Hallo iedereen!! Ik ben vandaag 18 weken en 1 dag zwanger, van ons eerste kindje. Ik heb soms erg last van mijn onderbuik, dan lijkt het alsof ik iets aan heb wat te strak zit. Ik kan het gevoel niet echt beschrijven maar het is niet fijn, weten jullie of dit normaal is? En ik heb nog een vraagje,, Ik denk namelijk dat ik de kleine voel. Het is meestal snachts als ik omdraai en op mijn andere zij ga liggen, dan lijkt er wat te zwemmen, en soms voel ik plopjes. Maar soms voel ik ook helemaal niets.. hebben jullie het zelfde? Dankje alvast
Hey, Ik ben 19 weken zwanger en ik herken dit heel goed. Ik doe dan vaak een trainingsbroek aan en een los zittende boxer van mn vriend Je banden moeten rekken, en ik denk dat dit is wat we voelen. Dit is sowieso normaal. De plopjes zijn zeer waarschijnlijk inderdaad je baby. Ook erg herkenbaar.
Ow wat fijn om te horen!! Haha ik draag nu ook al de boxers van vriendlief hihi! zitten het fijnste, en een legging of trainingsbroek! Ja ik denk ook wel dat het de kleine is hihi, maar kan niet wachten tot ik hem of haar beter en meer voel Spannend allemaal!!
Ik heb nu nog steeds hetzelfde gevoel, soms doet het zelfs pijn! Zijn de banden of/en obstipatie. En die plopjes zij inderdaad hoogstwaarschijnlijk de baby! Bijzonder heh?
We gaan gelijk op! En ik herken wat je zegt! Het 'zeurende' gevoel in onderbuik... Ennnn ik voel de kleine ook af en toe! En vooral ook als op m'n zij lig. M'n placenta lig aan de voorkant.. Bijzonder gevoel he??
Hoi hoi, Hier ook 18 weken zwanger en ik heb ook last van me onderbuik. En die plopjes herken ik ook. Werd er gisteren zelfs wakker van. Heel apart maar mooi gevoel !