Lennylenn - ben zo benieuwd of je je kindje al hebt. Hoop het voor je. Lisszy - mijn hond was ook nooit zo 'stokterugbrengerig' maar nu ik zo dik ben komt hij hem steeds netjes in mn hand teruggeven. Wel aardig vind ik dat. Kuona - mijn vriend snurkt er af en toe ook lustig op los. Super irritant vind ik dat. Volgens mij schop ik hem af en toe ook wel eens een blauwe plek... Hier ook helemaal niks aan de hand. Heb zelfs redelijk goed geslapen en dat was al een tijdje geleden. Ga zo even wat boodschappen doen en even naar het bos.
@Kuona Gister was wel even slikken inderdaad, vooral om dat ik aldoor geroepen heb dat dit meisje net als haar zus er ook op tijd is. Ik ga me er nu bij neerleggen, want als het nog een week of 1 of 2 duurt, wordt dat wel een hele lange periode... Volgens mij vk wordt het 2e kind gemiddeld 2 dagen eerder geboren dan de eerste, maar Zoé was natuurlijk al behoorlijk vroeg met 37,5 weken. Jij gaat vast eerder bevallen! @Roosenzo Dat is wel erg lief van jouw hond! grappig, alsof hij het voelt! Onze hond is wel erg waaks op het moment, kan geen andere hond tegenkomen, word daar wel een beetje moe van. En in huis wil hij contstant bij me zijn. Dus en boodschappen doen en het bos in, heeerlijk wat een energie! Vriendlief heeft met de hond gelopen, de boodschappen gedaan en is nu even aan het zwemmen met ons meisje.... ik wil ook! Snurken: Mijn vriend krijgt ook gewoon een por of schop,ik ben niet zo lief als ik 's nachts uit mijn slaap word gehouden... En als dat niet helpt, druk ik zijn neus dicht. Maar dan is het wel bonje in bed, hahahaha. Gelukkig snurkt hij niet heel vaak. Ik voel me op het moment echt ellendig! Ik heb wat rare krampen en mijn benen voelen heel verzuurd en dat begint al in mijn liezen. Ben ook super chaggie, kan niet echt veel hebben op het moment.
Morning..bijna niet geslapen vannacht. Loop nu nog steeds met dezelfde pijn als gisteren aleen neemt het soms af en dan na een tijdje ben ik weer de l*l en doet het zo een zeer. Dus ik weet niet wat ik kan verwachten, zal later de vk. Bellen. Ik hou jullie op de hoogte
Rusitg aan meis! Ik denk dat het begonnen is! Maar kan me voorstellen dat je het nu zwaar hebt, ook omdat je een nacht hebt overgeslagen!
Hè ik had gehoopt dat Lennylen bevallen zou zijn! Jammer meid! Hoop dat het evengoed nog doorzet. Het klinkt wel alsof het bezig is volgens mij. Verder, niemand bevallen vannacht?
ik had het ook gehoopt en zit zowat met een brok in mn keel dat het niet doorzet. wat kan een bevalling stom zijn zeg...waarom beginnen en de as mama blij maken en dan ineens klaar. slaat helemaal nergens op. zou ik de vk bellen of heeft dat geen zin denken jullie?
Ik lees dat er niemand bevallen is vannacht, zelfs lennylenn niet!! Meid, hopelijk zet het snel door! Hier ook een rustige nacht gehad hoor, geen enkele kramp, voorwee etc... Alleen een zeer actieve baby die volgens mij nog genoeg ruimte en het prima naar zijn zin heeft...
Hier ook nog niks! Vanmorgen controle gehad in het ziekenhuis. Bloeddruk (onderdruk) nog ongeveer 95 dus te hoog, spoortje eiwit in de urine maar geen alarmbellen, ben dus weer naar huis gestuurd en maandagmiddag wordt wederom alles gecontroleerd. Vind het niet leuk om steeds naar het ziekenhuis te moeten, maar ach, nog eventjes..... Iedereen een fijne dag gewenst!
nou als ik zo lees hoe je je voelt, zal ik gewoon de vk bellen! Ookal is het voor je eigen gevoel. Ik denk nog steds dat het niet lang meer duurt, je hebt de hele nacht wakker gelegen! @SuLa Dat lijkt me ook vervelend maar idd je bent er bijna... Tot hoe lang laten ze je lopen of is daar niks over gezegd? Ik was net de was aan het doen, ineens mijn onderbroek nat. Dus kleine hoop dat mijn vliezen waren gebroken maar helaas... Ik duik even lekker mijn bedje in, mijn meisje slaapt ook dus ik neem het er even van! Lennylenn, succes meid!
