Hoi meiden, Jullie zijn nog druk bezig geweest gisteravond leuk om terug te lezen. En leuk dat jullie het mij zo gunnen....haha ik gun het mezelf ook hoor. Moet wel zeggen dat ik sinds een uur flinke krampen naar onderen heb, maar nog niet regelmatig er zit zeker nog wel 10 minuten tussen. Maar mmmmm wie weet gaat het doorzetten! Bij ons gaat oma oppassen, zij heeft onze (2e) auto en kan in een kwartiertje bij ons zijn dussss geeft wel een goed gevoel! Ook al is het midden in de nacht! Vraagje aan de mama's die zwanger zijn van een 2e, is jullie kleine ook zo ongeduldig onrustig een draak hoe je het noemen wil? Pfpfpf ze stelt ons aardig op de proef hoor....vanochtend begon ze ook gelijk weer over haar zusje volgens mij gaat er meer in dat hoofdje om dan we denken! x oogappel
Oogappel!! Dat zijn goede berichten, een uur lang krampen om de ongeveer 10 min!! Wie weet zet het door!! Ons meisje is ook onrustig hoor, ze begrijpt meer dan wij denken! @hen30sep Spannend!! Dat zal leuk zijn als het ook echt gaat gebeuren vandaag!! Hier een onrustige nacht, maar meer omdat ik een snothoofd heb gekregen... Ben wel 4 keer wakker geweest! Wel wat voorweeën gehad, maar niks wat doorzet. Hoe is het bij de rest?! Meiden, zet jezelf even op de lijst!! Lisszy
@oogappel: spannend hoor, wie weet zet het wel door. Hier ook gerommel de ene keer meer dan de andere maar nog steeds niks. Hier ook een onrustige dreumes, en wij worden ook behoorlijk op de proef gesteld.. Ze hebben meer door dan wij denken
De lijst!!!! Lennylenn: 01 maart 2011 Bevallen op: MissNanda: 04 maart 2011 Bevallen op: Lisszy: 06 maart 2011 Bevallen op: Kuona: 27 februari 2011 Bevallen op: Miepie74: 11 februari 2011 Bevallen op: biancje: 10 maart 2011 Bevallen op: Smiley24: 18 februari 2011 Bevallen op:
De lijst!!!! Lennylenn: 01 maart 2011 Bevallen op: MissNanda: 04 maart 2011 Bevallen op: Lisszy: 06 maart 2011 Bevallen op: Kuona: 27 februari 2011 Bevallen op: Miepie74: 11 februari 2011 Bevallen op: biancje: 10 maart 2011 Bevallen op: Smiley24: 18 februari 2011 Bevallen op: Oogappel: 13 februari 2011 Bevallen op:
Ik wil ook meedoen!!! Moet nog tien dagen, maar ben het echt zat nu hoor!! Slapen zit er al weken niet meer bij, kan op geen een kant meer liggen, ook nog eens een week flink ziek geweest en de verkoudheid wil maar niet weg! Maar het belangrijkste.... wil ons kindje nu wel eens zien!!! Dus vanavond/vannacht zou er een mooie nacht voor zijn! Er rommelt alleen nog niks bij mij, die kleine vind het voorlopig nog wel best in mijn buik denk ik........
Hier ook nog geen maanbaby helaas... Wel slecht geslapen omdat vriend lag te snurken. Nu naar de kapper. Spannend oogappel, ik duim voor je!
Oogappel, bij jou rommelt het dus ook al?! Spannend hoor, ik hoop dat het doorzet want bij mij stopte het dus gisteren. Ben jij al gestript of laat je het z'n beloop? Ik heb heerlijk geslapen vannacht maar ben wel een beetje leeg nu van de adenaline die ik gisteren had toen ik dacht dat het was begonnen. Om 11 uur naar het ziekenhuis om de baby te checken, Mini1 was namelijk 2 weken te laat en had bijna geen vruchtwater meer dus toen ben ik (ook?) ingeleid. Ik wil het niet meer zo lang door laten gaan, ik word er een beetje nerveus van inmiddels. Nou ja, bij Mini1 waren er echt nul tekenen van naderende bevalling en nu rommelt het al wel een paar dagen, zeker na het strippen van woensdag. Wat eerste kindje betreft: Mini is nog net geen 1,5 dus die krijgt het allemaal nog niet helemaal mee. Ze is wel in de leeftijd dat ze baby's erg leuk vindt, hopelijk vindt ze straks haar 'eigen' baby ook nog leuk, haha! Denk het wel hoor, ze is een lief kindje gelukkig, zit geen kwaad in. Nou meiden, sterkte en we houden elkaar op de hoogte he?!
