Hoi dames, Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben dus het is nog heel pril. Vanavond heb ik met een vriendin afgesproken, deze avond staat al weken gepland. De bedoeling was een lekker chillavondje met wijntjes, kaasjes en andere lekkere dingen. Maar ja dat wijntje.. dat gaat hem niet meer worden. Wat is een goede smoes om onder de wijntjes uit te komen? Antibiotica, buikgriepje?
Die zijn al gauw doorzichtig misschien Of maagpijn doordat je iets verkeerds gegeten hebt? Neem rennies mee voor de geloofwaardigheid haha. Veel plezier en laat je ff weten hoe het afgelopen is?
Hier werkte dat allemaal niet. Ik drink nl altijd wel (ook bij antibiotica). Het smoesje dat ik met kerst had was dat ik nog moest rijden (ik rij normaal nooit maar ok). Niemand geloofde het (zag het aan gezichten) maar niemand vroeg door haha. Even denken wat heb ik nog meer gezegd.. ja telkens de rij smoes..
Jaaa zo lastig.. want ze kent me door en door. Ik dacht inderdaad ook antibiotica voor een blaasontsteking maar ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad Maagpijn ook nog nooit gehad... dus dat gaat ze zeker niet geloven ben ik bang. Keelontsteking wel heeel vaak gehad en ook antibiotica voor gehad, maarja meestal ben je dan helemaal niet lekker en ga je ook niet een gezellig avondje weg. Zoooo lastig! Zou het liefst afbellen
Kun je niet witte druivensap kopen en evt aanlengen met water zodat je een mooie droge wijn hebt? Moet jij natuurlijk wel inschenken.. En dan houd je het bij 2 ofzo om een beetje fit te blijven!
Een supergoed idee maar....ik ga naar haar toe en meestal drinken we op zulke (en vooral in de wintermaanden) rode wijn. Ohhh wat een ellende dit hahahaha...
In dr geval zou ik t denk ik gewoon vertellen.. als ze je door en door kent is het neem ik aan en goede vriendin. Als je er eerlijk bij zegt dat je t liever nog even geheim wilt houden ivm dat het zo pril is, maar dat je echt geven smoes wist voor het niet drinken. Dan kan ze het wel geheim houden toch?
Jaaa ze kan het zeker geheim houden. Maar mijn vriend en ik hebben afgeproken dat we het onze ouders eerst willen vertellen en wil niet achter zijn rug om het toch tegen een vriendin vertellen. Ik ga het gewoon maar proberen vanavond met een smoesje en dan kijk ik wel of ze er in trapt..
Nou het is al drama hahahaha Ze appte: wat voor wijntje zal ik halen? Dus ik verteld dat ik geen wijn ga drinken. Zegt ze: geen ander nieuws?? Dus ze heeft me door, was ook wel te verwachten.. net met mn vriend over gehad en ga het haar vanavond maar vertellen
Nee ze woont bij me om de hoek en deze avondjes zeggen wij niet zomaar af dus het is al heel raar dat ik zeg dat ik geen wijn ga drinken.. Achja.. ik zie het vanavond wel. Kijk wel of ze er nog over begint.
Wij kwamen er eind november achter dat ik zwanger was toen hebben we het maar gelijk verteld. Dacht 2 X Sinterklaas, 2 X een verjaardag en 2 X kerst, er is geen hond die geloofd dat ik tot 6 keer toe geen wijn drink in december...