Wow Lennylenn! Is het dus echt niet voor niks geweest. Wel gek dat het tussendoor dan toch afneemt. Zou die wonderolie dan toch ziin werk gedaan hebben? Super spannend, ben wel jaloers hoor! Heeeeeeeel veel succes!
Wow Lennylenn hopelijk zet het vandaag allemaal door.. Spannend zeg, heel veel succes!! Vanmiddag ben ik even gaan slapen met mijn dochtertje en ik werd wakker met harde buiken. Die kwamen om de 3 minuten en na 2,5 uur gestopt *zucht*
@Lenny Spannend!! Wat goed, al 4 cm, dat heb je toch maar even weer gehad!! Ik ben heel erg blij voor je, meis! Nog heel eventjes en dan is ze er gewoon!! Succes in het ziekenhuis, we wachten op het goede nieuws! @Kuona Op zich is 39+ ook een mooi termijn om te mogen bevallen! Het kan ineens gebeuren. De dagen duren inderdaad wel langs zo, hè? Ik ben ook al de hele dag binnen, gene puf om ook maar iets te doen... @Mispoes Heb je al uitslag? Hopelijk geen blaasontsteking! Wel fijn dat de rest goed was. Ja, die weeën... Frustrerend dat ze gewoon weer weg zijn! Bij Zoë waren ze er en zijn ze niet meer weggegaan totdat ze er was. Heel fout, maar ik ga er dan toch vanuit dat het nu weer zo gaat, dan is de teleurstelling daar als het niet zo gaat. Wat lichte kramp vandaag, ik hoop dat het vannacht als ik ontspannen ben, het weer terug komt. Ben ook aan de bitter lemon, baat het niet, schaadt het niet! Morgen mag ik weer naar de vk, ga vragen of ze wil kijken of er al iets is gebeurt hieronder. En dan maar hopen dat het echt de laatste keer was!!
@kuona; nou dat denk ik dus toch wel dat de olie zn werk heeft gedaan. Ik heb mijn tel. Bij me dus zolang ik het nog trek hou ik jullie op de hoogte
@Lennylenn, JOEPIE!!! Zou het echt begonnen zijn? Wellicht hou je vandaag je kleintje nog in je armen, ben benieuwd! Succes hoor! @Roosenzo, ik word ingeleid met 41 weken omdat mijn andere kindjes (bij 42+2 en 41+5 geboren) 9 pond waren en allebei een schouderdystocie hadden. Ze willen dit nu voorkomen door het iets eerder te halen. Wellicht dat het dan beter door m'n bekken gaat @Lisszy, ik ging er ook vanuit dat zodra ik weeen voelde, het het begin van de bevalling zou zijn, zo was het ook bij de andere 2 kindjes..... Helaas dus. Hoop voor je dat het vannacht weer terug komt en het dan wel doorzet! @hier, zojuist de uitslag gekregen: wel een flinke urineweginfectie dus! Misschien dat de weeen (of wat daarop leek) daar vandaan kwamen? Krijg nu een kuurtje. Zou dat kwaad kunnen, moest ik nu bevallen? In combinatie met evt pijnstilling of andere medicatie.....?
Lennylenn - ow wat goed zeg, al 4 cm! Dan hebben die voorweeen toch nog hun werk gedaan gelukkig. Dat is ook wel een fijn bericht voor iedereen die daar ook last van heeft. Hoop dat je je kindje snel vast kunt houden. Succes! Mispoes - wat vervelend dat je een urineweginfectie hebt, daar zit je nu helemaal niet op te wachten. Geen idee of die medicijnen kwaad kunnen...hoop het niet. Ben je de vorige keer wel gewoon bevallen of werd het toen een ks? Ben vanmiddag weer naar de vk geweest. Was een beetje afgevallen, maar verder was alles weer helemaal goed. Ook nog genoeg vruchtwater gelukkig. Omdat mn buik niet zo groot is zat ik daar een beetje over in. Ik moet volgende week weer terug en dan willen ze me eventueel strippen. Hoop toch dat ik niet meer zo lang hoef te wachten.