heb er hier nog 2 rondlopen. de ene is 3,5 nou hij weet wel hoe hij er op in moet gaan nu. dingen uithalen waar die nooit geen behoefte aan heb, zoals behang kapot scheuren, kledingkasten leeggooien door de kamer. met potloden op behang tekenen. zn zusje erg plagen. en meneer heeft nog geen zin znidelijk te worden dat is ook erg irritant..t is namelijk beter geweest, maar of dat nu echt met de situatie te maken heb? k weet t niet.. misschienn probeert hij t allemaal uit. ons dochtertje zit heerlijk heel de dag nog in de box (19 maanden) dus mag ik echt in me handjes klappen.. zij heeft ook niet echt besef. als ze baby hoort, wijst ze wel naar mn buik maar verder niet echt ermee bezig.. daar is ze nog wat te jong voor.. alhoewel ze er straks wel erg trots op zal zijn denk, aangezien ze nu ook allerlei dinge kletst en doet met haar popje.. we zullen zien.. mn geduld is nu wel langzaam aan t op raken
Hey meiden, Nou hier was ik weer. Bij mij ook niets aan het handje. Vanacht voor het eerst sinds tijden weer lekker geslapen. De kleine is rustig momenteel en heb af en toe wat lichte krampen in mijn buik. Dus we wachten geduldig af
Hi meiden, Hier volgens mij ook weer loosalarm, word er gek van! Vanmiddag verloskundige, morgen strippen en waarschijnlijk zondag/maandag inleiden!? Maar vanmiddag horen we meer! Onze eerste was een flinke meid met 10 dagen te vroeg, daarom willen ze me ook niet tot 42 weken laten lopen. Spannend!
@Oogappel Nee he? Had echt voor je gehoopt at het vanmorgen door zou zeten! Bizar de jullie meisje zo vroeg was en je nu al overtijd loopt (ik hoop niet dat dat hier ook gaat gebeuren... Zoë was ruim 2 weken eerder!). Succes vanmiddag! @hen30sep Jemig, jouw dochter is 19 maanden en wil grotendeels nog in de box?! Hier staat de box ongebruikt sinds ze een maand of 13 is. En nu staat ie alweer een tijdje omhoog te wachten op de kleine. Mijn meisje van 18 maanden wil alleen maar lopen en rondrennen. Ze zit alleen rustig voor babytv of als ze aan het kleuren is. @Missnanda Heerlijk zo'n goede nacht! Ben jaloers!
Ja bizar he.. en dat is groot verschil met haar broer, die kon nog niet lopen of wat dan ook en klom uit de box omdat ie dr nie meer in wilde. en dat met nog geen 10 maande. zonder hulp van speelgoed hij trok zn eige gewoon omhoog in t hoekje. mn dochter zit idd heel de dag nog zeg mar buiten dr middag slaap. dus smorgens ga ze er vanaf ongeveel hafl 9 9 uur in tot etenstijd rond half 12 kwart voor 12, dan eten en naar bed, uit bed vanaf ongeveer 3 uur tot eten ongeveer 5 uur half 6 weer in de box. en dan na t avondeten lloopt ze heelrijk rond nmet dr broertje te spelen.. t is echt heerlijk hoor. zeker nu.. straks de blokken er vast in zette voor as de baby komt dan kan de plank er op en af wanneer ik wil) mar weet niet voor hoelang, as mevrouw dna ga klimme?? k dacht eerst nog een 2e box te gaan kopen.. maar op zich kan ik evt ook campingbedje tijdelijk neer zetten zodat ze daarin evt nog kan spele als de kleine dr is.. heb k ze toch allemaal lkkr benede... we zien wel hoe t loopt.. ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel baby's er uiteindelijk geboren worden met volle maan
Dames ik meld me ook weer. Gisteren op tijd naar bed geweest..... @oogappel, hoe zwaar was je dochter met 10 dagen te vroeg als ik vragen mag? Mijn kids zijn bij 42+2 en 41+5 geboren met 8,5 en 9 pond.... Deze keer laten ze me dus ook niet over de 41 weken gaan. @box, mijn dochter is vandaag precies 13 maanden en "wil" ook echt niet meer in de box hoor, ze wel alleen maar lopen en ravotten hihi. AL was het wel handig dat ik ze er af en toe nog in kon zetten..... Nu staat ie weer omhoog te wachten op nr 3. @Andere kindjes. Mijn dochter snapt dat nog helemaal niet. Ja ze wijst idd naar mijn buik als ik baby zegt. Zoonlief van 3,5 is op moment erg aandacht aan het trekken. (op de verkeerde manier zoals iemand eerder al zei...) Hij vind het nu te lang duren. @Oppas. HIer komt oma zodra het begint. Ik moet in het zkh bevallen, dus oma komt gewoon hier.
Ow, ik wil ook wel vandaag! Ben vandaag ook precies 40 weken, dus zou netjes zijn als het vandaag ook echt ging beginnen. Maar heb er een hard hoofd in...
@ Lisszy ons dochtertje is met vliezen gebroken geboren zeg maar, dat is eigenlijk gewoon een lucky shot geweest volgens mij en ik wil je niet ontmoedigen hoor gigi zegt het echt helemaal niets de 1e eerder geboren dus de tweede ook. Mijn buurvrouwtje was 3 weken te vroeg en bij de 2e liep ze 1,5 week over tijd....oeps @mispoes ons dochtertje woog 4360 gram en was 54 cm, nu is de verwachting wel iets kleiner hoor. Vorige week schatte ze in 4100/4200, strakjes even afwachten! Moet ook wel erbij vertellen dat ze met de vaccuumpomp is gekomen en haar schoudertje vastzat hoor dus ook een reden om niet langer te gaan wachten. Ben er wel blij mee geloof ik ook al hoop ik nog steeds op een natuurlijke bevalling! Meiden allemaal nog even ook van mij heel veel sterkte he en geniet nog lekker van de bolle buikies
waaaah ben benieuwd, vandaag laatste controle gyn en datum voor inleiden, maar heb de hele week al het idee dat ik niet thuis kom vandaag, misschien daardoor