@mamaatjevan5, ja die houd de spanning er zeker in zal het op zeker ook wel hier neer zetten als de beeb het dan wel duidelijk heeft laten zien nog maar 11 daagjes!! (zegt ze stoer, ben zo ongeduldig als wat haha, maar vooruit) ben iig heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd!!! @zwangernr5, ja dat probeer ik wel, maar steeds komt het toch weer boven borrelen jeetje voor jou nog 3 weken!! ook superspannend!!! we wachten samen maar af he, zit niks anders op
ben harstikke benieuwd naar de kleine deugniet wat hij of zij nu eigenlijk is ik mag zaterdag ook pfff wachten duurd zooo lang
He eindelijk is het zover, ik hoop dat jullie het goed kunnen zien en ben zeeeer benieuwd!! Voor mij nog anderhalve week wachten, pfff wat duurt dat lang zeg!
net terug van de 20 weken echo, alles is helemaal gezond, groeit goed en het is een MEISJE!! Onze kleine lieve meid krijgt er dus een zusje bij!! Het was nu veel duidelijker te zien...dus er moet iets heel geks gebeuren als het nu toch anders blijkt te zijn Heb helaas geen foto meegekregen van het geslacht, wel een mooie 3d van het gezichtje, die zal ik er later even opzetten.. iedereen superbedankt voor het meekijken en meeleven!! enne mamaatjevan5 en zwangernr5, ben ook zeer benieuwd wat jullie krijgen!! spannend hoor!!!
Dus toch een meid, terwijl iedereen hier een jongen in zag, behalve ik!! Wat heerlijk dat je het nou goed kon zien en geen twijfel meer hebt (nouja, dat piepkleine beetje twijfel hou je altijd). Gefeliciteerd en geniet ervan!!!!
Super meid!! Hahaha echt grappig dat wij er allemaal een piemel inzagen en het toch een meisje blijkt