Hoe is het Lennylenn???? @Roosenzo,de vorige keren ben ik wel vaginaal bevallen, maar mijn dochter hebben ze flink moeten helpen, waardoor ze nog een half jaar fysiotherapie heeft nodig gehad, dat willen ze deze keer voorkomen. Ik mag het zelf proberen, maar er word NIET aan beeb getrokken of geholpen. Als het niet lukt word het alsnog een (spoed) keizersnee. Doen ze nog wegen bij jou VK? Hier doen ze dat helemaal niet meer. Fijn dat je bent gerustgesteld. Bij mij ook nog genoeg vruchtwater! Nou maar hopen dat strippen volgende week niet nodig is!
@ lennylenn: Ohw meis wat spannend!!!! Hou je ons wel op de hoogte hier. @hier: Momenteel weer veel last van harde buiken en af en toe wat krampen. Moet ik morgen de verloskundige bellen over die harde buiken of zou dat niet nodig zijn? Weet iemand van jullie dit?
@Missnanda, ik denk niet dat je daarvoor de VK hoeft te bellen hoor! Tenzij ze met regelmaat komen en dicht op elkaar zitten Maar als je het zelf niet vertrouwd, MAG je natuurlijk altijd bellen he? Dat moet je zelf beslissen Dames ik ga naar bed, heb echt een rot-dag en -nacht gehad.....Misschien dat ik vannacht wat beter slaap! Op een goede nacht dames!
Hey meiden. Nou dit word weer zo'n nacht. De giga pijn in mijn rug is weer terug. Ook weer krampen in mijn buik. Denk dat ik morgenvroeg maar is even de huisarts bel om te overleggen wat dit kan zijn. Misschien even urine laten onderzoeken. Weet het anders ook niet. Kan op dit moment wel janken. Ben zo moe, wil gewoon lekker slapen.
Al nieuws van Lennylenn?? Missananda: vervelend zeg zo'n hevige pijn in je rug. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Hier redelijk geslapen, nog steeds pijn aan mijn bekken bij het draaien. Wordt er gek van!! Verder geen gerommel..
Jaaaaaa!!!! Lennylenn is bevallen van haar dochter!! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/229674-maart-mamas-2011-deel-3-the-day-after-334.html Ze had al gezegd dat ze het bij de maart-mama's zal posten, dus ik zal even spieken!! Lenny, Lenn en Madox: GEFELICITEERD met Indy! Ook prachtige namen voor jullie kleine meid! Geniet van elkaar!
Lennylenn, gefeliciteerd met de geboorte van Britt, geniet van haar en van elkaar! @Missnanda, hoe is het nu? Toch nog een beetje slaap kunnen pakken? @Smiley, schiet nou toch eens op joh Ik mag na jou hoor!
Gefeliciteerd Lennylenn!!! Met de geboorte van Indy. Hihi Mispoes, hoe kom je nu bij Britt? Hier nog niks hoor...
Gefeliciteerd Lennylenn! Wat een mooie naam hebben jullie gekozen. Heb behoorlijk goed geslapen en ben net al weer een paar uurtjes in huis bezig geweest. Sinds een uur of 7 heb ik buikpijn, maar het is meer een constante pijn, dus geen weeen ofzo. Wel erg vervelend, want elke stap is pijnlijk.
Oooh Kuona, ik zie dat je helemaal gelijk hebt!!!! Van de zwangerschapsgym was er eentje die ik feliciteerde met Britt. Sorry Lennylenn, GEFELICITEERD met Indy natuurlijk!!!! @Roosenzo, heb je niet ook een blaasontsteking? Klinkt een beetje zoals ik her gisteren ervaarde, en bleek ook een urineweginfectie te zijn.... Geen pretje. Zou ff wat urine inleveren, dan weet je het later vandaag!
Hier ook een rustig nachtje. Geen weeën of harde buiken vernomen (helaas). Gister wel de hele dag door ene lichte kramp. En ook een pijnlijke buik, wat jij zegt Roosenzo, herken ik hier. Erg vervelend inderdaad! @Missnanda Jemig wat vervelend die pijn! Heb je de ha al gebeld? Ik moet zo naar de vk! En straks fysio voor mijn bekken want die zijn zo pijnlijk op het moment... Fijne dag meiden!
Mispoes - dat is wel een goeie tip misschien...denk dat ik dat even ga doen als het nog zo blijft. Lisszy - bitterlemon vind ik ook zo vies! Ben blij dat ik dat dus niet hoef te gaan drinken Succes straks bij de vk en de fysio.