Wie heeft dit ook

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieverdjuh, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hallo meiden,

Gisteren waren we druk bezig met ons huis opknappen voordat ons kleine meisje komt.
    Gelukkig is haar babykamer al klaar....maar ik wou weer eens verandering in de huiskamer nieuw laminaat en alles een nieuw kleurtje geven dus mannetje lief is hard aan t werk.

Maar later op de avond gingen we slapen.
    En me mannetje legde zijn hand op me buik een beetje bij me ribben.
    En toen schrok hij heel erg....want hij kon t voetje of handje van ons meisje vasthouden en best erg lang.
    Hij kon t zo vasthouden en je zag een voetje omhoog liggen in me buik.
    Hij durfde gelijk zijn hand niet meer op me buik te leggen :)

Mijn mannetje vroeg meteen wat t was en waarom ons meisje dat deedt,dus ik uitleggen ''nou schat ze is nu te groot om te bewegen daarbinnen in dus ze gaat heel vaak klem liggen en daarom kan je haar voetje of kontje ect vasthouden''.

Vannochtend ging me mannetje werken en kreeg ik een sms bericht van '' schat ik vondt t echt eng maar t was een super mooi gevoel''

Lief he'

Ik wou dit even met jullie delen want ik vondt t zo lief van me mannetje en omdat hij zo geschrokken was :)

Kussies

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Gaaf zeg! :D

Ik heb het 1 keer heel even mogen voelen aan de zijkant. Tegen de tijd dat ik doorhad dat ik een voetje vasthad werd ie ook weer snel weggetrokken haha.

Maar ik heb beide placenta's aan de voorkant liggen dus echt letterlijk lichaamsdelen voelen komt hier dus jammer genoeg niet zo vaak voor.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zo dat lijkt me gaaf om dat mee te maken :D moet wel een hele trotse papa zijn nou dat heeft gevoeld ;) leuk he die mannen die schrikken al om het minst geringste :) echt zo schattig :D

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Aghhh schattig hey! :D

5. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    hahaha ja hij is goed geschrokken want hij heeft t er nog steeds over als hij me belt haha.

mannen schrikken heel snel voorl als hun vrouwen zwanger zijn.
    wel lief van ze.

En ik vindt t alleen maar heerlijk al die aandacht van me mannetje :)

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Bij mij komt er nu wel regelmatig een hoofdje langs en twee dagen geleden weet ik zeker dat ik ribbetjes voelde......

Maar het is voor mij nog te klein om alles echt te kunnen ontleden.

Een voetje, dat wil ik nog wel meemaken, geweldig! En ook wel lief dat je man gelijk zo onder de indruk was! Zo worden hele stoere mannen nog eens zachtaardige wezentjes haha ;)

7. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Dat had ik ook rond die tijd toen kwam mij kleintje ook even snel langs en even naar boven maar ze was ook snel weer weg.

En rond 30weken kon ik haar voetje al vasthouden maar nog niet zo goed als nu....ik kan t nu gewoon echt goed vasthouden en over haar voetje heen wrijfen.
    En dat over de mannen heb je gelijk in ze doen altijd zo stoer en groot maar onder tussen he' ;)

8. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Wat goed he?! super!

Mmijn vriend voelde afgelopen maandag de kleine voor het eerst en hij liep de hele avond met een glimlach op zijn gezicht, zo schattig!

Ik voel de laatste tijd ipv alleen schopjes ook echt bewegingen (zo'n geweldig gevoel) dus wie weet ga ik ook eerdaags meer voelen/zien! Lijkt mij super!
    :)

Wat is het toch bijzonder om zwanger te zijn! :)

9. Niet meer actief

ja ik voelde ook aldoor een soort bolletje op en neer gaan als ik op me zij lag en sinds de vk bezoek weet ik dat het dus een voetje is... ik kan het soms heel lichtjes tussen mijn vingers vastpakken.. ik ben gauw bang dat ik haar zeer doe dus doe het maar heel zachtjes..

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik kan nog steeds niet voelen wat wat nu is.... :( :( Vind het wel jammer, maarja... Niks aan te doen! Lijkt me ook een geweldig gevoel!

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik voel ook vanalles, maar wat het is .. geen idee

Deel Deze Pagina