Oogappel - van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie namen hebben jullie uitgekozen zeg!
Oogappel: Gefeliciteerd met jullie meisje!! Idd erg mooie namen! Hoop dat je een goede bevalling hebt gehad! We gaan mooi het lijstje af zo! Als we zo doorgaan, moet ik nog heel lang wachten... Smiley is next?! Oja, zal vroeg mijn bedje in maar mijn dochter denkt daar anders over... Ze heeft vanaf 20u nog geen oog dicht gedaan en ligt alleen maar te krijsen! Zucht....
Can i be the next one? De voorweeen zijn hier weer begonnen net als afgelopen vrijdag. Ik hoop nu echt dat het doorzet en bel morgen optijd de vk. Niet pas als de weeen voorbij zijn. Zitten nog wel lange pauzes tussen van ongeveer 10 min, verschilt een beetje. Ene keer 5 andere keer 10. Dus echt nog het voorwerk alleen maar
tjiezus wat doen die dingen pijn zeg!!! maar ben wel superblij dat ze er weer zijn ik ga denk ik rond 09.00-10.00 de vk. bellen al komen ze nog niet regelmatig en mag je dan pas bellen volgens hun regels...kan me even niks schelen.
Goedemorgen dames, Spannend hoor Lennylenn, hopelijk zet het door meid!! Hier sinds vanochtend 5.30 uur lichte krampen. Of het überhaupt doorzet is de vraag Hoe is het met de rest??
@Oogappel, PROFICIAT met de geboorte van Roos! Geniet ervan @Hier, sinds 3.00 vannacht echt behoorlijke buikpijn, maar niks wat ik kan timen......Werd en wakker van, en zei tegen manlief dat het begonnen was. Maar nee hoor, heb nog steeds buikpijn, zit alleen geen enkele regelmaat in.... :S MIsschien een blaasontsteking? ZOmeteen naar de gyn, dus ben benieuwd!
Hmm kan geen andere banner maken, met als uitgerekende datum gisteren.......??? Kan niet terug in de tijd ofzo?
Lennylenn - en heb je al gebeld? Hoop zo voor je dat het nu wel gaat doorzetten. Mispoes - spannend ook voor jou! Hier weer helemaal niks...
Was het niet toevallig vannacht volle maan, dat het bij de meeste van ons is begonnen?! Lenny, meis ik hoop echt voor je dat et goed doorzet! Heb je al gebeld? Hoe gaat het nu? Smiley, heeft het doorgezet? Mispoes, ik hoop voor je dat het voorwerk is. Heb je ook last van pijn bij plassen? Wat vreemd van je banner! Moet toch kunnen, zal je denken? Hier werd ik om 1u45 wakker van hele nare krampen. Ze kwamen achter elkaar aan! En ik werd heel misselijk van maagzuur (rennies waren op...) Ben naar de wc geweest en toen ik weer in bed kwam kon ik niet ophouden met rillen. Had dit de vorige keer ook dat het begon. En toen kwamen de weeën, ik herkende ze meteen! Wat een nare pijn. Zei tegen vriendlief dat ik dacht dat het begonnen was maar naar een half uur namen ze af en ben ik weer in slaap gevallen. En nu veel harde buiken en af en toe een kramp. Het zal voorwerk zijn geweest, maar er is nu eindelijk wel echt iets gebeurt! Probeer het maar positief in te zien.
Ik heb het even geprobeerd maar als je een banner maakt van zp zelf, wil het wel. Je moet die eerste code kopiëren en plakken! Succes!
@lennylenn: heb je al gebeld? @Lisszy: balen is dat he, zoveel voorwerk dat je op een gegeven moment denk ja het begint en dan stopt het weer Hier nog steeds niks, de krampen zijn gestopt. Pffffff.. ik heb het idee dat ik doorga tot 42 weken.
Nou inderdaad, ik dacht al, als het zo doorgaat is ze er vanmiddag misschien wel!! Helaas... Ik hoop het zo niet vor je! Duurt nog even hè, 42 weken! Er kan nog vanalles gebeuren (jemig, wat ben ik positief deze octend...)
Wie weet zet het straks gewoon door. Hier geen krampen, geen slijmprop, niks te bekennen * gaat weer in de wachtmodus zitten*
Nou Smiley, ik zit met je mee in de wachtmodus..... Bij de gyn was alles goed! Bloeddruk was goed, en voor mijn doen zelfs hoog (110/65, heb ik nog nooit gehad in zw.schap) Beeb lag er helemaal klaar voor volgens gyn. Voor de buikpijn hebben we urine ingeleverd en krijg zometeen de uitslag. Volgens gyn kon het ook wel wat voorwerk zijn...........Heb voor maandag de afspraak staan om ingeleid te worden, mocht uk er dan nog niet vanzelf zijn. Pfff nog een HELE week.........:S Hoop niet dat het nodig is, en beeb vanzelf besluit te komen. @lisszy, vervelend is dat he? dat je zeker weet dat het weeen zijn (had ik vannacht ook een uurtje) en dat het dan "gewoon" weer weg gaat :S
Mispoes - mag ik vragen wat de reden is dat jij ingeleid wordt voordat je 42 weken bent? Hoop voor je dat je niet nog een week hoeft te wachten en je kindje vanavond gewoon komt. Hoop ik voor mezelf ook
hallo allemaal! ik had de vk. om 09.00 gebeld en om 10.20 kon ik terecht. ik bleek al 4 cm ontsluiting te hebben. schrok ik wel even van zeg!!! toen heeft ze me gestript. rond 11.30 was ik weer thuis en heb nog een uurtje kunnen slapen. nu eet ik even wat nuggets (hiiihiiiih) en dan denk ik wel dat eht tijd wordt om naar het ziekenhuis te gaan. ik wil er niet met 6 cm of meer komen aanzetten want dan zijn mn kansen op het krijgen van pijnstilling ook verkeken.
@ oogappel: GEFELICITEERD!!!! @Iedereen met een valse start: Wat balen zeg. Lijkt me echt zuur als het dan toch weer afneemt... @inleiden voor 42 weken: hier leiden ze ook met 41 weken in, behalve als je dat zelf.niet wilt. Dat is een nieuw beleid volgens mij. @hier: helemaal niks. Geen kramp of vruchtwater te bekennen. Op zich ook niet gek aangezien ik nog niet eens uitgerekend ben. Ik verveel me wel te pletter zeg. Ik ben door de bekkenpijn redelijk aan huis gebonden. Ik las hier iets over een boswandeling, dat zou ik met dit weer graag doen zeg. Of even met zoonlief naar de speeltuin. Gelukkig vermaakt hij zich binnen ook prima. Nouja de dag is weer bijna voorbij zullen we maar denken.