18 feb volle maan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    De weeen zijn er hoor!

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Jaaa!!! Super (misschien denk je er zelf nu even anders over ;) )
    Heel veel succes!! ik hoop dat je een goede bevalling hebt!
    Ik ga lekker slapen nu en ik ga ervanuit dat als ik wakker wordt morgen, jij de kleine in je armen hebt! :)

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Oeeeeehhhh Spannend!!! Succes roosenzo, nog even en dan is je lange wachten beloond. (of misschien is dat al??? )

@lisszy, anders gaan wij gewoon gelijk na Roosenzo en Smiley ;)

Smiley, hoe is het nu met je?

Ik ga ook te bed, morgen laatste zwangere dag (tenzij beeb vannacht nog besluit te komen....:(

Truste en een goede nacht dames!

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hij is er! Om kwart voor 3 is Boaz geboren. Hij is zo leuk!!! Kom later nog even terug.

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met Boaz!!!

Dat heb je vlot gedaan meid! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan!
    En een prachtige naam, die stond hier ook op het lijstje als de kleine meid een kleine jongen was geweest! :)
    Geniet van je knul!

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd met jullie zoontje Boaz. Hoop dat alles goed is gegaan, en idd vlot gedaan hoor!! Geniet er lekker van..

Hier helaas nog niks. Heb wel waardeloos geslapen. Bij in mijn rug, mijn schaambeen.. Vanochtend stond ik met alle moeite op zo'n druk van beneden had ik. We gaan dus weer verder met wachten..

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jij bent ook weer vroeg wakker lizzy. Niet goed geslapen?

Bevalling is erg goed gegaan. Een paar uur leuke weeën gehad. Tot 12 uur, toen waren ze niet zo leuk meer. De vk was er rond half 1 en toen had ik al 5 cm. Daarna was het echt geen pretje meer, maar ging wel lekker snel.

Nu veel naweeën en dat vind ik echt heel vervelend. Maar ja...

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Klinkt als een prima bevalling, voor zover een bevalling prima kan zijn natuurlijk! ;)
    Volgens mij omschrijf je het heel goed: de fijne weeën en de niet zo fijne weeën!
    In de eerste heb ik wel zin in maar die niet zo fijne, daar zie ik wel tegenop!
    Maar je bent ook heerlijk thuisbevallen! Fijn! En nu lekker in je eigen bed met je kleine jochie naast je! Ik wil ook! :) wel heel erg vervelend van die naweeën! Maar het is voor een goed doel!

De nacht was hier ook prut. En toen ik eindelijk een beetje slaap kon vatten, was mijn dochter om 6u30 klaarwakker...;) Ik verheug me nu al op ons middagdutje!

@Smiley
    Oh ook een rotnacht dus!! Overal pijn behalve van eventuele weeën... Frustrerend
    Misschien vanmiddag ook een beetje bijslapen?!

Hier ook niks, wat last van mijn rug.
    En gister wel 3x naar de wc voor een grote boodschap, terwijl ik normaal met moeite 1x per dag kan. Mijn darmen spelen enorm op wat weer van die rotkrampen geeft...

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Roosenzo: minder van de naweeën. Lekker genieten van je knul. Heerlijk!! Wel fijn dat het allemaal vanzelf op gang is gekomen. Dat hoop ik voor mezelf ook.

Lisszy: balen dat je zo rot geslapen hebt. Hopelijk kun je vandaag de schade inhalen en even bijkomen.

Hier ook last van darmen, wordt er gek van. Inmiddels een week dat ik helemaal leegloop ;) ZUCHT!!!

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hoop echt dat het voor jullie ook allemaal vanzelf gaat beginnen. En ik gun iedereen ook zo'n bevalling als die van mij. Iedereen ligt hier nog in coma, maar ik kan echt niet slapen en heb honger!!!
    De kraamverzorgster zou om 9 uur komen maar werd net gebeld dat het half 1 zou worden. Vind ik best raar. Of niet?

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ow smiley, hoop zo dat het voor jou ook gewoon begint. Had het voor mezelf nooit meer verwacht eigenlijk. Maar het kon dus toch :)

12. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Roosenzo, PROFICIAT met Boaz, wat een leuke naam! Je verhaal klinkt alsof het allemaal prima is verlopen. Heerlijk genieten nu! Naweeen zijn idd geen pretje (des te meer, omdat je er niks meer voor terug krijgt ;)) Knap maar lekker op!

@Smiley, he bah toch! Had gehoopt voor je dat het ook voor jou zou doorzetten. Nou, misschien vandaag dan? Je hoort toch weleens dat je lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling door zich helemaal te legen? Wellicht is dat bij jou nu gaande.....

