Hoi, Mijn zoontje is nu dik 1,5 jaar oud...en sinds een paar dagen is hij me toch baldadig....constant uitdagen, veel met spullen gooien, slaan (probeert hij althans) .... hij was eigenlijk best makkelijk en lief, maar sinds paar dagen is dit ook een sprong? mijn oei ik groei boek is ingepakt al voor de verhuis herkenbaar? en hoe gaan jullie hier mee om ? Thnx
Ik heb hier ook zo'n exemplaar, scheelt 4 dagen als ik het goed zie Heb het gevoel dat ik steeds dezelfde mantra aan het opzeggen ben: Niet gooien... niet slaan... niet met je voeten in de waterbak... niet met je speelgoed in de waterbak.. je mag gewoon met niets in de waterbak... enz enz. Gelukkig valt er ook enorm met hem te lachen en te geinen op een dag, anders gaf ik het op Dus geen tips, wel een lotgenoot.
same thing here... madam is altijd erg lief en kan goed zelf spelen. Maar soms heeft ze van die baldadige buien. Ze gooit met alles, het liefst heel hard, rijdt met haar loopkar overal tegen aan. En inderdaad ook slaan. We blijven maar waarschuwen en af en toe als ze aan tafel met haar eten gooit, dan zet ik haar met stoel en al andersom. Dat vind ze vaak niet leuk. Hopelijk gaat het snel over, het zal weer een periode zijn he,