Goedemorgen allen, Hier een redelijke nacht gehad, af en toe een krampje. Ik merk wel dat ik de kleine sinds gisteren minder voel. Normaal gesproken is het altijd feest in mijn buik Moet ik aan de bel trekken of is het normaal dat de kleine rustiger is voor de bevalling. Hoe is het met de andere dames?
Smiley - ik voel al een aantal weken duidelijk veel minder beweging eerlijk gezegd. Volgens mij heeft hij nog erg weinig ruimte. Of hij voor de bevalling nog minder gaat bewegen weet ik eigenlijk niet. Als je je zorgen maakt kun je altijd even bellen toch? Heb mn vriend net om wonderolie gestuurd Misschien ga ik dat toch maar eens proberen.
Oke, de kleine heeft hier nog genoeg ruimte. Is nog niet ingedaald en van de week voelde ik opeens het hoofdje aan de bovenkant. (gelukkig weer teruggedraaid met het hoofdje naar beneden) Omdat ik veel vruchtwater heb is er ook meer bewegingsruimte. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik het zkh toch maar.. Je gaat wonderolie toch maar proberen Wie weet geeft het effect. Ik heb morgen controle in het zkh dus ik wacht wat zij te zeggen hebben.
Zo, kon jouw baby nog helemaal draaien? Die van mij ligt volgens mij al een maand of 3 op precies dezelfde manier. Krijg alleen af en toe wat schopjes. Ja, die wonderolie...weet nog niet of ik het echt ga nemen, vind het toch een beetje eng. Misschien een heeeeel klein beetje. Ik moet ook pas maandag weer naar de vk, vind ik nog best lang duren. Ben benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen in het zh.
Ja de baby was echt helemaal gedraaid. Ik vond het ook erg knap Als ik ontsluiting heb wil de vk gaan strippen, maar afgelopen vrijdag zat het helemaal potdicht. Dus ik hoop dat daar verandering in zit.
@Toucheren; Ja ik vond het ook raar dat ze niet even wilde kijken, lijkt me kleine moeite idd. Maar goed misschien volgende week dan, al hoop ik dat ik die controle niet meer haal. @Smiley; Bellen als je je zorgen maakt zou ik zeggen. Pfff 't duurt wel lang bij je, hoop dat er al wat ontsluiting is. @Roosenzo; Hoop dat de wonderolie werkt! 5 dagen overtijd meiden, hoe houden jullie 't vol...
Anja89: hopelijk toucheert de vk bij de volgende controle dan. Of..misschien is die controle niet eens nodig 5 dagen overtijd, tja..aan de ene kant heb ik helemaal geen haast, hihi.. Ga mijn buik zooooo missen (lijk wel gek haha) en aan de andere kant zijn we zo nieuwsgierig naar de kleine. Nou de kleine is weer lekker gaan bewegen, opluchting zeg..
Oogappel: gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Sohee, er lopen veel meiden overtijd..... Ik hoop voor jullie dat het nog allemaal vanzelf op gang komt en je rare fratsen uit hoeft te gaan halen. Hier ook nog alles rustig. Morgen weer controle bij de gyn, ctg, bloeddruk en plasje....
Anja - ik hoop heel hard met je mee dat je de volgende controle niet meer nodig hebt. Ik vind het langer zwanger zijn op zich niet zo heel erg, maar wil ook vooral die bevalling achter de rug hebben. Daar zie ik namelijk al 9 maanden ontzettend tegenop. Heb trouwens geen blaasontsteking. Ze gingen mn urine nog wel 24 uur op kweek zetten. Wat daar nog de reden van is, geen idee... De assistente had ook geen idee waar mn harde buiken vandaan kwamen... Vond ik een hele vreemde opmerking als er iemand voor je staat die bijna 41 weken zwanger is. De wonderolie is ook in huis. Weet alleen nog niet of ik het in durf te nemen. Muts...
Fijn dat je geen blaasontsteking hebt. Ik zou eerlijk gezegd het ook niet aandurven om wonderolie te gebruiken. Ik blijf nog in de wachtmodus zitten en laat het allemaal aan moedernatuur over.
