Hahaha, bijles Ja het is een optie natuurlijk haha. Maar goed, dat het bij mn dochter zo gaat, wil nie zegge dat het bij mn zoontje straks ook zo gaat.. dus khou me hart nog even vast haha
@Missnanda Graag gedaan hoor, gewoon kopiëren en plakken! @Lennylenn Opa en oma, maar heb geen idee hoe het gaat. Als het overdag gaat beginnen, brengen we haar en de hond weg. Maar als het 's nachts begint laten we haar wel slapen denk ik. En dat vriendlief haar dan 's morgens wegbrengt. Ben ook wel benieuwd hoe andere dat gaan doen! Ik moet er niet aan denken dat mn meisje mij zo in pijn ziet! Overigens wil ik haar na de geboorte wel als eerste weer bij me hebben. Alleen met ons kennis maken met haar nieuwe baby-zusje!
Hier passen oma en opa op waarschijnlijk, maar voor morgen hebben we een extra dagje kdv omdat ik sowieso naar het ziekenhuis moet voor echo en CTG enzo. Verder staat geloof ik dit weekend mijn zusje stand-by en een goede vriendin. Moeilijk te plannen he?! Oma en opa zijn eerste keuze trouwens. En Mini blijft wel thuis als het aan mij ligt, in haar eigen omgeving. Ik ga in het zh bevallen. Hier sliep Mini trouwens door met 6 weken, ik hoop dat nummero 2 even braaf is
hier komt oma oppassen..hangt er idd een beetje vanaf wanneer het begint. als savonds/snachts begint tjah dan wachten we tot de volgende ochtend. en overdag goh...hmmmm ik weet het eingelijk niet ik wil ook niet dat hij me zo een pijn ziet lijden. ach ik zie wel hoe het loopt. en idd na de geboorte wil ik eerst hem bij me hebben zodat we samen even rustig kennis kunnen maken met de nieuweling. we gaan ook een kadootje namens haar voor hem kopen.
Haha dit topic wilde ik ook openen. Ik doe ook mee! Al heb ik eigenlijk met een vriendin afgesproken om zondag te bevallen. Zij is nl van haar tweede bevallen op de verjaardag van miijn zoontje en ik ga bevallen op de verjaardag van haar zoontje (zondag dus) Zou wel grappig zijn. Maar ik zeg ook geen nee tegen vannacht hoor. Wie er op ons zoontje gaat passen hangt af van de dag vd bevalling. In het weekend mijn ouders en anders is het even kijken wie er vrij is. Komt goed.
Hmmm, ik typ dit op de telefoon van mijn vriend dus het toevoegen met kleurtjes wil niet lukken. Iemand die mij toe wil voegen voor 27 februari?
@kuona: ik was je lekker vohoorrrrr! voel je al iets rommelen of is het net als bij alle anderen (including myself) alleen maar hopen op een bevalling?
Lennylenn: 01 maart 2011 Bevallen op: MissNanda: 04 maart 2011 Bevallen op: Lisszy: 06 maart 2011 Bevallen op: kuona: 27 februari 2011 bevallen op:
De lijst!!!! Lennylenn: 01 maart 2011 Bevallen op: MissNanda: 04 maart 2011 Bevallen op: Lisszy: 06 maart 2011 Bevallen op: Kuona: 27 februari 2011 Bevallen op: Miepie74: 11 februari 2011 Bevallen op:
Hier rommelt er nog niet echt iets, dus het is alleen hopen. Vanmiddag inwendig onderzoek gehad. Kleintje ligt nog niet helemaal vast maar bmm was al wel deels verstreken.
nou lieve mama's ik ga maar slapen..hopen dat er iets mag gebeuren bij mezelf en bij jullie ook! tot morgen allemaal
Oja, dat van het cadeautje namens de baby, doen wij ook! Meiden, ik duik mijn bedje in! Moet natuurlijk wel een beetje uitgerust zijn voor de bevalling van morgen!! En ik lees morgen graag alle nieuwe ontwikkelingen! Slaap lekker dames!
oke nog 1 berichtje dan...dan zit ik precies op de 4000 berichten hhahaahhaa echt te stom dat ik daarop let.
Ik ga ook slapen. Morgenvroeg mag zoontje weer naar de psz. Ik ga nog even mijn haar laten doen, moet er natuurlijk wel netjes bijliggen straks Behalve als ik beval vannacht natuurlijk Ik zal.voor jullie duimen. Trusten!
De lijst!!!! Lennylenn: 01 maart 2011 Bevallen op: MissNanda: 04 maart 2011 Bevallen op: Lisszy: 06 maart 2011 Bevallen op: Kuona: 27 februari 2011 Bevallen op: Miepie74: 11 februari 2011 Bevallen op: biancje: 10 maart 2011 Bevallen op:
Doeik ook mee alleen heb niet echt t idee dat t vandaag gaat komen mar goed de dag duurt nog lang he.. als t morge maar niet is. want dan is schoonmams jarig