Korte broekjes...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama van 2 meiden, Jul 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik zoek voormijn dame korte broekjes;ik merk dat er vooral veel korte broeken voorjongens zijn (maakt opzich niet uit maar sommigen zijn echt niet voor een meisje) en voor meisjes vooral jurkjes / rokjes. Waar halen jullie voor je dreumessen korte broeken vandaam? Hema ? H&M hebben weinig, heb er wel 2 bij de zeeman gekocht.....

2. Eline078

Eline078 Bekend lid

Dec 15, 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    ik heb een zwembroekje gekocht. ziet er misschien wat minder flatteus uit maar t gaat er toch om dat ze wat minder aan hebben. Misschien ook een idee? heb ze bij de hema vandaan.

3. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

Jun 9, 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Ik heb gewoon de broekjes die te klein waren bewaard, die zijn nu op knie-lengte! ;)
    Verder idd bij de Zeeman

4. Alita

Alita Niet meer actief

c&a....heb ik een heel leuk kort spijkerbroekje gekocht!!

5. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    Ben bang dat je een beetje te laat bent. Wintercollectie komt er alweer aan. Ik heb er 2 van name-it, 1 van babybarb en 2 van esprit en 1 van lief!. Misschien kun je online nog iets vinden.

6. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,818
    4,057
    113
    Ik heb heel veel leuke korte broekjes voor Demi gekocht op de markt bij mn ouders. Zijn van het merk Dirkje en Bleu seven.

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb 2 korte broekjes van de v&d -maar begin van de zomer al gekocht. 1 ervan ook met van dat elastiek erin, ideaal :) . Bakkaboe heeft ook nog wel leuke dingen inderdaad. Maar verder zie je ook veel legginkjes...

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb leuke korte broekjes van Bakkaboe, van een soort linnenstof. Als je mazzel hebt, vind je nog iets in de uitverkoop. Zoiets kun je beter aan het begin van het seizoen kopen, nu hangt de wintercollectie alweer in de winkels.;)

9. mama van 2 meiden

Bedankt voor alle tips!!
    Ik bedacht net dat ik ook best even op MP kon kijken; heb een aantal leuke broekjes gezien en gemaild...ben benieuwd!

10. mama van 2 meiden

Ben idd een beetje laat met kopen.....twijfelde toen nog erg over de maat...

11. limegreen

limegreen Bekend lid

May 6, 2008
    892
    0
    0
    afgelopen week hadden ze nog korte broekjes bij de sara en volgens mij ook nog in de korting..

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

C&A heeft ook wel leuke (gehad?), maar dan moet je wel er een hebben met een grotere afdeling. Bakkaboe heeft ook leuke (gehad?)

13. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    ik heb er bij de wibera gekocht heel leuk en niet zo`n dikke stof dus zitten ze lekker makkelijk en niet duur

14. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Hier ook van winkels/merken die ik al voorbij heb zien komen. Heb wat broekjes van de C&A (zachte stof), een paar van de Wibra (wat stuggere stof) en ook van Bakkaboe (wordt hier verkocht bij de Hier). Maar inderdaad, veel winkels zijn al bijna leeg...

Share This Page