ff klagen hoor... maar ik zo'n ONTIEGELIJKE pijn in mn rechter deel van mn nek en gehele rechter schouder.. ik word er GEk van, ik weet me geen houding...het maakt niet uit hoe ik me hoofd draai, alles doet pijn... ik heb mn vriend al gevraagd om me ff lekker te masseren... dat houd hij dan 1 minuut vol.. en dan heeft hij er alweer genoeg van .. maar ik moet wel een cake voor hem bakken... Eikel hahaha !!!! nou dat moest er even uit, ik was ff gefrustreerd hehehe sarah
Ahh Saraah! Als je het blijft houden zou ik beter even bij de fysio langsgaan om het los te laten masseren! Misschien is het een kou op je spieren, dan is het met een paar dagen over! Ennnn.... Bak ze he hahaha
hahaha... ik heb m al gebakken... en hijs lekker aan het smullen, maar ik krijg geen massage terug..!! hahaha .... maar inderdaad als het langer zo blijft, moet ik misschien wat ondernemen, ik hou er niet van om gelijk naar de dokter of in dit geval fisio toe te rennen...dan krijg ik zo'n gevoel dat ik me aanstel.. op deze site kan ik me lekker laten gaan... maar bij de dokter vind ik dan net weer een stap te ver... maar als het echt niet meer gaat.. dan doe ik het wel hoor..
hhahaha... nou hij heeft nou al 2 dikke plakken genomen.. hij heeft wel genoeg denk ik ... hahahaa.. maar als ie er weer op afgaat... pak ik m af hahahaha !!! ik moet zeggen dat mn cake wel goed gelukt is.. was eerste echte cake.,. hahaha.. en hijs echt mooi en lekker hahah !!!!
Ja je hebt natuurlijk extra je best gedaan op die cake omdat je dacht dat er een massage tegenover stond haha... valt dat even tegen
Die vent van mij is net zo... Grrr om gek van te worden. Ik heb het vaak in mijn onderrug en als hij me met midalgan gaat insmeren, dan is dat in een halve minuut gedaan... Zo klaar!!!! Dus je bent niet de enige...
Oei! Dan heb ik nog geluk gehad. Die van mij probeert't gelukkig wel. Ik heb't dus ook een hele poos gehad, kreeg er zelfs dagenlang ontzettend hoofdpijn van. Marcel probeerde't steeds weg te masseren, maar het hielp echt gewoon niet. Tot hij op een gegeven moment net onder m'n schedel voelde, ongeveer 3 vingers van m'n oor verwijderd. Zat daar dus een dikke bobbel, net een knikker! Het was zo eng en vreemd! Toen hij't voor elkaar had gekregen om die weg te masseren heb ik er helemaal geen last meer van gehad.
Een warm kersenpitzakje in mijn nek helpt bij mij altijd erg goed. Ik heb ook zo'n man die graag zelf massages ontvangt maar dan vervolgens als ik erg last van heb zegt dat zijn eigen pijn ddan erger wordt als hij mij onderhanden neemt..... Marian
ja precies hahaha... hij heeft ook erg last van zn nek( al heel lang) en dan zegt hij: ja ik heb ook last van mijn nek... ik hou wel van hem hoor.. vooral als ie dan weer wat liefs voor me doet
Haha die mannen toch.. Voordat ik zwanger was, was de mijne ook zo.. nu als ik hem bel (ik woon nog thuis) en vertel dat ik dus last heb wi hij me best wel masseren als ik hem weer zie.. Gelukkig zie ik hem vanavond 8)
hahaha ja jij bent nog maar net zwanger.. dan is het nog leuk en spannend... en wilt hij alles voor je doen, maar ik ben nu al lang genoeg zwanger.. dat hij het allemaal niet zo HEEL speciaal meer vindt .. geniet er maar van
Haha ja hij is superblij ermee.. Hij heeft zelfs een babysite gemaakt Ik dacht dat alleen mama's dat soort dingen maakten.. Hij bracht een doosje foliumzuur en olie voor me buik.. Allemaal dingen waar ik niet eens aan had gedacht.. En ik krijg overdreven veel aandacht.. pff soms een beetje teveel
hahahaha... Enjoy is heerlijk toch om lekker vertroeteld te worden... mijn lieverd ook hoor, had gelijk van die pilletjes gekocht en heeft zich gelijk op het zoeken van een huisje gestort hahaha
haha de mijne had net zijn 3k huisje gekocht.. Huis helemaal ingericht enzo.. Hij had voor zichzelf een hoogslaper gekocht (zodat als er mensen bleven logeren dat ze dan ook nog matrassen konden neerleggen.. Kom ik even zwanger doen haha.. En ik zie mezelf echt niet de hele tijd dat trappetje op en af lopen.. dus dat word dan een nieuw bed kopen
hahaha,... ja dat lijkt me ook maar gelukkig heb je ergens om te wonen... daar gaat het om, en je hebt nog genoeg tijd tot de beeb eris om alles voor te bereiden.