Lennylenn - ik zou echt even de vk bellen hoor, misschien ben je al wel verder dan je denkt of kunnen ze je in ieder geval geruststellen. Lisszy - wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk ben je nu even lekker aan het slapen en voel je je daarna iets beter. Sula - lijkt mij ook erg vervelend als je elke keer naar het zh moet. Maar nog eventjes volhouden.... Ik ben net weer thuis, we hebben boodschappen gedaan en we hebben een eindje door het bos gelopen. Nu ga ik ook maar even liggen, ben toe aan mn middagslaapje...
hallo lieve allemaal... hier een diep teleurgestelde lenny... de weeen zijn zo goed als weg. het heeft dus ook geen zin om de vk. te bellen. als iemand nu ook maar 1 verkeerde opmerking maakt barst ik in tranen uit. ik vind dit zo erg! en dan mijn vriend (ja hij kan er ook niks aan doen natruulijk) die maar van die vervelende vragen bliijft stellen...als: ja maar als het nu weg is..wanneer komt het dan terug? hmm kweet niet wat betekent het dan als het wel even geweest is? google.nl??!!! is het dan wel verstandig dat ik morgen ga trainen? zien we dan wel weet je zeker dat dat het was (JA NATUURLIJK IK BEN NIET ACHTERLIJK) allemaal van dat soort vragen waar ik geen antwoord op heb want een bevalling is zo onvoorspelbaar. voor hetzelfde geldt gebeurd het vanavond nof of volgende week of de week daarop. ben echt zoo bedroefd! zat gisteren al te fantaseren dat ik rond deze tijd wel mn meisje bij me zou hebben.
Oh lieve lieve schat... Eerst maar even een dikke knuffel! Natuurlijk ben je super teleurgesteld! Wat een K*zooi! En vriendlief bedoeld het goed maar op dit moment kun je het niet hebben al die vragen. Wanneer moet je weer op controle bij de vk? Misschien verstandig om dan even te vragen of ze wil kijken of je al ontsluiting hebt, want je hebt natuurlijk niet voor niets als die pijn gehad! Maar wie weet komt het snel weer terug en is je meisje wel degelijk in aantocht! Ik duim in ieder geval voor je! Pfff, valt niet mee he? Konden we maar even een weekje vooruit kijken, dan wisten we tenminste waar we nu aan toe waren...
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Maar doe mij dan maar geen klein weerwolfje, want volg week zondag duurt nog zoooooo lang!!
dank je lisszy! ik heb net de vk gebeld..gewoon zomaar, ook een beetje in de hoop dat ze langs zou komen om te kijken of er al wat ontsluiting was maar ik moet tot woensdag wachten want dan moet ik voor de standaard controles. gelijk weer dikke tranen hier want ik wil helemaal niet tot woensdag wachten. voor vandaag blijf ik maar de hele dag in mn bedje liggen want anders denk ik dat ik zomaar ruzie ga lopen zoeken met mn vriend omdat ik op iemand stoom moet afblazen. was net ook al bijna gebeurd maar heb toen wel gelijk sorry gezegd en uitgelegd waar zo een domme reactie vandaan kwam. daar was hij wel blij om dat ik hem wat duidelijkheid gaf
Hmmm, dat is wel balen dat ze niet even langs wil komen... Weet je nog niet waar je aan toe bent. Maar zoals ik al zei, het is vast ergens goed voor geweest en wie weet hoef je helemaal niet te wachten tot woensdag! Blijf jij maar lekker in je bedje, ik geloof dat je wel wat rust kan gebruiken na vannacht en vandaag... En je vriend die begrijpt jou! laat hem maar een lekker kopje thee voor je maken ofzo! dikke kus!
@vero: hmmm volgens de maanstanden kalender is er pas op 19 maart weer een volle maan. die sla ik dan maar over want zolang ga ik dus echt niet wachten.