18 feb volle maan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik vind het wel snel voorbij gaan, nou is het alleen hopen dat er wat veranderd en dat de kleine zich spontaan aankondigt :)

Hebben jullie veel last van harde buiken? Bij mij is mijn buik de hele dag door kei en keihard. En nu een drukke beebje in de buik..

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ja, ik heb ook bijna de hele dag een harde buik.

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hmm ja ik heb vandaag ook heel veel harde buiken, maar sinds vanavond is het erg rustig. Voorbode???

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hmm sinds half 3 hier wakker van de "buikpijn". Eerst onregelmatig, nu wat regelmatiger, om de 10 minuten. Pijn nog goed te hebben. Zit nu aan een kopje thee, heb zojuist alles nog maar een keer afgenomen en de vaatwasser vast leeggemaakt..... Nu afwachten of ze nog wat sterker worden ;)

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Spannend hoor Mispoes, ik hoop voor je dat het doorgezet heeft..

Succes en zet hem op als het al zover is!!

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Spannend Mispoes! Hopelijk zet het door!

Hier niet helemaal fit, niet van de weeën helaas. Maar wel een wat onrustig gevoel in mijn buik. Zou het er dan toch aankomen? Vandaag maar eens lekker relaxen.

Ik ga duimen voor verse beebs!

7. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Nou dames, ik meld me ook weer......:S zonder baby ;)

ben om 5.00 maar terug naar bed gegaan, omdat de "weeen" niet sterker werden. Om 7.00 werd ik wakker, en was het natuurlijk weer weg :S Aaaargh word er gek van! Heb sinds gisteren ook zoonlief thuis op de bank/bed. Heeft koorts en moet steeds overgeven, heel sneu, maar wat een timing!

Op naar de babies dames!

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Onee he, balen zeg!!!!

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mispoes - jammer zeg! Hopelijk heeft het al wel wat gedaan en was het niet helemaal voor niks. Zieke kindjes zijn zo zielig...beterschap.

Kuona - dat onrustige gevoel kan best omslaan naar weeen hoor! Positief denken!

Heb weer veel te lekker geslapen helaas. Zit nog steeds helemaal geen beweging in hier. Lichtelijk frustrerend...

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mispoes: balen meid!! Beterschap voor je zoontje.

Roosenzo: Je wordt er idd gek van he. Ik hoop dat er wat beweging in komt en dat we allemaal snel onze baby’s in armen hebben.

Kuona: hopelijk zet het voor jou ook door meid..

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Dat hoop ik ook Smiley.

Mn zoontje komt zo thuis, hij is een hele week bij zijn vader geweest. Ben echt blij dat hij zo thuis is, ook weer meteen een beetje afleiding :)

12. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Roosenzo, vind het juist wel lekker nu als de kindjes weg zijn....:) Nouja vooral de jongste dan, omdat die nog zoooo afhankelijk is van mij;) Gelukkig loopt ze sinds een maandje, dat scheelt al iets tillen.

@Rest, laten we hopen dat het een babyboom word dit weekend!

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lucas is al 7, daar heb je weinig 'last' meer van. Eerder gemak, hij helpt me graag met schoonmaken enzo... :)

14. Meara

Meara Niet meer actief

Schiet niet erg op he meiden. Zit ook al 6 dagen in de wacht. Een ding is zo goed als zeker dat ze er volgende week wel moeten zijn.

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Mispoes
    Oh dat is frustrerend dat het niet doorzet! Wordt wel echt tijd nu voor jullie!
    Beterschap met je zoontje...

@de rest
    Hoe houden jullie het vol?! Respect!!
    Gaan jullie even snel bevallen? Dan kan ik ook namelijk!! :D

Hier veel harde buiken maar dat is wel vaker zo. Dus ga er niet vanuit dat er iets gaande is. We naderen de 39 weken alweer, wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet!
    Gister wat energie verzameld en met de hond het bos ingeweest en dat heeft me goed gedaan! Alleen maar thuis zijn werkt ook niet...

En SuLa, al iets bekend?! Zal ze inmiddels bevallen zijn?

16. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik denk idd dat Sula bevallen zal zijn..... hoop dat ze binnenkort wat laat weten.

@Roosenzo, fijn zo'n schoonmaakhulp! Tis ook wel gezellig natuurlijk, die kids :)

@Meara, ook al 6 dagen in de wacht, ook jou geduld word op de proef gesteld... Succes hoor!

@Lisszy, ja voor jou zal het ook raar zijn, om "zomaar" de 39 weken te halen, hihih.

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Roosenzo: nou wel fijn zo'n schoonmaakhulp :)

Maera: jouw geduld begint zeker ook op te raken :)

Lisszy: hoop dat je (na ons die overtijd lopen) snel volgt met de bevalling :) Of eerder zou ook wel fijn zijn he!!

Sula is vast aan het bevallen.. Nou hopelijk horen we snel wat!!

Hier nog niks te bekennen, alleen de hele dag door een harde buik. Mijn buik is veranderd in een bal :D Grappig om te zien, nu is het echt een ronde buik, hihi..

Net 1,5 uur een middagdutje gedaan, heerlijk!! Dochtertje is naar kdv en mijn zus gaat haar ophalen want manlief is pas tegen 18.00 uur thuis.

18. Meara

Meara Niet meer actief

Smiley geduld het ik nog genoeg alleen zie ik de een na de ander die optijd bevalt. Allemaal maart mama's in februari en wij als februari mama's maar wachten.

Lekker hoor even slapen. Ik kan dat nooit overdag

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Tja moedernatuur he :)

Ik was blij toen ik 38 weken was en ik dacht nou de kleine komt eraan.. Mijn dochtertje is met 38+2 geboren en dat hoopte ik nu ook, maar 38 weken, 39 weken, 40 weken gepasseerd. Dan denk ik WAUW met al die klachten van mij had ik het nooit verwacht.

20. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Al iemand wat verandering of nog alles stil?

Deel Deze Pagina