Het onderwerp zegt het al. Vorige week nog met moeite 2 pakken kunnen bemachtigen maar ook die raken straks op en dan.... Ben altijd zeer tevreden geweest over de etos voeding. Gebruik nr 1 en mn zoontje is nu bijna 4 maanden. Zal denk ik nu gedwongen op zoek moeten gaan naar andere voeding, heb mijn oog op de jumbo laten vallen aangezien die vlakbij zit. Als ik over moet stappen op een andere voeding dan word het wel weer huis merk aangezien ik Nutrilon echt schreeuwelijk duur vind. Terwijl onze kleine het op huismerk het ook prima doet. Wie heeft nog meer dit probleem en hoe gaan jullie dit oplossen? Hopelijk duurt dit niet te lang maar dat weten ze nog niet.
Oh ik weet nergens van! Mijn zoon drinkt nr 4 en ik was van plan morgen weer wat te gaan halen... Hopelijk is het er.
Ik zou het nog even nakijken maar ik heb begrepen dat Etos en Albert Heijn dezelfde voeding is. Komt uit dezelfde fabriek. Ik zal even zoeken waar ik dat ook al weer vandaan had. Daarom wilden wij in eerste instantie voor die voeding gaan.
Je kan de voeding overigens ook via de site van AH bestellen. Hier de site van babyvoedingchecker. Dan kun je de voeding met elkaar vergelijken. Je ziet bij de voeding van de Etos dat de bron ook AH is. Ook de voedingswaarden komen volledig overeen. http://www.babyvoedingchecker.nl/ProductCheck/CompareProducts
In een ander topic vraagt ook iemand om de voeding van de Albert Heijn, die kon ze ook nergens kopen. Maar ah voeding is idd het zelfde! Ik gebruik ook jumbo voeding voorheen Nutrilon. ben er erg tevreden over, en zoon ook
Oké, goed te weten dat ah hetzelfde is maar als die ook bíjna nergens te krijgen is... wat opzich niet zo gek is natuurlijk aangezien het dezelfde voeding is maar dan in een andere verpakking zit. Verder moet ik voor de ah de stad in en de jumbo zit net als de etos hier in het centrum. Wacht het nog heel eventjes af, Heb nog voor een dag of 10. Maar vrees dat het dan nog niet opgelost is. Dan maar tijdig overstappen op jumbo. Zal wel eerst Eff kijken of het niet veel veschilt met etos.
Is het online ook niet meer leverbaar? Ik wil straks naar de ah omdat ik standaard 3 nodig heb (ah is iets goedkoper dan etos, scheelt 30ct per pak. Productienummers zijn overigens precies hetzelfde). Welke regio woon je? Als je in de buurt van leiden/Den Haag woont, wil ik best een pak nr1 meenemen als het hier nog is
Zit er geen kruidv t in de buurt? Beviel ons bij beide kinderen erg goed. Er zit niet zo gek veel verschil in merken hoor, behalve de prijs.
Kijk even of het bij de ah online leverbaar is. Er zit ook 50 procent korting op de pampers. Dus als je de ruimte hebt kan je ook onder de bezorg kosten uitkomen door het bestellen van items die je toch nodig gaat hebben. Oh ik zat gelijk voor je te kijken. Nu staat er een advertentie op de site van ah dat je daar nu ook gelijk je favoriete etos producten mee kan bestellen. Misschien kan je op die manier aan de etos melk komen. Maar let even op het minimum bedrag om bezorgkosten vrij te zijn
Oh wat raar dat ze dat er niet gelijk bij zetten. En die van de ah via de site? Die gebruiken wij en ik vind het fijn spul. Zover ik weet is dat stiekem dezelfde.
Ah voorschoten had nog een pak standaard 1. Ik zou even een paar filialen etos en ah in de buurt bellen, dan hoef je niet voor niks erheen
Ik heb nog wel een half pak nr 1 van AH dicht in de verpakking. Als je wil kan ik die wel opsturen als jij de verzendkosten betaald. moet je me even een pb sturen als je daar interesse in hebt.
Ik heb nog een dicht pak Etos standaard melk nummer 1, maar hij is tot 21 januari 2016 goed. Ik heb hem gekregen, maar kan hem niet gebruiken. Je mag hem gratis hebben.