18 maanden en middagslaapje al overslaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Uiteindelijk heeft hij nog een klein uur geslapen en is nu om 20.10u gaan slapen. Nog gestoeid op de bank enz,...gewoon happy dus.

Ben benieuwd de komende dagen.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dat mag zeker maar ik heb geen tips :D

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zou het ook wat later proberen maar hier was het toen wel een fase dat ie 's middags niet sliep, daarna weer een fase gehad met elke dag een flinke middagtuk en nu is het erg wisselend...meer niet dan wel een middagslaapje. Met anderhalf jaar deed ik 'm wel altijd op bed, hij vermaakte zich ook altijd prima en zo hadden we alletwee toch ons rustmomentje. Wij zijn trouwens meestal voor het middagslaapje actiever dan daarna :D

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dan ga ik hem morgenvroeg afmatten met zijne babywalker :p

5. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja afmatten voor de middag werkt hier bij allebei hahaha!!!

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier wel de middagslaapjes eraf.
    Anders sliep mevrouw pas tegen half 11.. dat werd te gek dus dan maar eraf en op tijd (rond 7) naar bed.
    Moet er wel bij vertellen dat ze doorslaapt tot 8/9 uur met uitschieters naar half 10

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hier zoontje ook 1.5 maar kan momenteel beslist niet zonder middagslaap. Maar dat is ook heel anders geweest. Rond deleeftijd van een jaar sliep hij soms een half uurtje/uurtje tussen de middag, en was hij erg moe de hele dag.
    Ik leg hem toch elke middag na de lunch in bed en dat herkent hij ook helemaal. Ook in de fases dat hij niet wilde slapen, ik wil hem wel de kans geven om te gaan slapen.

Maar ik ben er van overtuigt dat het ook verschillend is bij alle kindjes. De kleine van mijn vriendin (1jr en 8mnd) slaapt smiddags niet meer, maar die slaapt snachts van 19.00-9.30.
    En hier is het smorgens 6.00/6.30 dat is andere koek :)

8. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Misschien is 11 uur te vroeg voor je zoontje en is hij er klaar voor om wat later naar bed te gaan. Mijn dochtertje gaat rond 12.30 naar bed en slaapt dan meestal binnen een kwartier. Hoeft natuurlijk niet bij jouw zoontje te werken, maar wie weet.

Deel Deze Pagina