Zou zo graag willen dat hij weer eens door slaapt. Het is begonnen toen ie ziek was en sindsdien heeft ie op een paar nachten na niet meer doorgeslapen. Ik denk door gewenning, aangezien hij extra voedingen kreeg toen hij ziek was. Maar laten huilen is niet echt een optie, ten eerste omdat ik daar geen goed gevoel bij heb en ten tweede omdat ik niet wil dat de oudste ook wakker wordt. Misschien heeft iemand de gouden tip? Ik ben trouwens al wel de verhoudingen anders aan het maken van de fles, dus 180 en 5 scheppen. Zonder fles gaat ie echt niet slapen en overdag krijgt hij meer dan genoeg. Moet erbij zeggen dat hij altijd heel hongerig is geweest. Maar als iemand iets weet, hoor ik het graag.
Hoi, Ik herken het helemaal. Tot 9 maanden sliep onze dochter elke nacht door. Toen werd ze flink verkouden en vaak wakker 's nachts. Ook wij geven haar een fles omdat ze anders niet meer gaat slapen. Inmiddels zijn we twee maanden verder en heeft ze toevallig vannacht voor het eerst weer helemaal doorgeslapen, zonder fles en zonder een speen te hoeven geven. Ik denk dat het een periode is/ was die vanzelf ook weer voorbij gaat. Succes!!!
Laten we hopen dat het idd een periode is Maar ik zou graag willen dat die periode voorbij gaat. Ik ben nu altijd moe, dat is gewoon niet handig met een paar drukke kinderen. Nu is het overdag slapen ook een drama. Hij heeft nu een half uurtje geslapen en nou hoor ik hem weer. Eerst sliep hij altijd 3 uur achter elkaar 's middags. Niemand die dé oplossing had voor zo'n probleem? Hebben het bedje ook al anders neergezet, dat helpt dus ook niet.
herkenbaar. hier lag het volgens mij aan een rits met tandjes die kwamen... als ik voor het slapen dentinox erop deed sliep ze in iedergeval beter.. succes
Ik denk ook dat het een periode is hier slaapt hij inmiddels weer goed... Hoe laat doe je hem in bed??? tot voor kort ging hij om 1900 naar bed en maakte ik hem rond 10en nog wakker voor een fles..sinds ongeveer 3 weken is deze fles weg (omdat hij iedere keer 2/3 liet staat 180/6) en slaapt hij elke nacht door tot 7 uur... wellicht helpt dat en heeft hij gewoon die fles nog nodig met wat pap miss?