Goedemorgen dames, Hoe is het met jullie? Hier goed geslapen, en nog steeds geen verandering.. Alleen behoorlijke last van mijn onderrug.
Ook ik meld me weer Helaas..... Ook hier weinig verandering, maar precies wat je zegt Smiley, wel last van mn onderrug! Maandag komt wel erg dichtbij.... Is 1 van jullie al bekend met een (eerdere) inleiding?
Hier ook nog niet veel bijzonders...wel weer heel goed geslapen. vanochtend samen met mn kleine schoonmaakhulp een paar uurtjes schoongemaakt en ondertussen wel mn slijmprop verloren...dus wie weet.
Mispoes: nee ik ben niet bekend met inleiding. Bij mijn vorige bevalling braken mijn vliezen met 38+1 en met 38+2 is bij dochtertje geboren. Wie weet is de onderrug pijn wel een voorteken *duim duim* Roosenzo: oh spannend meid. Tja helaas zegt het niet veel je slijmprop verliezen maar hopelijk is dat het begin. En fijn zo'n kleine schoonmaakhulpje Hier boodschappen gedaan en laatste dingen in huis gehaald wat we nog nodig hebben. Want van boodschappen komt er niks meer van.. En nog wat kleertjes gekocht voor de beebje. Afleiding, hihihi..
Hmm jammer, vind het wel spannend, zo'n inleiding.... @Smiley, wie weet is de rugpijn idd wel een voorteken! Ook wij hebben zojuist boodschappen gedaan, aangezien het morgen zondag is (hier geen winkels open) en maandag de inleiding al is. Nu hebben we lekker alles in huis! Weer een zorg(je) minder....... @roosenzo, slijmprop. Hoop voor je dat het wat betekend. Ik ben hem zo'n 2 weken geleden verloren, maar dat wil dus lang niet altijd iets zeggen. Je weet in elk geval wel dat je lichaam aan het werk is Succes weer allemaal ik ga ff te bed!
Hi meiden, Wat een rust bij jullie allemaal... Niet helemaal de bedoeling! @Mispoes Zo'n inleiding lijkt me ook reuze spannend! Wat zou het toch heerlijk zijn als het morgen ineens begint! @Roosenzo Ik kan me toch niet voorstellen dat het nog 2 weken gaat duren bij jou na het verliezen van je slijmprop. Heb je echt helemaal verloren of aldoor kleine beetjes? Oh, en kan ik die kleine schoonmaakhulp ook ff lenen? Ik heb zo nergens puf voor vandaag! Hier ook een boodschappendag, er is echt niks meer in huis. Aangezien mijn vriend aan het werk is en ik het wat zwaar vind om de grote boodschappen met mijn kleine dreumes te doen, gaat mijn lieve schoonpapa even mee. Net even lekker geslapen, heerlijk is dat! De harde buiken gana onvermoeibaar door, ik heb nu echt een spierpijngevoel in mijn hele buik. Meiden, fijne dag en hopen op wat spectakel!!
@lIsszy, fijn dat je schonepapa met je meegaat! Lief van hem! Is ook niks, alleen met je kleine boodschappen doen nu. Morgen komt mijn schonemama oppassen op mij en de kids Wij hebben allebei een seizoenskaart van PSV en morgen is het PSV-Ajakkes. Ik ga zelf niet naar het stadion in deze positie, maar manlief kan ik DE wedstrijd van het seizoen natuurlijk niet ontzeggen.... Komt oma hier dus helpen. Kindjes blijven daar dan ook slapen, omdat ik maandag al vroeg word ingeleid. Spannend allemaal! Fijne, (bevallende) dag nog!
