Hoi meiden, sinds gisteren last van mijn buik. Het 'ding' zat al aardig in de weg bij het bukken maar nu doet het soms echt pijn in mijn buik als ik diep buk. Probeer zoveel door mijn knieën te gaan met rechte rug maar dat helpt niet. Bovendien vind ik niet echt een houding meer in bed. Waar ik eerst altijd op mijn rug sliep of op mijn linkerzij, voelt dat al snel minder lekker. Daarbij komt dat ik sinds vorig nacht soms echt een trekken gevoel over de buik heb. Het zijn geen felle steken of zware krampen maar het is een aanwezig/vervelend iets. Het helpt als ik de buik wat masseer. Ik had het toen ik ging slapen, daarna in het midden van de nacht een klein beetje en deze morgen ook weer even kort. Als ik dan ga zitten of wat rondwandel, verdwijnt het gevoel weer netjes. Bovendien heb ik een drukkend/zwaar gevoel bij mijn schaambeen als ik loop. Naarmate ik wat langer loop, vermindert dat gevoel wel hoor. De kleine meid voel ik nog steeds goed en doet lekker druk en het is niet zo dat ik constant pijn of steken heb. Maar het voelt niet bepaald lekker. Enig idee wat het zou kunnen zijn?
Klinkt als banden of groeipijn... Ik had dat rond 22 weken en afgelopen weekend.. Zeurende buikpijn die een paar dagen duurde. Daarna was mijn buik een stuk groter.