Dames ik heb jullie hulp nodig. Veel zullen mij vast al kennen, andere zullen me vergeten zijn. Ik ben namelijk maanden niet meer online geweest. Puur omdat ik er helemaal klaar mee was. Ik was al een tijdje bezig toen ik een mk kreeg. Maanden later weer een positieve test. Helemaal blij maar met 4 weken en een paar dagen kreeg ik een heftige bloeding. Na een inwendige echo kregen wij te horen dat het een mk is geweest. Niet veel later hetzelfde verhaal. Dat was in november. Dat was de druppel. Ik hield geen eisprong meer bij en geen cyclus. Ik wou niks meer horen over zwanger worden. Sinds deze week heb ik last van me borsten en witte afscheiding. Mijn nod is zondag. Dus ik dacht vandaag voor dr grap toch te testen. En ja hoor.. positief? Maar totaal geen blij gevoel. Alle miskramen gebeurde namelijk rond mijn nod of een aantal dagen daarna. Zo lastig dit
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Tsja, garantie heb je nooit meid. Maar je bent wel weer zwanger. Na twee miskramen kun je er toch onderzoek naar laten doen? Mocht dit weer misgaan, dan misschien maar eens langs de gynaecoloog? Probeer er van te genieten. Je bent gewoon zwanger en wie weet gaat het gewoon helemaal goed deze keer! Maar het is afwachten. Helaas... dat is wel wat een zwangerschap is. Wachten, wachten en hopelijk tussendoor heel veel ervan kunnen genieten!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan mij wel goed voorstellen dat je bang bent om weer een miskraam te krijgen. Dat begrijp ik heel goed! Het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan. En anders inderdaad misschien een onderzoek laten doen. Misschien geeft het je hoop als ik je vertel dat mijn schoonzus 3x achter elkaar een miskraam heeft gehad. Ze hebben toen allerlei dingen onderzocht, maar konden geen oorzaak vinden. De 4e zwangerschap is goed gegaan, maar ook zij zat de eerste weken echt in spanning en kon er niet echt van genieten. Gelukkig is het goed gegaan en hebben ze nu een mooie en gezonde dochter van 5 maanden oud. Geef het dus niet op! Probeer vertrouwen te houden, ook al is dat heel zwaar. Sterkte en hopelijk gaat deze zwangerschap goed!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik sluit me aan bij Pitahaya, Indd zekerheid heeft niemand.. hopelijk is deze3e keer scheepsrecht! En heb je over n paar maanden dan eindelijk een prachtig kindje in je armen Heel veel geluk gewenst deze zwangerschap! ♡
Dank jullie wel dames. Het motiveert mij al een beetje. Heb echt 3 testjes al gedaan en zie evht duidelijke streep toch?
Ik zie een streep! Hopelijk deze keer een plakkertje. De moed zakt je in de schoenen als je een aantal keren zulke pech hebt. Ik duim voor je!
Gefeliciteerd!!! Ik snap heel goed dat je bang bent! Maar probeer er toch van te genieten. Hoop voor je dat deze wel een plakkerd is! 3e x is scheepsrecht hopen we dan toch.
Blijf moet houden! Heb zelf 5! Miskramen gehad. Hetzelfde als jou zo vroeg... Eileiderkwijt geraakt bbz... Verklevingen etc... Iui.... Ivf...etc Heel heel veel meegemaakt.. En nu... 6de zwangerschap... Was ook weer doodsbang... Maar dit keer ruim 12 weken nu! Durven het nog niet tegeloven! Dus hou vertrouwen! Het kan echt!
Hoihoi, Ik herken je 'niet-blij' gevoel. Eerst zien dan geloven. Bij mij duurde dat tot 14 weken. Ik ga voor je duimen dat t goed zit!
Dit is wel heel makkelijk gezegd maar ik weet uit ervaring dat het echt niet zo makkelijk gaat! TS: probeer per dag/periode te leven. Je bent zwanger dus dat 'stapje' is weer gezet. Nu op naar een (vroege) echo... Zet hem op!!
Heb precies hetzelfde.. Weet door de test dat het zo is.. maar voel me helemaal niet zo. Alles wat ik rond NOD voelde aan krampjes enzo is weg.. Alleen m'n borsten en tepels voel ik. Ben erg bang voor een BBZ.. of weer een lege vruchtzak omdat ik gewoon niet het gevoel heb dat er iets in mij groeit.. had het me allenaal zo anders voorgesteld
Oh meid zo herkenbaar. 3 mk gehad tussen 6 en 12. Deze zwangerschap volgde ook weer na een mk. Gebruikte nu weer utrogestan en ben weer zwanger gebleven maar de eerste weken nam ik dag voor dag. Je geloof in de kracht van positief denken en dit ben ik dit keer weer gaan doen, bij m'n dochter ook... Nu al weer 17w zwanger. Bij mij waren wel dingen ontdekt maar het kan wel zie je wel. Sterkte. Ps kun je aan utro komen? Anders online. Baadt t niet schaadt t niet xxx
Heel veel sterkte. Ik ken je gevoel. Ben erg opgelucht dat ik nu die eerste maanden door ben maar ben zelf nu (16,5 week) nog steeds bang dat er iets mis is.
Wat vervelend dat je niet kan genieten. Ik ga heel hard voor je duimen dat dit een dikke plakker wordt. Wij vrouwen blijven toch twijfelen en heel veel denken he... Appelsientje, ik had dat ook bij mijn eerste kindje. Eerste weken volop klachten en daarna ineens alles weg. Wat voel je je dan onzeker he. Maar hier loopt een 6jarige dochter rond inmiddels....