18 feb volle maan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Lennylenn: gefeliciteerd met jullie dochtertje. Geniet ervan..

Lisszy: succes bij de vk en fysio

*in de wachtmodus* :(

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ben die wachtmodus zat.

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Haha, vertel mij wat :D

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Smiley - zullen we gewoon vandaag nog gaan bevallen? Vind de 22ste wel een mooie datum en de zon schijnt. Wat houdt ons nog tegen?

5. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven

Weeen misschien?? ;):p

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ow ja....weeen.

7. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Lennylenn: van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Geniet er lekker van.

@ hier: Net de vk aan de lijn gehad en het hele verhaal uitgelegd. Moet om kwart over 3 bij haar komen en dan gaat ze even wat controles doen.
    Of het is aan het rommelen of ik heb een blaasontsteking.
    Moet ook wat urine meenemen zodat ze deze even kan onderzoeken.
    Hoop natuurlijk dat het aan het rommelen is in plaats van zo`n stomme blaasontsteking:p
    Ik hou jullie op de hoogte.

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Vanmorgen bij de vk geweest en ze heeft me getoucheerd.
    Nou, de uitkomst viel tegen: Alles zat nog potdicht en ons meisje ligt minder ver ingedaald dan dat ze uitwendig dachten te voelen.

Ik ben heel erg teleurgesteld. :(Maar het is misschien ook wel goed om te weten dat het nog wel even kan duren. Ik heb me teveel gefixeert op het feit dat mijn dochter er al voor 38 weken was. Ik moet gaan accepteren dat het zo kan gebeuren maar dat het met gemak ook nog wel 1 à 2 weken kan duren...
    en ik denk als ik dat geaccepteert heb voor mezelf, dat ze vanzelf besluit om te komen! :)
    en ik ga morgen ook maar even urine inleveren bij de ha, want mijn pijnlijke buik komt niet van het voorwerk dus...

@missnanda
    Spannend, ik ben benieuwd wat er vanmiddag uitkomt! En of ze de pijn wat kan verminderen voor je zodat je eindelijk wat rust kan pakken!

9. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Lisszy, wat jammer om te horen zeg! Maarja je zit ook nog niet aan de 40 weken he ;) zoals je zelf al zegt. Toch hoopte ik ook voor de 40 weken te bevallen hoor, terwijl andere kids pas bij 42 weken kwamen...:S

En ook al buikpijn, zouden we nou allemaal een blaasontsteking hebben?

Las net op de bijsluiter dat je de medicijnen die ik nu heb, WEL in de zw.schap mag hebben, maar niet als je BV geeft.... dus als beeb nu besluit te komen, blijven de meds weer liggen :S

@Missnanda, hoop voor jou dat het gewoon echt aan het rommelen is! Succes!

10. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Nou ben terug van de vk.
    Urine was schoon dus het is geen blaasontsteking.
    De vk denkt dat het echt goed aan het rommelen is en dat de pijn in mijn rug oefenweeen zijn.
    Voordat ik bij de vk was moest ik natuurlijk weer plassen.
    Toen ik klaar was en opstond, en had mijn ondergoed weer aan verloor ik een klein plasje vocht.
    Dit was helder van kleur.
    Heb dit aangegeven bij de vk en moet het van haar in de gaten houden als ik dit iedere keer blijf verliezen.
    Ook moet ik op de kleur gaan letten.
    Heb ik dit morgenochtend nog dan moet ik haar weer bellen en dan gaan ze me doorsturen naar het ziekenhuis om te onderzoeken als dit afscheiding is of toch vruchtwater.
    Is het vruchtwater dat word ik morgenochtend ingeleid:$
    Vind het nu wel erg spannend worden hoor.

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Roosenzo: goed plan, alleen hier ook geen weeën. Af en toe een krampje maar niet pijnlijk.. :(

Toen de vk me vorige week vrijdag toucheerde zat alles ook potdicht. Alleen een verweekte + verkorte bmm.. De kleine is niet eens ingedaald..

Missnanda: nou spannend zeg!! Succes iig.

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Lennylen van harte gefeliciteerd! :D

@Lisszy; Balen zeg, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent! :(

@Missnanda; Oh voor jou wordt het nu ook spannend! Succes!