Hallo allemaal, Op donderdag 24 februari ben ik om 21.06h bevallen van dochtertje Mirthe! Het is een vaginale bevalling geworden, hoera! Even kort: 's nachts om 3h werd ik wakker met weeen om de 7 minuten. Om 8.30h in het ziekenhuis met weeen om de 3 tot 5 minuten. Ontsluiting toen pas 1 cm. Om 9.30h braken spontaan de vliezen. Om 14.00h had ik nog maar 3cm terwijl ik hevige weeen had om de 2-3 minuten. Om 15h kreeg ik ruggenprik. Daarna vielen de weeen stil..... Rond 17h kreeg ik wee-opwekkers in een infuus. Dit schroefden ze langzaam op en uiteindelijk kreeg ik flinke weeen, die ik gelukkig nauwelijks voelde door de ruggenprik. Om 1930h had ik 5cm. Precies een uur later voelde ik een druk en had ik al volledige ontsluiting! Ik moest nog even wachten met persen omdat het hoofdje nog wat moest zakken. Om 20.50h ben ik begonnen met persen en om 21.06h is Mirthe geboren! Ze woog direct na de bevalling 2315 gram en is maar 45 cm groot, maar ze doet het goed. Ik heb flinke scheuren en een knip gekregen, en uit die wonden ben ik 2,5 liter bloed verloren. Tien minuten na de geboorte raakte ik bijna weg; had het heel benauwd en kon niet meer praten, voelde mezelf wegglijden.Mijn bloeddruk was maar 70/40. Gelukkig lag ik op de goede plek en werd er direct actie ondernomen. De gyn is 3 kwartier bezig geweest met hechten. Toen ik vroeg hoe veel hechtingen ik had zei hij: "veel.... "hou het maar op meer dan 15...." Het was heftig maar het was het meer dan waard: 13 maanden na een (geplande) keizersnee een vaginale bevalling! Voel me erg bevoorrecht dat ik dit heb mogen meemaken. Ik lig nu nog in het ziekenhuis omdat ik nog erg zwak ben. Heb inmiddels een infuus met ijzer bijgekregen. Mirthe mag waarschijnlijk morgen definitief van couveusekamer af en bij mij op de kamer. Hopelijk mogen we maandag samen naar huis. Iedereen die nog moet bevallen: super veel succes gewenst!!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Heftige bevalling, hopelijk herstel jij ook snel en mogen jullie gauw naar huis. Sterkte en geniet van je meissie.
SuLa!!! We dachten al zoiets: die is vast aan het bevallen!!! Gefeliciteerd met Mirthe!!! Zeker een heftige bevalling, vooral de nasleep ervan. Gelukkig kun je nu lekker aansterken. En een kleine meid, goed om te horen dat ze het zo goed doet. Geniet van je meisje, jullie hebben het verdient! Liefs Lisszy
Sula - van harte gefeliciteerd! Je bevalling klinkt erg zwaar, maar zo te lezen kijk je er toch nog positief op terug.
Nou, hier ook de boodschappen binnen. Toen ik thuis kwam moest ik gewoon om mezelf lachen, mn keukenkastje met schoonmaakmiddelen is sinds ik zwanger ben al wat voller geraakt (nesteldrang), maar had nu weer zo veel gekocht. Het past er gewoon niet meer in! Sinds half 4 vanmiddag heb ik krampjes gehad die wel wat weg hadden van wat kleine weeen. Maar sinds een uurtje zijn ze ook weer weg. Verlies wel steeds plasjes vocht, weet niet precies wat het is eigenlijk. Iemand anders nog 'last' van voortekenen?
Haha hier ook nesteldrang hoor, blijf maar schoonmaken. Vandaag bij mijn ouders op visite geweest en ging ik daar ook aan de schoonmaak, hihihi.. Roosenzo: hm jammer dat het dan ook niet doorzet. Zou het vruchtwater kunnen zijn? Verlies je ook vocht als je op je hand blaast?? Hier de hele dag weer een keiharde buik en zo nu en dan een lichte wee.
Nou, een uurtje geleden zijn mn vliezen gebroken. Denk dus toch dat het vruchtwater was vandaag. Is trouwens erg irritant dat water verliezen...al 3 broeken nat.
SULA, proficiat met de geboorte van MIRTHE! Leuke naam! Heftige bevalling idd. (klinkt een beetje zoals mijn 1e bevalling...) Rust maar goed, dan ben je er het snelste weer bovenop! @Roosenzo, spannend zeg! Nu mag/kan het niet te lang meer duren, EIN-DE-LIJK!!!! Succes hoor! @Smiley, bij jou toch ook wel voortekenen, zou je samen met roosenzo gaan bevallen dan? Ik gun het jullie, en daarna mag ik! Hier is het vrij rustig eigenlijk.........
Je mag nu ook al hoor Mispoes! Gaan we gewoon met zn drieeen. De verloskundige is net even langsgeweest en het was overduidelijk vruchtwater wat ik verlies.
@Roosenzo Kijk, dat zijn goede berichten!!! Jullie kleine komt er nu echt aan! Hoe voel je je? Zijn de weeën al gearriveerd? En bij jou, Smiley? Nou en idd als Mispoes nou ook mee doet dit weekend volg ik jullie maandag op! Spannend hoor, het wordt wel tijd nu voor jullie!