Miepie, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen, maar het komt hier ook wekelijks voor dat ik uren wakker lig en dan maar wat ga eten beneden. Hier nog alles rustig....
Miepie - gefeliciteerd met jullie dochter! Vervelend dat slechte slapen, had dat een paar weken geleden echt nachten achter elkaar. Laatste dagen gaat het gelukkig een stuk beter. Heb afgelopen nacht heel veel harde buiken gehad die ook een beetje pijn deden, werd er steeds even wakker van. Maar zit verder geen regelmaat in ofzo...dus zal wel niet doorzetten.
Hey Meiden, Daar was ik weer. Heb geslapen van vanmorgen 8 tot 11 uur. Dus ga zo nog maar even languit op de bank liggen. De pijn is gelukkig weg. Hij trok vanuit mijn onderrug tot aan mijn schouderbladen. Even later gigantisch last van harde buiken waardoor ik moest overgeven. Dus dat hebben we ook nog maar even gedaan Ook was de kleine heel erg druk. Misschien dat er toch wat begonnen was bij mij maar nu heb ik nergens meer last van.
Missnanda - wat vreemd die rugpijn die je omschrijft. Ik had de vorige keer wel veel last van rugweeen, maar die gingen naar beneden ipv naar boven. Maar wie weet is er toch wat begonnen bij je, hoop dat je nog even kunt slapen.
@missnanda: hmmm dat klinkt erg spannend zeg!! voel je nu nog iets of is het weer helemaal weg? @roosenzo: jaaaaa jij mag nu ook wel opschieten meid vervelend he dat je nog helemaal niks merkt, maar zoals velen zeggen..het kan zomaar ineens gebeuren. hoe gaat het met alle andere meiden? beetje van een koude luie zondag aan het genieten?
lennylenn - hoe voel je je vandaag? Iets beter dan gisteren? Ik word de hele dag gek gesmst en gebeld met de vraag of de bevalling al begonnen of klaar is. Best irritant eigenlijk. Hoeveel harde buiken zou nu eigenlijk normaal zijn rond deze tijd in de zwangerschap. Heb er echt heel veel, terwijl ik vandaag echt niet veel gedaan heb ofzo.
@lennylenn: Nee heb nu nergens meer last van. Alleen dat ik moe ben maar jah, 3 uurtjes slaap is niet veel Hopelijk vannacht een betere nacht. Hoe is het met jou dan meis?
@Roosenzo, nou harde buiken kan wel een voorteken zijn hoor! Zeker als je ze vandaag vaker/meer hebt als andere dagen. Hopen dat het doorzet! Hoe is het nu met je?
Zie trouwens dat mn banner niet verder gaat dan vandaag Gaat er gewoon vanuit dat beeb er is! Was het maar waar. Misschien maar ff andere banner zoeken..........
Mispoes - heb ze sinds gisteravond wel iets meer dan anders geloof ik, maar ze doen geen pijn ofzo. Je moet inderdaad een andere banner nemen
Hi meiden! Weer een dag voorbij... @Missnanda Jemig, je hebt echt een rotnacht gehad! Toen ik om 4u een bedje wer in ben gedoken heb ik kunnen slapen tot 8u, toen was ons meisje wakker. Maar met de tv aan nog tot 9u kunnen dommelen! Ho is het nu met de rugpijn? @Roosenzo Spannend die harde buiken! Er gebeurt wel degelijk wat nu, alleen de vraag of het doorzet! Ik hoop het voor je! @Mispoes Hahaha, was het maar zo makkelijk als je banner zegt! Hoe voel je je verder? @Lenny Hi meis, beetje bijgekomen van gister? Ik las iets over wonderolie bij "de bevalling" maar het heeft blijkbaar niet geholpen?! Hier alles goed, vanmiddag een kinderverjaardag gehad, ben bekaf nu! Daardoor ook wat harde buiken nu, denk ik. Vanavond BZV kijken en dan lekker mijn bed maar in. Oh en al die belletjes, smsjes, mailtjes en krabbels hier ook! Allemaal heel erg lief bedoeld maar ik heb gewoon geen puf voor om iedereen te beantwoorden... Mensen, jullie horen het heus wel!!
Lisszy - ik beantwoord al die mailtjes en smsjes e.d. alleen nog maar met "nee". Al is het wel goed bedoeld van iedereen natuurlijk, maar krijg soms zelfs het idee dat ze vinden dat ik iets niet goed doe ofzo. Dat het aan mij ligt dat de bevalling nog niet begonnen is. Maar dat kunnen ook mijn hormonen zijn hoor die dat denken... Hoop voor je dat je een betere nacht zult hebben dan gister. Moet morgenmiddag weer naar de vk. Hoop eigenlijk dat het niet nodig is...
@lisszy: het heeft helemaal niks geholpen idd. niet eens 1 krampje of wat dan ook. stomme olie. getver ja die smsjes, belletjes, ping berichtjes ik word er gek van!!!!!!!!! ik reageer niet eens meer.
11 februari: Miepie74 Bevallen op: 18 februari 2011 13 februari: Oogappel Bevallen op: 18 februari 2011 18 februari: Smiley24 Bevallen op: 18 februari: Roosenzo Bevallen op: 20 februari: Mispoes Bevallen op: 27 februari: Kuona Bevallen op: 1 maart: Anja89 bevallen op: 1 maart: Lennylenn bevallen op: 1 maart: SuLA Bevallen op: 4 maart:MissNanda Bevallen op: 6 maart: Lisszy Bevallen op: 10 maart: Biancje Bevallen op:
Hoi meiden, Hier ook weer even geboortenieuws! We zijn (weer) trotse papa en mama geworden van onze dochter Roos Lynn, ze is 18 februari geboren om 23.05! Mams en dochterlief maken het goed! Wilde ik nog even snel komen vertellen, snel kom ik wat langer langs!