Hoi allemaal, na een miskraam in augustus 2022, zijn we afgelopen augustus in het ziekenhuis gestart. Deze maand werd mijn cyclus gemeten. Op 1 september bleek mijn eitje bijna te springen en op 3 september had ik een positieve ovulatie test. Mijn cyclus is wisselvallig tussen de 30-33 dagen sinds de miskraam. Na 2 negatieve testen op 10 dpo en 15 dpo, bleek ik op 18 dpo een lichte positieve test te hebben! Erna meteen met clear blue getest die was zwanger en 1-2 weken. Kan het zijn dat mijn innesteling dat vrij laat is geweest? Heeft iemand hier ervaring mee? De angst dat het nu niet goed gaat is er nu eenmaal en dat maakt me onzeker. Hoor graag of meer vrouwen dit hebben gehad of iets vergelijkbaars. liefs!
3 september lh piek = 5 september eisprong. Een late innesteling kan, maar dat is dan vaak 11-12 dpo. Ik vermoed zelf dat je eitje toch wat later is gesprongen en je dus wat korter in je lf zit dan je denkt.
Hoi dankje voor je reactie en ik snap het inderdaad. Voorgaande maanden zat mijn ovulatie ook juist op dag 18 of 19, alleen door die positieve test op de 14e dag, was ik daarvan overtuigt.
Ik denk dat je toen op 16 dpo zat… als je test 3 sep positief was springt je ei binnen 48 uur. Op zijn laatst springt je ei dan 5 september.. en is 6 september dus 1 dpo. Dan zou je 22 september op 16 dpo zitten. En die test van 10 en 15 dpo was dus waarschijnlijk 8 en 13 dpo. Met een late innesteling zou het dus gewoon goed zijn! Misschien had je 14 dpo ook al positief getest. Maar dat zullen we niet weten. Wat heel goed mogelijk is met een innesteling rond 11 / 12 dpo! Ik zou nu kijken of de testen oplopen en je proberen niet druk te maken. ❤️
Dankjewel, ik reageer alleen even in dit forum, maar dat is inderdaad wel een geruststellende gedachte. Ik loop nu in het ziekenhuis en moet daar een echo doen, dat wacht ik dan nog af