Lennylenn - ow, wat ontzettend vervelend dat je weeen gestopt zijn zeg! Kan me voorstellen dat je daar ontzettend van baalt. Je hebt ook de hele nacht niet geslapen, dus is het wel logisch dat je wat minder lief tegen je vriend bent. Hij snapt dat heus wel hoor. Gewoon lekker in je bed blijven liggen, doen waar jij zin in hebt. Hoop voor je dat het snel wel door gaat zetten en de weeen die je nu al gehad hebt waren echt wel ergens goed voor, die krijg je niet zo maar.
Ja ik vond het ook al raar, maar ben bij me ouders op de kalender gaan kijken en bij haar staat ook zondag volle maan. Ik wil ook liever vandaag bevallen
idd is volgende volle maan pas 19 maart Maan Kalender 2011 ,nou das leuk, maar dan wel MET baby! Morgen weer de 40-weken grens. Geloof niet dat ik vanavond nog beval..... Alle drie de kindjes dus "te laat". 42+2 en 41+5 en deze......??? @lennylen, wat jammer dat het niet doorzet, zeker na zo'n nacht :S hoe gaat het nu met je?
Ja, ik word vooral onrustig omdat ze steeds van alles zeggen. Donderdag lig ik aan de bloeddrukmeter en blijkt dat de onderdruk dus boven de 100 zit. Zegt de verpleegster: Ik wil je niet bang maken, maar het kan zijn dat ze je hier houden met zon hoge bloeddruk. Even later zegt de gyn: we controleren even je bloed en urine. Als deze nou niet goed zijn, dan bereid je je er maar op voor dat we dit weekeinde het kind halen, want we willen niet dat je ziek wordt. Als de waarden wel goed zijn doe ik zaterdag een inwendig onderzoek om te kijken hoe het ervoor staat. Nou, mijn urine en bloed zijn oké, onderdruk vandaag nog te hoog. Besloot de gyn om tóch geen inwendig onderzoek te doen en het nu nog even allemaal op zn beloop te laten en dan maandag weer verder te kijken. Op deze manier weet ik helemaal niet waar ik aan toe ben. Ik weet wel dat ik het allemaal op me af moet laten komen maar dat is juist waar ik een beetje moeite mee heb, waar mijn hormónen wat moeite mee hebben . We wachten dus maar weer geduldig af. Een kennisje van me, dat de 15e was uitgeteld, is vanmiddag trouwens wel bevallen van een gezonde zoon
@SuLa, nee das ook niet fijn, dat gehannes. Zo weet je idd helemaal niet waar je aan toe bent, en het is allemaal al spannend genoeg! Pfff probeer het een beetje van je af te zetten. Als er echt iets duidelijk niet goed zat, zouden ze meteen maatregelen nemen!
Irritant is dat als ze het ene zeggen en dan het andere doen! Het is allemaal al spannend genoeg. Heb je ook gevraagd waarom hij nu geen inwendig onderzoek wou doen? Zijn toch nog wat baby's geboren met volle maan, alleen niet bij ons! Terwijl sommigen er toch zo aan toe zijn... Hier een rustige dag, slapen vanmiddag heeft me goed gedaan maar duik er vanavond wel vroeg in. Wou even in bad maar All You Need Is Love is ook een goeie ontspanning!
Hé meiden, er is wel degelijk één van ons bevallen!!! Miepie!! Ze heeft bij een ander topic vanavond gepost!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229856-30-plussers-zwanger-worden-deel-5-a-198.html#post9276630 Ik had al zo'n gevoel!! @Miepie Gefeliciteerd met je dochter!! Geniet van haar en kom lekker tot rust!
