18 feb volle maan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    @lisszy, idd als onze beebjes geboren zijn gaan we "gezellig" nog 6 weken spuiten :D. Daarom hoop ik ook dat hij zo snel mogelijk komt. Alles wat ik nog moet spuiten na de 40 weken is extra en zit daar helemaal niet op te wachten :(

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Roosenzo
    We hebben een beagle. Hij heeft zeker zijn beweging nodig en gelukkig gaat mijn vriend wel met hem naar het bos en lekker fietsen maar baal ervan dat dat mij niet meer lukt...
    Hij is vorige week ook 2 weken bij en vriendin van mij geweest die een vrijstaand boerderijtje heeft. Zodat hij evne wat meer beweging en aandacht krijgt. Hij gaat daar ook altijd naar toe als we op vakantie gaan, dus hij kent het daar goed.
    Wat voor één hebben jullie?

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mijn eerste zwangerschap is eigenlijk best wel te vergelijken met deze. Heb alleen het idee dat ik nu de laatste weken wat meer last heb dan de vorige keer...maar toen was ik ook 8 jaar jonger dan nu :) Maar de vorige keer was ik nu ook al bevallen, scheelt ook denk ik.

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nee inderdaad!! Dan spreken we af: morgen bevallen!! ;)

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ow een beagle, wat leuk! Wij hebben een briard (franse herder). Hij heeft ook veel beweging nodig. Gelukkig houdt hij erg van achter stokken aan rennen. Dus kan ook op dezelfde plek blijven staan en 300 keer een stok gooien, niet zo vermoeiend voor mij en hij heeft het dan erg naar zijn zin :)

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik doe mee!

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Whaha, morgen bevallen, lijkt me wel wat.

Hoop trouwens wel een beetje dat het een februari-kindje gaat worden aangezien ik al een zoontje uit februari heb en vind het wel leuk als ze allebei van dezelfde maand zijn, maar goed baby bepaalt :)

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hmmm dames hier begint het al aaaaardig te rommelen! Vanaf een uur of 1900 erg veel harde buiken. Echt keihard. Raar gevoel in mn benen en rug. Ik hoop zooo dat dit het begin is. Ben net ook wezen douchen maar de harde buiken namen niet af. Zo maar op bed liggen. Mocht het echt zoi zijn dan kunnen jullie me via de maart mama's volgen bij de bevallingslijst topic.

Duimen jullie mee dat ik mag bevallen?

9. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dames, heb ff gauw bijgelezen, en ga nu naar bed!

Trusten voor allemaal, en hopen op een "goede" nacht, hoe dat ook moge zijn ;)

Tot morgen!

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Spannend! Ik duim hoor!

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Roosenzo
    Stok gooien is inderdaad een uitkomst! Ik kan wel een stok gooien, hij rent er ook wel achteraan maar terug brengen ho maar!! :D
    Ik laat hem wel vaak los op een open veld vlak bij ons huis en dan hoop ik dat er nog andere honden zijn zodat hij even lekker kan ravotten.

@bevallen: Nou die staat dan! 19 februari 2011! :D

@Lennylenn
    Whaaaa jaaaa!! Ga je echt bevallen, meis! Spannend!!!
    Ik hoop voor je dat je heel snel je meisje in je armen hebt!
    Ik duim voor je!

@Mispoes
    Weltrusten, dat het maar een onrustige nacht mag worden! ;)

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Spannend lennylenn!!! Ik duim voor je!

@zwangerschap: Hier niet zo'n fijne zwangerschap gehad. Van extreem misselijk en vermoeid (niet voor mijn zoontje kunnen zorgen de eerste weken) naar nog steeds bizar vermoeid, naar bekkenklachten en dat dan nog lekker afgewisseld met hele sombere perioden (door de hormonen). Ik ben het dan ook al heeeeeeeeeel lang beu :)
    Ik ben ook absoluut geen leuke vriendin voor mijn vriend nu, loop behoorlijk vaak te chagerijnen. Ik zal blij zijn als ik weer mezelf ben.

@Inleiden: Hier doen ze het tegenwoordig al vanaf 41 weken, als je dat wilt dan. Wel een fijn idee, over 2 weken en een beetje is er hier dus sowieso een beebje.
    Vorige keer bevallen met 40+2 dus ik hoop niet dat ik voor die keuze kom te staan. Ik wil wel in het ziekenhuis bevallen maar dan wel poliklinisch in het kraamcentrum (net nieuw, erg modern, partner mag ook blijven als je moet overnachten enz.) en liever niet medisch.

De rest weet ik even niet meer, sorry! Ik ga lekker slapen, hoop ik. De afgelopen 2 nachten amper geslapen dus zou nu toch moeten lukken. Snurkende vriend komt vannacht pas ergens thuis (moest optreden met zijn band) dus de eerste uren heb ik van hem geen last :D

13. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    @LennyLenn, ik duim voor je dat dit het begin is!

@ de andere dames, ik ga ook naar bed. Je weet tenslotte nooit wat de nacht brengt :p

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @ Kuona
    Begrijpelijk dat het wel mag gebeuren! die hormonen zijn vreselijk!
    Lekker slapen, geniet van de rust!

Ik duik er ook in! We zullen zien of er iets gaat gebeuren of niet...

Slaap lekker allemaal!

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wauw. Ik was even vergeten hoe gemeen pijn kan zijn. Heb nog geen oog dicht kunnen doen. En dit is nog maar het begin

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Lennylenn: ennnnn is het doorgezet meid??

Hoe is het met de andere dames??
    Hier vannacht niet lekker geslapen :x Lichte voorweeen gehad maar niet pijnlijk ofzo en ook niet doorgezet helaas..

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    lennylenn: ben heel benieuwd hoe het nu met je is!

Een vriendin van mij is gisteren wel bevallen, ze zat er ook echt op te wachten. Zou het de volle maan zijn geweest? :)

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #178 Lisszy, 19 feb 2011
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
    Ik denk echt dat Lennylenn aan het bevallen is!!
    Spannend meid! Zet 'm op, je kunt het!

Hier niks bijzonders, een hele rustige nacht zonder krampen die ik gemerkt heb.

En Miepie, hoe is het met jou?!

19. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey Meiden,

Hoe is het hier?
    Hopelijk is Lennylenn aan het bevallen.
    Hier ook een rot nacht gehad.
    Erg onrustig, veel plassen en af en toe krampen.
    Hoe is jullie nacht gegaan?

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Lennylenn: Spannend zeg, ik ben benieuwd of je je kleintje al in je armen hebt ondertussen!
    En ik ben ook wel een beetje bang voor dat :"oja, zo voelde het-moment".

@Smiley: Balen van je onrustige nacht. Hopelijk hebben de voorweeën wel iets opgebracht.

@Lisszy: Bij jou dus ook alles rustig. Lijkt me zo tegenvallen als je over de termijn van de vorige geboorte heen gaat. Bluh... moet er niet aan denken dat ik over de 40+2 ga. Maar goed, max. 41 weken en dan kan ik kiezen om ingeleid te worden.

@Missnanda: Jij ook al een rotnacht. Balen! Ik heb eigenlijk nooit krampen 's nachts. Overdag wel eens zo'n ongi gevoel maar niks noemenswaardigs.

@Hier: Ook nog niks hoor. Ik heb gelukkig wel redelijk geslapen. Vriend lag wel weer te snurken dus ik heb het pak watjes uit mijn kraampakket aangebroken :D Dat hielp wel een beetje.

Deel Deze Pagina