Hoi! Ik ben nu 18 weken zwanger en sinds 2 weken voel ik de baby eigenlijk elke dag wel een paar keer bewegen. Tot 2 dagen geleden. Eigenlijk heb ik sinds dinsdagochtend niets meer gevoeld. Nu weet ik wel dat je voor 22 weken niet elke dag iets hoef te voelen, maar ik vind het toch zo gek. Eerst elke dag en nu niet meer. Ga me dan toch weer zorgen maken... Heeft iemand dit ook gehad? MOet ik me zorgen maken? Groetjes! Suus
Ik denk niet dat je je gelijk zorgen hoeft te maken, je kleintje heeft nog zoveel ruimte! Misschien is ie wat meer naar achteren gezwommen waardoor je de bewegingen niet voelt. Hoe dan ook kun je bij onzekerheid het beste ff je VK bellen.
Hoi, Ik heb gebeld en als ik de baby morgenochtend nog niet heb gevoeld mag ik langskomen voor een echo. Ze zei er wel bij, dat ze er eigenlijk toch niks gedaan zou kunnen worden. MAar ook dat het wel vaker voorkomt. Pffffff.... vreselijk is dit zeg.
Maak je niet teveel zorgen. Je kindje is nog zo klein en heeft nog zoveel ruimte. En je hoeft pas met 26-28 weken je kindje elke dag te voelen. Met 22 weken voelen sommigen hun kindje nog niet eens! Bel voor de zekerheid je vk maar als je je zo'n zorgen maakt. Misschien dat je even langs mag komen op spreekuur om het hartje te horen.
lieverd, dat heb ik ook gehad rond 20 weken. ik voelde de kleine al anderhalve dag niet meer. Ik ook hier een topic geplaatst, en dan toch maar de VK gebeld. die zei exact hetzelfde morgen niks gevoeld dan weer bellen. nou die avond voelde ik de kleine weer, niet heel sterk maar toch gevoeld. ik heb ook begrepen dat ze minder bewegen bij een groeispurt. ik weet precies hoe je je voelt. ik heb toen ik die kleine voelde zitten huilen van blijdschap onbewust zit je je zooo druk te maken. ga even lekker douchen, dan even liggen en leg je hand op de plek waar jij de kleine het vaakst hebt gevoeld. ik hoop dat je je kleintje snel voelt
Rond die tijd voelde ik nog helemaal niks zelfs. Maar dat neemt niet weg dat jij dat wel deed en nu niks voelt. Gelukkig dat je morgen even naar de VK mag, dan kunnen ze even opzoek naar het hartje.
Ik heb het nu ook wel eens en dan ben ik zo blij met die angelsound! Maar de baby heeft inderdaad zoveel ruimte, dat het helemaal niet raar is als je hem/haar een dagje niet voelt! En als je je echt zorgen maakt gewoon de vk bellen!
ik voel mijn kindje ook niet constant. dus denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. gisterne heb ik ook niks gevoeld. en vandaag ook niet heel veel. een kleine borrel dat was alles. het is denk ik heel normaal dat je je kindje nog niet dagelijks voelt. Er zijn heel veel meiden die nu nog helemaal niks voelen en al 18 weken zijn.
Rond die tijd waren er regelmatig dagen dat ik het niet voelde of zo weinig dat ik twijfelde of het nou de baby was of niet. Net als jij voelde ik het daarvoor bv wel twee weken elke dag. Het komt gewoon vaak voor. Fijn dat ze er wel naar kijken want als je je er druk om maakt is dat gewoon heel vervelend.
Ik blijf ook blij met mijn doptone! Elke keer dat ik ongerust ben luister ik gewoon even! Ik vind 't een prettig idee dat ik kan luisteren wanneer ik wil