Het schiet verder nog niet echt op hè meiden...! Waar blijven de baby's?

Hier vanmorgen controle gehad, ze wilde niet toucheren om te zien of er al iets gaande was... Ze zei dat ze pas met 41 weken gaan kijken of ze kunnen strippen!
    Pfff beetje teleurstellend... :( Hoop toch dat ik die 41 weken niet meer ga halen.

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Anja - wat jammer dat de vk niet even wilde kijken hoe het ervoor stond.

Missnanda - ooow, nu wordt het wel heel spannend!

Ga morgenochtend toch even urine inleveren bij de huisarts. Elke stap die ik zet doet nu pijn. Net onder de douche kon ik ook niet lang blijven staan (ben wel schoon hoor, hihi). Weet iemand hoe het voelt als je een blaasontsteking hebt? Ik heb dat namelijk nog nooit gehad. Moet ook niet echt vaak naar het toilet ofzo...

14. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    @roosenzo: ja word echt spannend nu.
    Iedere keer als ik van de wc kom voel ik toch wat lopen:$
    Heel vies gevoel maar toe maar haha.
    We zullen zien wat de nacht ons brengt, heb iedere keer wel krampjes onderin mijn buik.

@blaasontsteking: geen idee hoe dat voelt bij een zwangerschap.
    Is mij vanmiddag wel verteld dat je dan kleine beetjes plast maar dit doet dan geen pijn.
    Verder weet ik het ook niet.

15. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Missnanda, spannend hoor!

Blaasontsteking, nou zeker dat het bij mij wel zeer deed met plassen... :S maar niet alleen met plassen. Ook gewoon zo. Bij mij bleek het gister toch zo te zijn Roosenzo, en als ik je zo hoor zijn je klachten vergelijkbaar. (ben natuurlijk geen arts dus zou voor alle zekerheid ff kweekje wegbrengen. Kleine moeite, en dan weet je het zo)

Nou dames, dat er vannacht maar meiden aan de gang gaan dan!

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Missnanda
    Wat superspannend!! Wie weet heb je morgen of overmorgen je kleine al in je armen!! Wauw! Toen bij mijn dochter mijn vliezen braken kon ik het makkelijk opvangen, het was helder met wat vlokjes erin. Heb jij het al op kunnen vangen?

@Anja
    Wat vreemd dat ze niet even wou voelen of er al iets gaande is?! Toch een kleine moeite? Ze hoeft toch ook niet gelijk te strippen?
    Bij mij zei de vk gelijk dat ze wel even kon toucheren maar datr strippen vandaag niet ging lukken. Nou hoeft dat van mij ook nog niet, omdat ik net de 38 weken gepasseerd ben. As ik tegen de 40 aanloop zeg ik geen nee, denk ik. ;)
    Weet iemand of er al wat ontsluiting moet zijn vooedat een vk kan strippen?

@Blaasontsteking
    Ik heb heel vroeger wel eens blaasonsteking gehad en toen had ik erg vel pijn bij het plassen. Maar dat is echt heel lang geleden.
    Ik begreep van de ha (heb al 2x eerder een plasje gebracht) dat als je zwanger bent, moeilijk een blaasonsteking kan herkennen.
    Nu heb ik voornamelijk pijn onder in mijn buik en ik moet aldoor heel nodig plassen. En als ik dan ga, is het maar een heel klein beetje!
    Heb jullie dat ook, Roosenzo en Mispoes?

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Lisszy: je moet idd eerst ontsluiting hebben voordat je gestript wordt.

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, ik las het. :) Was even gaan googlen!

19. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    @lisszy: Nee ik kan het niet echt opvangen. Zijn maar kleine beetjes wat ik verlies en ook niet bij elke beweging. Moest wel van de verloskundige een inlegkruisje indoen zodat ik kan zien welke kleur het vocht heeft. Tot nu toe zijn ze iedere keer wel vochtig maar twijfel toch als het wel vruchtwater is. Het is wel kleurloos. Misschien sluit ik me er onbewust voor af omdat het anders zo snel dicht bij komt:)

20. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Oeeeh hoe is het hier dames???? Goede nacht gehad?

Ikke wel redelijk....... (helaas ;) )

Deel Deze Pagina