Hallo Kweet echt niet waar ik dit moet plaatsen dus dan maar hier. Toen ik 14 weken zwanger was had ik heftig bloedverlies (gelukkig niets aan de hand) dus sindsdien altijd het papiertje nakijken nu vandaag weer wat bloed niet heel veel maar toch wel al de hele dag soms wat krampen. Weer megaonzeker! Ik dacht dat iknu de grens van miskraam toch wel voor bij was. Kweet gewoon helemaal niet meer wat ik moet doen. Kwas eindelijk een beetje blij en niet meer zo onzeker maar nu...
Als jij je zo onzeker voelt zou ik gewoon de vk bellen. Misschien kan zij jou geruststellen, misschien kan je morgen even langs gaan. Bij twijfels mag je altijd bellen toch?
Misschien even laten testen op schimmelinfectie of iets in die richting?? Daar kan het natuurlijk ook altijd van komen!!
Ik zou idd even bellen met de vk. Ik heb het ook een aantal keren gehad ( de laatste keer was ik 21 week zwanger) en mocht elke keer gelijk even langskomen om het hartje even te luisteren. Alles was elke keer gewoon goed en ik was weer helemaal gerust gesteld.
Weet niet hoe de "regels" van jouw vk zijn,... maar hier "MOET" je zelfs bellen bij bloedverlies.... (alleen laat in de zwangerschap niet, als het beetjes zijn) dus BELLEN!
Het was uiteindelijk niet veel heb thuis het hartje gehoord met mn angelsound Ik zit niet bij een vk maar bij de gyn en weet eigenlijk niet of ik die zomaar mag bellen
Ja ook die bellen!!! Loop ook bij de gyn en deze zwangerschap diverse bloedingen gehad en steeds moeten bellen. Angelsound is leuk voor de lol maar is absoluut geen hulpmiddel om aan te geven dat alles goed gaat en zou het dan ook niet gaan gebruiken als zelfdiagnosemiddel. Na elke bloeding juist een echo gehad bij de gyn en de na de bloeding met 17 weken zelfs paar dagen bedrust.
Heb gebeld kben af en toe echt zo'n watje. Niks mis met mn kleine Ukkie. Kmoet weer rustig aandoen. Hadden een paar keer gevraagd of we sex hadden gehad dus ik had gewoon eerlijk gezegd dat we dat eigenlijk niet meer deden sinds we weten dat we zwanger zijn eerst vond mijn vriend dat namelijk heel raar en toen bij 14 weken bloedverlies mocht dat ook even niet en sindsdien durven we het ook gewoon niet. Nou toen ik de kamer uitging heeft die vrouw wel 6 keer gezegd dat dat gewoon mag haha Maar in iedergeval toch weer wat gerust gesteld
Goed dat je gebeld hebt. Hoe moeilijk het ook is, doen! Het gaat om je kindje. Ook al zegt je gyn of vk wat anders. Dan moeten ze maar een andere vbaan zoeken..!
Zou het mss niet kunnen dat je beide keren rond je menstruatieperiode zit? Heb ik namelijk ook gehad, nu al 2 keer....je schrikt je kapot....
Maar je menstrueert toch juist niet meer? Vrijdag was het gestopt en van,orgen weer heftig teruggekomen kben het echt spuugzat nu. Moet ik nuweer bellen? Ik ben donderdag geweest Is het nog gewoon bezig? Ik wacht denk ik morgen nog even af en dan als het niet stopt bel ik maandag weer
Er staat me ook iets van bij dat sommige vrouwen in de zwangerschap om de 4 weken toch wat bloed verliezen.
Dat klopt ja, daarom had ik het er neergezet.....ik heb het namelijk ook gehad...en ben ook benieuwd hoe het er over een week aan toe is bij mij. Maar bij mij had de gyn gezegd, (waar ik heen moest) dat er best veel vrouwen zijn die heel de zwangerschap rond hun 'eigenlijke' menstruatie iets bloed verliezen. Ze is ook met speculum naar binnen gegaan, om te kijken hoe mijn baarmoedermond eruit zag....bleek vurig rood te zijn...dus zou ook het probleem kunnen zijn.... Wat ik wil zeggen is dat je je dus niet te druk moet maken (zegt iemand die het zelf ook wel doet hoor, maar het is nergens voor nodig), maar hou net wat je zegt ff morgen in de gaten...en dan bel je lekker maandag weer op als het jou een goed gevoel geeft!!! Dan maken ze gewoon weer een echo en dan zie je de kleine spruit lekker rondsparteld...die heeft ws nergens last van! Succes meid!!
Nou het hele weekend bloedverlies hb zlfs met maandverband gelopen Van mn vriend mag ik niets negatiefs meer zeggen maar ja. Ik zit er ook mee datnik me afvraag of ik nu iedere keer kan bellen of niet? Ik ben donderdag natuurlijk ook al geweest
Weer bellen inderdaad. Ik heb bloedingen gehad met 6,8,13 en 16 weken. Met 16 weken toen 3x in 1 week. Na de 3e keer een week rust opgelegd gekregen. Ook bleek ik toen een schimmelinfectie te hebben waar ik nik van merkte.
Hmm zeer vervelend als je zwanger bent en bloedverlies hebt. Ik had het de eerste 12 weken dagelijks. Met 15 en 23 weken nog een keer. Je schrikt je rot. Probeer vertrouwen in je lichaam te hebben hoe moeilijk dat ook is. Bij mij werd er iedere keer niets gevonden en kreeg drie maand geleden een gezonde dochter! Na de bevalling bleek ik overigens twee placenta's te hebben...wellicht daardoor bloedingen.
Ook ik had heel veel bloedingen. Hier kwam het waarschijnlijk door de placenta. Hij lag voor debaarmoedermond. Normaal geeft dat tot 20 weken niet vaak bloedingen maar bij mij dus wel. Vraag even of ze de ligging kunnen nakijken.