Ja, is inderdaad fijn. Heb nu ook veel minder last van die steek onderin mn buik. Net even rondje met de hond gelopen en nergens last van. Vrees dat ik die wonderolie ook niet neem. Misschien over een paar dagen ofzo...wacht nog maar even denk ik. Of toch niet, of wel, of niet, of toch wel...
Hi meiden, Hier ook een goede nacht gehad, mijn dochter heeft namelijk ook de hele nacht in haar eigen bedje doorgeslapen, heeeerlijk!!! Verder urine laten checken en ik heb gelukkig geen blaasontsteking. Volgens de ha heeft het te maken met het indalen dat ze zo op mijn blaas drukt dat ik vaak heen moet en dat ik onderin steken/pijn heb. Verder merk ik bij mezelf een duidelijke verandering nu ik de knop heb omgezet dat ik misschien nog wel 1 of meerdere weken moet wachtne voordat ze geboren wordt. Ik ben niet meer zo stressig bezig met elk krampje en pijntje die ik voel en probeer gewoon lekker actief te zijn (voor zover dat wil met mijn bekken) door met de hond te lopen, boodschapjes doen op de fiets etc. @Roosenzo Fijn dat jij ook geen blaasontsteking hebt! Dus het was raar dat je harde buiken had? whahahaha!! Had je je 41-weken buik ergens verstopt ofzo?! @smiley Hoe weet je dat dat de kleine helemaal gedraaid was? Ik zal dat echt niet weten! Ik ben zo'n nerd in het voelen hoe ons meisje ligt... Lijkt me voor jou niet heel fijn als de kleine nu nog koppeltje gaat duikelen. Bewegen was hier vanmorgen ook een stuk minder! Normaal als ik 's morgens wakker word, begint zijn ook te bewegen. Vanmorgen niet en zelfs niet na ene kop koffie en een warme lange douche. Maar waarschijnlijk heeft ze uitgeslapen, want ze is er weer! Inderdaad, wat voel je je dan opgelucht hè?! Wonderolie Nou, volgens Lennylenn helpt het wel degelijk!! Maar zoals ik er nu over denk ga ik het ook niet proberen hoor! Je raakt er enorm van in de poeperij wat dan moet stimuleren dat je ook weeën krijgt. Maar van zonnebloem-olie gaan je darmen ook los dus wat is het verschil?! Maar als 1 vna jullie het gaat proberen, hoor ik wel graag de ervaringen!!
Hier ook niks aan de hand hoor. Beebje is wel erg druk. Vanmiddag weer controle gehad bij de vk en de baby ligt nu bijna vast. Ze sluit de boel al wel mooi af dus hoef gelukkig niet te gaan liggen als de vliezen breken. Ik moet er alleen opletten dat ik dan geen volle blaas heb omdat ze daardoor nog omhoog geduwd kan worden. Ze ligt dus nog niet 100% vast. Gisteren had ik een goede dag, kon er wel rust in vinden dat het nog even zou duren. Maar vandaag heb ik ineens weer zo'n mega ongeduldige dag. Alles zat ook tegen vandaag, ik vind dat ik nu wel een baby verdien om het goed te maken
Lisszy - jij dus gelukkig ook geen blaasontsteking. Dacht zelf eigenlijk ook dat die steken wel eens zouden kunnen komen door een laatste indaalactie van de baby. Goed dat je nu een beetje los hebt kunnen laten dat je nu wil bevallen. Volgens mij helpt het ook echt niet als je bij elk krampje denkt dat dit het is. Maak mezelf er af en toe ook helemaal gek mee. Die assistente bij de ha was ook geen licht hoor...Nu is mn buik niet overdreven groot ofzo, maar het is toch redelijk duidelijk dat ik al een tijdje zwanger ben
Kuona - jij verdiend nu een baby om het goed te maken hoor! Ik heb besloten dat mijn weeen voor 12 uur vanavond nog gaan beginnen en dan ga ik morgenochtend rond een uur of 10 bevallen. Doe je mee?