OOOhhhh, zo leuk! Ik kan de kleine nu voelen en best duidelijk. Van de week lag ik in bed even een boekje te lezen en het kindje werd ineens heel druk. Snel mijn partner geroepen en......... hij heeft het één keer gevoeld. Zoooo bijzonder. Echt fijn dat je zo'n moment met elkaar kunt delen. Hebben jullie het ook al meegemaakt? Groetjes Banjabes
idd een bijzonder gevoel! mijn vriend voelde onze meid met 18 à 19 weken! maar hij schrok de eerste paar keer! haha ik kan nu haast niet wachten tot ik het weer ga voelen! veel plezier
mijn man voelde het met een week of 22, ze hield zich namelijk steeds stil zodra mijn man zijn hand op mijn buik legde, toen ie zijn hoofd op mijn buik legde kreeg ie een trapje tegen zijn oor zijn eerste trapje en gelijk in zijn gezicht
Mijn vriend heeft het nog niet gevoeld ..Die van ons is erg rustig.Zodra ik de kleine voel kan het maar zo zijn dat ik ie pas na 10 min weer eens een trap geeft. En elke keer als ik zeg ja voel nu maar dan is de kleine boef rustig! Maar eergister zaten we naar mijn buik te kijken en toen was het de eerste keer dat ik het ook echt zag bewegen 2 x en mijn vriend ook. Maar verder een hele rustige baby. Vind ik soms wel jammer.
Ik voel de kleine dagelijks sinds een dikke week met flinke schopjes. Maar natuurlijk is vriendlief altijd net niet thuis als ie schopt pfff
Me man die voelt de kleine nu dagelijks! Hij slaapt meestal met z'n rug naar me toe en ik met me buik tgn z'n rug...Volgens mij vind ons mannetje dat niet leuk of juist heel leuk. Want hij blijft tgn z'n rug schoppen. Zodra ik van positie veranderd blijft ons boefje stil...
De eerste keer dat mijn vriend de beeb voelde was eerste kerstdag ik was toen 24 weken zwanger. MIjn vriend voelt de baby bijna dagelijks. heel leuk!
hier vorige week. erg goed en duidelijk. voel deze uk zelf ook al erg vroeg. alciia voelde hij vanaf 18 weken en ik met 15 weken
ik voelde het schoppen zelf vorige week dinsdag voor het eerst. Toen even op mn buik in bed ging liggen. Vond ie zeker niet leuk De dag daarna voelde mijn vriend ook schoppen!
heel toevallig voelde hij het vanochtend voor het eerst! Hij vond het zo gek dat hij het eerst niet geloofde! en ik ben dus nu 18 weken en 4 dagen, best vroeg toch?
mijn man voelde het pas vorige week en dat was echt puur geluk want normaal als hij zijn hand op mn buik legt is het direkt rustig hahah op zich wel makkelijk als het ff te druk is zeg ik tegen hem schat leg aub je hand ff op mn buik haha maarja hij vind het wat minder leuk dat hij het niet echt kan voellen liefs ancie
Gister voelde mijn man de baby voor het eerst! Geweldig ! Eerst 1 keer heel 'hard' tegen zijn hand en later ging hij met zijn oor luisteren en kreeg hij 3 keer kleine schopjes ertegenaan. Ik vind het fantastisch om de baby te voelen!