hallo dames! ik vroeg me af wanneer jullie een pretecho hebben laten doen? ik wil dit graag laten doen maar wil wel graag een mooi duidelijk kindje op mijn echo hebben dat je al kan zien op wie het lijkt enzo van onze dochter heb ik het toen gedaan met 23 weken maar toen was de 20 weken echo er nog niet ik moet nu 8 feb voor de 20n weken echo en ben aan het twijfelen of ik nu voor die tijd of beter na die tijd een pretecho kan laten maken??? rind hoeveel weken hebben jullie dit gedaan?? of gaan jullie dit doen?? liefs calimero
Ik wil rond de 16/17 weken een pretecho laten doen, dat is meer om de periode tussen de 12 en 20 weken door te komen en dan rond de 28 weken (denk ik) een 3d echo.
Ik heb een pretecho laten maken met 15w6d...Resultaat zie bannerfoto. Echt schitterend, en het geld meer al waard. Zagen ook gelijk dat het om een jongetje gaat. Wij gaan nu met 26 wkn weer een laten maken, alleen van het hoofdje. En gelijk ook korting, omdat we voor de 2e keer komen. Veel plezier, Grts
wouw! dat is al een mooi echo! ik zat zelf te denken aan 18wk omdat ze dan met zekerheid het geslacht kunnen zeggen vertelde ze aan de telefoon. maar twijfel er nu niet aan dat het onduidelijk zal zijn zeg maar!