@Lisszy, minder dat je ook zo'n slechte nacht gehad hebt! Idd vanmiddag maar even een lekker dutje doen.

@Hier, 41 weken weer gehaald! Joepie :( Op zich weer wel een goede nacht gehad. Had nog een beetje gehoopt op vannacht, begin hem nu wel een beetje te knijpen, wil liever niet ingeleid morgenvroeg....

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mispoes het kan nog steeds vanzelf beginnen. Je weet maar nooit.

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Mispoes
    Voelt het niet ongelooflijk vreemd dat dit vandaag je laatste "zwangerdag" is?! Ik hoop zo voor je dat je lichaam zelf begint vandaag! Kan me voorstellen dat je tegen het inleiden opziet!

@Roosenzo
    Zeker vreemd dat de kraamhulp op een eerste dag pas 's middags komt! Waarom? Had je de kraamhulp ook bij de bevalling of alleen de vk?

@smiley
    Al een week leegloop? Pfff, voel je je niet gammel?
    In het begin voelde ik een kramp en dacht ik: Zou het nu?! En nu denk ik: rotdarmen!!! ;)
    Als het bij jou niet op gang komt, wordt je toch woensdag ingeleid?

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hopelijk zet het voor ons allen vandaag nog door :)

Roosenzo: raar dat ze pas 's middags komt. Je zit nog vol adrenaline :D

Mispoes: nou mijn lichaam is nu we helemaal leeg, op de baby na :D

Lisszy: Als het niet allemaal doorzet dan word ik idd a.s. woensdag ingeleid. heb nog steeds geen ontsluiting en ze gaan beginnen met primen. Dus het kan of woensdag worden of donderdag. Ze brengen max 3 tabletten per dag in. En als je dan ontsluiting hebt dab breken ze de vliezen en krijg je weeenopwekkers. Mocht er niks veranderd zijn na die 3 tabletten dan gaan ze de volgende dag verder..

Nou ik ga maar weer eens huishoudelijke klusjes doen, wie weet brengt dat de bevalling op gang, hihi..

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Er was wel een kraamhulp bij de bevalling. Maar vandaag zou er een andere komen. Waarom dat zo laat is weet ik niet. Eerst was het 9 uur en nu dus een paar uur later.

17. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Roosenzo: hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Boaz! Zo te lezen is alles voorspoedig verlopen. Nu lekker genieten!!!

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Roosenzo en Sula: Gefeliciteerd met jullie verse beebs!!!!

@Hier: Vandaag uitgerekend maar nog niks te bekennen hoor :( Begin het nu wel erg beu te worden. Vriend is vandaag en morgen nog vrij en dinsdag is weer een normale werkdag. Ik zie een hele dag alleen eigenlijk helemaal niet meer zitten, ik had echt verwacht dat de beeb er al zou zijn. Waarom weet ik niet want bij zoonlief ging ik ook 2 dagen overtijd.

Hier mag ik wel even de frustratie van me af roepen he, ik schaam me namelijk wel een beetje omdat ik nog niet eens overtijd loop: AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Zo, dat lucht op!

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Kuona: balen he dat de kleine zich nog niet aankondigt. Gooi je frustratie maar uit hoor meid, het lucht op :)

Ik denk dat mijn kleine zich niet zelf aankondigt dus ik kijk wel uit naar a.s. woensdag. Als ik lig heb ik continue krampen, om de 2-3 minuten. En als ik ga zitten en/of lopen is het voorbij :( Hier word ik dus neit wijs van.

20. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Kuona
    Meid, ik zal wel de allerlaatste zijn om te zeggen dat je je moet schamen omdat je nog niet overtijd bent! Ik roep al 2 weken dat ik er klaar voor ben! hahahaha!!!
    Dus gooi het er maar uit hoor!!
    Je vriend werkt toch ver weg (of was dat iemand anders hier?).
    Mijn vriend moet dinsdag ook weer aan het werk, maar komt thuis als er ook maar iets is. De telefoon brandt in zijn broekzak, hahaha.
    We schelen trouwens precies een week, ik ben benieuwd of ik volgende week net als jij nog zo achter de laptop zit... ;)

@Smiley
    Oh maar dat is een goed teken!! Kan best zo zijn als je vannacht tot rust komt, het door gaat breken! Want ook rust schijnt 'het" middel te zijn! Ik duim voor je!

Hier net lekker 1,5 uur geslapen, daar was ik wel aan toe.
    Wat krampen hier maar na zo'n kramp spelen mijn darmen weer op, dus niet de goede krampen! :x
    Wel enorme druk van onder, vanmorgen even op de fiets weggeweest maar dat voelde niet heel fijn. Zal ze dan toch eindelijk lekker diep ingedaald zijn?

Deel Deze Pagina