18 feb volle maan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dan wil ik ook graag meedoen hoor! :)

Mijn man heeft van het begin af aan gezegd dat beeb de 24e komt.... ben zeer benieuwd of ie gelijk heeft :(

Verder alles rustig hier. Nog geen tekenen dat het zou beginnen helaas.....
    Hoop wel echt dat beeb snel komt, anders heb ik straks een 10-ponder.....:$ Beeb werd nu al op 8 pond geschat

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Tuurlijk doe jij ook mee Mispoes!

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik hoop het voor jullie hoor, meiden!!
    Het lijkt me echt zwaar om een aantal dagen overtijd te lopen! Respect!!
    En als jullie dan bevallen zijn, volg ik dit weekend of begin volgende week ofzo! ;) :D

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik doe ook wel mee hoor :D

Vanmiddag kreeg ik zoveel krampen dat ik er niet goed van werd. Was zo misselijk zeg, even op de bank gelegen en daarna ging het wel weer. Krampen zijn verdwenen maar nu last van mijn darmen ;) Blijf maar naar de wc lopen. Kan net zo goed daar de hele tijd blijven..

We zullen zien wat de nacht brengt..

5. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Hey meiden,

Hier vannacht om 2.45h wakker geworden van pijnlijke harde buiken om de 7 minuten. Twee uur later was het even om de 3 minuten. In bad gaan liggen en sinds 5.30 komen ze om de 5 minuten. Ze zijn nog goed weg te puffen.
    Heb ook wat roze slijmverlies steeds.

Heel gek, heb helemaal niet het gevoel dat het is begonnen, maar toch lijkt het er echt op, anders zou ik toch niet al 4 uur lang met enige regelmaat weeen hebben, toch? Ze zijn nu nog goed te doen, ik heb nog best veel praatjes, haha :D.

Ik kijk het nog een uurtje aan en dan vertrekken we naar het ziekenhuis (moet in ziekenhuis bevallen ivm eerdere geplande keizersnee).

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Spannend hoor Sula, nou heel veel succes!!

Hier een rustige nacht gehad. Vanmiddag naar de vk en we zullen zien wat zij te melden heeft.

Hoe is het met de rest? Al wat gerommel gehad vannacht?

7. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Oh Sula wat spannend zeg, succes!

@Smiley, succes bij de VK, hopen dat ze wat goed nieuws voor je heeft ;)

@Roosenzo, hoe ist met jou? Jij zit al op 6 dagen overtijd......:S

@Lisszy, jij gaat gewoon meteen bevallen zodra onze kindjes eruit zijn, deal? ;) :D

@hier, rustige nacht gehad (helaas) manlief had echt gedacht dat het vannacht zou beginnen. Begin de hoop een beetje op te geven dat beeb nog vanzelf komt, en dan word het maandag een inleiding :S

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Sula - wat spannend! Heel veel succes, hoop dat je je kindje snel vast kunt houden.

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Begin de moed een beetje te verliezen...kan me al helemaal niet meer voorstellen dat hij uit zichzelf gaat komen en dat wil ik zo graag, want wil niet naar het ziekenhuis. Ik heb natuurlijk nog een weekje, maar waarom komt hij nou niet gewoon!

Mispoes - hoop voor jou ook echt dat het vanzelf gaat beginnen zodat je niet ingeleid hoeft te worden.

Smiley - zou je gestript worden bij de vk vandaag? Of wil je dat niet?

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @roosenzo, ja dat gevoel heb ik dus ook een beetje... die komt echt niet vanzelf, gaat gewoon zitten wachten tot ze hem/haar halen....:S

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @Roosenzo: herken het gevoel. Ik denk ook dat de kleine niet vanzelf komt. Waarschijnlijk wordt het gewoon inleiden. Hopelijk gaat het voor jou (ook voor mij :)) allemaal volgens moedernatuur.. En dat je gewoon thuis kunt bevallen.

Als ik eventueel ontsluiting heb wil de vk me gaan strippen. Maar ik betwijfel het. En aan de ene kant wil ik het eerlijk gezegd ook niet. Het moet gewoon vanzelf op gang komen!!! :)

12. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Smiley, hoe was het?

@Roosenzo, hoe is het bij jou nu?

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Smiley - heb precies hetzelfde gevoel als jij. Het moet gewoon vanzelf gaan. Maar als het strippen er voor zou zorgen dat ik wel thuis kan bevallen moet ik het maar laten doen denk ik. Maar ik moet/mag maandag pas weer naar de vk.

Mispoes - hier helemaaaaaal niks. Bij jou?

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Roosenzo, oooh maandag pas weer! Hopen dat beeb zich nog vanzelf aandient en dus de afspraak niet meer nodig is!

Pfff dat wachten zo na DE datum is echt erg he? Had het bij nr 1 (42+2) en 2 (41+5) ook, maar had gehoopt er deze keer aan te ontkomen.... Helaas dus!

-Valt me trouwens op dat SuLa al ff niet "gemeld" heeft.... Hoop dat dat goed nieuws betekend!

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hey dames,

Ben terug van vk, en nog steeds geen ontsluiting :( Ik word volgende week 2 woensdag in het zkh opgenomen en dan gaan ze beginnen met primen en dan inleiden.

Ik hoop iig dat het nog vanzelf begint.

16. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Smiley wat balen zeg! Jij hebt dus nog tot woensdag....... (ik tot maandag, anders maandag om 7.00 inleiden) hopen dat die kleine nog vanzelf wil komen!!!!! Hop hop, kom eruit!

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zeg dat wel, ik hoop voor ons beide dat het echt voor a.s. maandag & woensdag vanzelf begint.. DUIM DUIM DUIM!!!

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Smiley - wat vervelend dat je nog geen ontsluiting hebt zeg...je hebt nog tot woensdag en er kan best veel gebeuren in een weekkje :)

19. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    een weekje... haha dat klinkt zo kort! (waarom lijkt het dan zo verrekkes lag te duren als je ergens naar uitkijkt?) ;)

20. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik vind de laatste dagen elke dag als een week voelen. Duurt zoooo lang....

Deel Deze Pagina