Hee meiden, wat leuk dat jullie mijn andere bericht hebben gevonden! Ik ben inderdaad gisteravond bevallen van een weerwolvinnetje van 2900 gram en 48cm lang: een heerlijkheidje! Heb helaas nog niet te4rug kunnen lezen hoe het jullie vergaan is maar ik hoop dat ik gezelschap heb (gehad). Liefs van Miepie!
jeeeey miepie!!! van harte gefeliciteerd met jullie kleine dochter!!!! toch nog iemand bevallen van een weerwolfje. nou geniet van je dochter en van je biefstukje (hmmm heerlijk zeg)
Gefeliciteerd Miepie!!!! @Lennylenn: Wat balen dat het toch niet heeft doorgezet! Hopelijk heeft het je wel al wat opgeleverd. Hier nog niks hoor. Beebje was wel heel druk vanavond. Ik heb mijn zinnen gezet op morgen
Hahaha volle maan is 1 x in de maand dus de vlgde is 19 maart sorry..hihihi dat is iets te lang wachten vind je niet. Sorry zag dat dat al gezegd was. Miepie gefeliciteerd met jullie dochter..xxx
Pfff... Nou daar zit je dan met je goeie gedrag om bijna half 4 in de ochtend met een cracker kaas en een beker warme melk... En als ik nou heel veel weeën had wist ook waarvoor maar nee, beebje slaapt, alles is rustig maar ik kan gewoon niet slapen! Beetje jammer dit!
11 februari: Miepie74 Bevallen op: 18 februari 2011 13 februari: Oogappel Bevallen op: 18 februari: Smiley24 Bevallen op: 18 februari: Roosenzo Bevallen op: 20 februari: Mispoes Bevallen op: 27 februari: Kuona Bevallen op: 1 maart: Anja89 bevallen op: 1 maart: Lennylenn bevallen op: 1 maart: SuLA Bevallen op: 4 maart:MissNanda Bevallen op: 6 maart: Lisszy Bevallen op: 10 maart: Biancje Bevallen op: Wie volgt?
Hier nog eentje die al wakker is. Ik verga van de pijn in mijn rug. Dit straalt helemaal door tot tussen mijn schouderbladen. Waar dit nu weer weg komt. Hopelijk kan ik nog weer even slapen. @miepje van harte gefeliciteerd!
Oh vervelend meid! Vanuit je onderrug? Kan een beginnetje zijn! Sterkte! Hoplijk kan je nog wat slapen! Ik ga weer een poging doen...
@miepie: gefeliciteerd met jullie dochtertje, geniet ervan.. @missnanda: balen dat je niet hebt kunnen slapen. Vervelend joh die pijn, ja het kan idd een begin zijn. Spannend!! @Lisszy: de nacht duurt zooooooo lang als je niet kunt slapen. Hopelijk heb je het alsnog kunnen doen. Hier beroerd geslapen, heb zo'n last van mijn bekken. Draaien in bed is erg pijnlijk pfff... Dochterlief was vanochtend al om half 6 wakker en die was al uitgeslapen dus zijn we maar met z'n allen uitgegaan. Begin van de ochtend komen mijn schoonouders op visite en vanmiddag hebben we een verjaardag staan.. Fijne dag allemaal..
@Miepie, GEFELICITEERD! @Nachtbrakers, shit joh, ik kan daar altijd zooo chagarijnig om worden als ik niet kan slapen....:S @Hier, vandaag uitgerekend, maar nog geen enkel teken dat beeb onderweg naar de uitgang is, helaas.... Achja, hoe had ik het ook durven hopen (nr 1 42+2 en nr 2 41+5) Morgenochtend weer naar de gyn en dan datum plannen om in te leiden, ben benieuwd! Dames die plannen hebben vandaag veel plezier! Alle anderen ook een fijne dag natuurlijk!
Nou het eerste schaapje is over de dam lees ik! Van harte gefeliciteerd Miepie! Pffff lees bij iedereen hetzelfde, pijn in de rug, slecht slapen... Waar blijven die baby's? Ben heel benieuwd wie de volgende is. @De volgende volle maan; Daar ga ik niet op wachten.