Vanaf wanneer sliep jullie kleine door?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cecile, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cecile

cecile Lid

3 sep 2007
    62
    0
    0
    verpleegkundige
    Delfzijl
    Keano is nou ruim vijf maanden maar doorslapen..... Hij wordt erg vaak wakker s'nachts, moet er dan uit voor de speen en hij komt ook nog elke 4uur voor de voeding, geef Omneo. Hij mag tot zes maanden geen bijvoeding, dus kan geen papfles geven.
    Begin inmiddels wel vermoeid te raken. Die kleine boef en we hebben er nog 1 dus lang laten huilen doe je ook niet, toch?
    Hoelang deden jullie kleine erover of ook nog steeds de gebroken nachten. Tips zijn natuurlijk altijd welkom :D

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik gebruikte ook omneo voeding maar gaf voor de nacht 2 schepjes omneo en 4 schepjes voor hongerige babies.. dit vuld meer..

Verder geen tips.. hier sliep ze met 4 maanden van 23.00 tot 7.00

3. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    nou, hier hebben we een mannetje, ruim 7 mnd dat ook nog niet doorslaapt hoor! En dat terwijl zijn zus al met 8 wk doorsliep......

4. just who I am

8 jul 2008
    47
    0
    0
    leeuwarden
    lisette sliep van af 4 weken snacht's al door. ik gaf haar overdag per fles 10 tot 20 cc minder zodat zij in de nacht doorsliep. ook lisette has voeding voor hongerige baby's.
    je kunt kinderen niet dwingen tot slapen. en als je de mogelijkheid hebt zou ik je kindje even laten huilen om zijn voeding. succes

groetjes marijke

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    amy was 8 weken, ik heb dr toen een keer 5 minuten laten huilen. meestal stond ik bij de eerste huiltje al met de fles naast dr bed. na die 5 min is ze weer in slaap gevallen en zo is ze gaan doorslapen.

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mijn kindje sliep met precies 6 weken door. Oneerlijk verdeeld he!
    Ik ben met andere eens wat betreft even laten liggen, misschien valt hij vanzelf in slaap en leert zo om door te slapen.
    Succes!

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

14 maanden en krijgt nog 2 keer de borst :p

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vanaf 3 maanden sliep Eva af en toe door, vanaf 4 maanden bijna altijd en vanaf 5 maanden altijd. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst 's nachts naar haar toe moest. Ik geef trouwens borstvoeding, altijd op verzoek gegeven.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Alledrie met een maand tot ongeveer half zes.
    Na zes weken was dat al zeven uur
    En daarna al snel nog langer.
    Jesse slaapt al maanden tot half negen of half tien.

De eerste weken, als ze vroeger wakker werden, lieten we ze altijd eerst een kwartiertje murmelen, speentje erin.
    Zo werd het tijdstip van wakker worden al heel snel later.
    Ik geloof ook wel dat we steeds geluk hebben gehad, die van ons zijn allemaal slaapkoppen 's nachts.

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Fabian sliep met 5 weken door.

Kun je niet met het cb of je niet toch een klein beetje nutrix door de fles mag doen. Misschien is een koffielepeltje al wel genoeeg voor hem. Verder geen tips voor je sorry.

11. tam24

tam24 Lid

19 mrt 2008
    61
    0
    0
    Hoi!

Mijn zoontje sliep door met 7 weken en nu mijn dochter slaapt ook sinds 1,5 week door, zij is as dinsdag 9 weken. Maar nu is ze erg verkouden dus heeft ze 2 nachten wat minder geslapen, maar eindelijk vannacht weer doorgeslapen tot 6.00. Ik denk dat ze wel tot 7.00 kan slapen, maar helaas is mijn zoontje altijd heel vroeg wakker, dus daar wordt zij dan ook weer wakker van.
    Ik geef mijn dochtertje trouwens ook Omneo, maar wil binnenkort overstappen op gewone Nutrilon.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier met 5,5 maand, dus ook niet zo rap

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier met 2 maanden. Maar dat zegt niks! hahaha
    Van 2 tot 4 maanden volledig doorslapen, toen wat maandjes waarbij 3 á 4 keer per nacht eruit moesten voor zijn speentje, toen weer doorslapen, toen weer paar maandjes dat hij heeeeeel vroeg wakker werd en niet meer wilde slapen. Nu weer goed doorslapen, maar sinds 3 dagen krijsend wakker worden op onmogelijke tijden ivm kiezen!

Dus tja, wat is doorslapen? Vanaf 2 maanden in ieder geval geen nachtvoeding meer gegeven! Ze hebben mij altijd verteld, als ze eenmaal doorgeslapen hebben zonder nachtvoeding, betekend dat ze het kunnen en dus ook niet meer nodig hebben! Dus Tijn heeft geen nachtvoeding meer gehad nadat hij bij 2 maanden doorsliep! Wel water en knuffels midden in de nacht! hahahahah

kus miek

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Zie je hoe verschillend het is! Hier pas met 3,5 maand en dat vond ik toen laat, ook omdat ik las dat toen alle kindjes van zijn leeftijd al doorsliep (hier op het forum tenminste ;)) Maar elk kindje slaapt pas door als hij of zij eraantoe is!

Misschien kan je idd wel proberen om de laatste fles te mengen met flesvoeding voor hongerige baby's!

15. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    wij moeten er nog steeds wel een keer uit 's nachts. voor zijn speen, als ie ze allemaal kwijt is :D . we hebben geen nachtvoeding meer sinds een maand of drie. wij laten m eerst even murmelen, valt ie niet in slaap, dan terugdraaien en speen en gelijk weg. ik denk dat het bij jou wel beter wordt als hij vaster voedsel mag over een paar weken.

16. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Ehh nog steeds niet (inmiddels 9 maanden oud). Wij gaan er nog zo'n 4 keer per nacht uit. Wat ik inmiddels weet is dat slapen heel erg verschillend kan zijn bij baby's en dat vaak wakker worden voor de ouders het meest vervelend is... niet voor je kind zelf. succes

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano heeft de eerst 6 maanden 12 a 14 uur per nacht geslapen. maar daarna geen enkele nacht meer. Hij is nu 16 maanden..... bij hem komt het door reflux. Het is inderdaad ontzettend zwaar, en de enige tip die ik heb is goede afspraken maken met je partner, en je mannetje af en toe bij iemand onder brengen om even bij te tanken. Als wij dat niet doen, zijn we een stel wandelende zombie's

18. pfff lijkt me erg zwaar....
    en gaan ze er iets aan doen?

hier slaapt de kleine meid vanaf een maand of 4/5 door

Ze gaat om 18.30 naar bed en gaat door tot een uurtje of 7.
    Ze wil nog wel eens wakker worden snachts, maar dan gaat ze gelukkig ;)
    even liggen spelen, en dan na een half uurtje slaapt ze weer.
    En overdag doet ze 1 slaapje

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Als je kind niet doorslaapt 's nachts, is hij of zij er gewoon nog niet aan toe.
    Mijn kind sliep pas met 11 maand door ( maand 3 en 4 ook).

20. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier slaapt hij nog niet door. Er zijn maanden geweest dat ik soms wel 3 uur lang met een wakker kind zat `s nachts.
    Nu wordt hij nog een keer of 3 wakker vanaf dat hij in bed ligt. Ik geef hem dan zijn speen en leg hem weer goed. Hij valt sinds kort dan weer snel in slaap, daarvoor duurde dat dus een hele tijd. Hoop dat dit het begin is van echt doorslapen.

Deel Deze Pagina