Ik vind borstvoeding geven fantastisch en ben ook zeker van plan dit ook nog een tijdje vol te houden. Ik geniet van ons mannetje wat me zo indringend aankijkt tijdens het drinken, van zijn slikgeluidjes, van de kloppende handjes op mijn borst als hij 's nachts al slapend de tepel zoekt... heerlijk! Maar ik vind het gevoel van het toeschieten (denk ik) en het harde zuigen als de borst inmiddels niet meer zo vol zit soms eigenlijk helemaal niet zo fijn voelen. Niet echt pijnlijk, maar toch ook niet heel lekker. Ben ik de enige?
als de toeschietreflex komt, voelt dat een soort pijnlijk, maar zo ervaar ik het niet eigenlijk. Meer als oh fijn dat ik nu zeker weet dat hij lekker kan gaan drinken. Als mijn borsten leegvoelen (zijn ze bijna nooit) en hij blijft sabbelen, koppel ik hem los, dan is er gelukkig altijd nog een andere kant.
Ik vond dat inderdaad ook niet altijd even prettig voelen. Maar dat wel tijdelijk, later had ik dat vreemde gevoel niet meer. Kan me niet meer echt herinneren, na 4 maanden denk ik...
Het toeschieten voelt bij mij als een soort prikkeling, maar niet echt onprettig. Vind het 'kauwen' minder prettig, als ze vind dat ze genoeg heeft gehad of er te weinig in zit en ze de andere kant wil en ik niet snel genoeg oplet doet ze dat.. Ook het aangehapt zijn en er met je hele borst vandoor willen gaan omdat ze aan de andere kant van de kamer ineens iets interressants hoort of ontdekt is niet zo prettig
Wow, heftig! Dat heb ik gelukkig niet!!! Tis puur dat ik dat getintel niet heel fijn vind. Goeie link trouwens, dank je wel!
Ik vind borstvoeden niet echt prettig voelen ofzo.. maar heb er gelukkig ook geen last van. Ik voel de tsr alleen op momenten dat mijn kindje NIET aan de borst is Tijdens het drinken voel ik 'm niet. De eerstr 5 seconden na aanhappen kunnen gevoeligzijn maar dat is het wel.
Het geeft me altijd het idee dat de sluizen open gaan zeg maar. .. ! daardoor een goed gevoel. Hier wil ze nog wel eens bijten. ... Gelukkig nog geen tanden. . :-D
hier ook nog steeds een licht pijnlijke tsr, ondanks dat ik al ruim anderhalf jaar voed! Is nu ik zwanger ben ook wel weer wat gevoeliger geworden, vooral gevoelige tepels. Maar ik herinner me nog van het begin dat ik de eerste maanden ook nog regelmatig wat onprettig vond voelen, zelfs nadat de tepels er aan gewend waren. maar dat gevoel werd wel langzamerhand steeds minder. Misschien gewoon een gevoelige huid? Ik denk dat ik dat wel heb, kan ook niet tegen kriebelende stoffen en labeltjes enzo. Hoort er bij mij gewoon bij, is niet anders!