goedemorgen dames, mag ik van jullie een mening horen. we zijn bezig met de naam van onze 3e spruit. maar we komen er niet echt uit. wij zaten zelf te denken aan giovanni of govanni. zelf vind ik giovanni het mooiste klinken maar ik ben eerlijk gezegt een beetje huiverig over de reacties. zo van weer een naam van een voetballer??? de middelste heeft ook een voetballers naam en aangezien we zometeen 3 jongens hebben binnen 4 jaar........... maar ja ik kan het ook niet helpen dat die man zo heet???? we hebben al een Damian en een Wesley. de 2e naam van onze babe wordt waarschijnlijk bobby. waar zouden jullie voor kiezen, nieuwe suggesties zijn ook welkom
Onze zoon van vier heet Byron, we hadden zelf niet zo door dat deze naam zo uitzonderlijk is, we vonden het een mooie stoere naam die niet moeilijk uit te spreken is. Uiteindelijk ook alleen maar heel positieve reacties gehad.
Wat ik vond met betekenis namen googlen is dat giovanni mannelijk is en govanni vrouwelijk. Naam betekenis Govanni Wat de buitenwereld vind van de namen van jullie kindjes moet je maling aan hebben. Als jullie het mooi en passend vinden zou ik gaan voor de naam die jullie persoonlijk het mooist vinden.
Damian is ook niet echt hollands hoor, maar dat hoeft ook niet aangezien ik buitenlands bloed in de aders heb. ik vind de echte hollandse namen, zoals henk, kees, jan enzo niet echt leuk dus.....
dit zal het waarschijnlijk bij ons wel worden als we gewoon praten. de andere 2 korten we ook automatisch af binnen ons gezin
dit is bij ons als 2e naam, alle kids krijgen 2 namen en dan wordt hij vernoemd naar een opa, geef hem liever niet dezelfde 1e naam als opa als roepnaam heeft
Ik vind giovanni leuk hoor! Gewoon doen als je dat grag wil! En boeiend wat de rest daar van vind tis noet hun kind toch Ons zoontje heet bentley ook niet bepaald nederlands maar wij vinden het een leuke naam dus doen we dat! En hier trouwens alleen maar leuke recties gehad
je moet kiezen wat je zelf mooi vindt. ik hou ook niet van de typische holandse namen zoals daan, tom, teun, pim enz.... maar govanni of giovanni vind ik ook echt helemaal niks. maar zoals ik al zei, iedereen is daar vrij in....gelukkig!!!
Ten eerste vind ik Giovanni een leuke naam, vind het ook niet 'gek' om een NL kindje zo te noemen, aangezien het wel vaker gebeurd! Enige wat ik kan opmerken is dat je andere zoontjes geen Italiaanse naam hebben, maar vind het niet storend Wat betreft die 'voetbalnamen'... joh, ik denk dat je bij alle namen wel een voetballer kan plakken! Gewoon doen als jullie de naam leuk vinden!
ja of een zwemmer of een zanger. hahaha maar meer omdat we nu al elke keer de vraag krijgen of we voor een voetbal elftal gaan??? nee we gaan voor de daltons , mijn man is de grootste
Jullie moeten doen wat jullie mooi vinden. Persoonlijk hou ik/wij meer van lekker kort. Zie onderschrift
Ik zou echt schijt hebben aan wat andere mensen van de naam vinden hoor. Enne de zoon van Van der Vaart heet ook Damian, dus dan is het cirkeltje weer rond. Gewoon lekker voor Giovanni gaan dus!
Vind het helemaal niks, zeker niet bij een blank uitziend kind.. Behoorlijk aso, maar het past dan weer wel bij de andere namen qua categorie...