Hoelang sliepen jullie kindjes bij jullie op de slaapkamer? Mijn zoontje heeft 6 maanden bij ons geslapen,maar dit keer willen we wat korter doen!
Malou en Ruben hebben we nooit bij ons op de slaapkamer gehad, en daar heb met name ik heel veel spijt van gehad. Benthe is dus wel op onze kamer gekomen en die ligt er nog altijd lekker en gaat voorlopig nog niet weg ook. Als ze straks uit haar wiegje gegroeid is dan zetten we het ledikantje gewoon lekker bij ons op de kamer. Dus nog geen idee tot wanneer !
Moest even zoeken, maar misschien nog iets om te kijken, deze heb ik zelf laatst geopend ! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/157416-wanneer-baby-op-jullie-kamer-waarom-naar-eigen-kamer.html
Ilana ligt nog steeds bij ons. Ze slaapt ´s nachts als een blok, dus daar worden we niet wakker van. Het is hier nogal warm geweest, dus vond ik het een prettiger idee om ook in de nacht nog een keer BV te geven. Als ik dat niet deed had ze zo´n droge luier dat ik bang was dat ze vocht tekort zou hebben. En ik heb er ook geen zin in om naar de andere slaapkamer te moeten ´s nachts.
Hier slaapt onze kleine ook op de kamer maar omdat het niet anders kan omdat wij alleen maar 1 slaapkamer hebben. Wij hebben voorlopig nog lang geen zicht op een groter huis dus dit zal nog even duren. Nu ben ik bang dat als wij hem te lang (ookal hebben we geen keus) op onze kamer laten slapen hij straks als we een anders huis hebben dat dus niet meer wil. Tegen die tijd is hij miss al 1,5 tot 2 jaar... Heeft iemand misschien een idee hoe wij dit op kunnen lossen. Nu merkt hij het denk ik nog niet maar als hij ouder gaat worden krijgt hij dat vast snel genoeg door.
Iris heeft maar 4 of 5 weken op onze kamer geslapen. We merkten dat ze onrustiger was als ze bij ons sliep (en wij dus ook). Ze is ook met 4 weken door gaan slapen.
Onze oudste heeft 2 dagen bij ons geslapen, maar die was zo onrustig in geluidjes produceren, dat wij er zelf niet van sliepen.... Mirthe was ook al 4 weken oud toen ze mee naar huis mocht uit het ziekenhuis en was blijkbaar gewend aan een donkere rustige kamer... Jelka slaapt nu bijna 3 weken bij ons, wil dat eigenlijk volhouden totdat ze doorslaapt, aangezien wij op zolder slapen en de kinderen een verdieping lager. Ofwel: beetje gemakszucht dat we dan niet omlaag hoeven om te voeden....maar het heeft ook wel iets knus zo...
Nu is ze over naar haar eigen kamertje maar als het aan mij lag bleef ze lekker bij ons liggen. Ze werd wakker van haar armpjes die tegen de wanden van het kribbetje aansloegen. Dus nu in haar ledikantje op haar kamertje. Dat gaat prima.
bij ons nooit! vanaf dag 1 op eigen kamertje. en heb ik nooit spijt van gehad vond het heerlijk om hem sochtends bij ons in bed te nemen maar een hele dag neej, dan lig ik denk ik een hele nacht te waken en zou ik bij elk kuchje of zuchtje wakker zijn
Alleen in het ziekenhuis 2 nachten, de andere 2 heb ik haar naar de babykamer laten gaan omdat ik echt moest slapen en dat ging niet wanneer zij naast me lag. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden En we hadden het beiden zwaar omdat de borstvoeding pas de 3de nacht op gang kwam. Thuis is ze meteen op haar eigen kamertje gaan slapen. Voor allen was dat veel rustiger.
Onze oudste heeft zes maanden bij ons gelegen. De jongste (nu 9 maanden) ligt er nog steeds en blijft voorlopig ook. Na haar verjaardag gaan we verhuizen, en krijgt ze daar een nieuw eigen kamertje.
onze knul willen we tot ongeveer 6 mnd bij ons laten slapen (dan moet de wieg terug naar mijn vriendin )