Verrassing na geslachtsbepaling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleetwood, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag krijgen wij onze 20 weken echo en met wat geluk gaan we dan te horen krijgen welk geslacht ons kindje heeft. Heel spannend!

Omdat we het IVF traject hebben doorlopen was iedereen direct op de hoogte dat de poging geslaagd was. Dus een verrassing die veel vrouwen kunnen geven na 12 weken, was voor ons dus geen optie. En stiekem vind ik het jammer dat wij dat hebben moeten missen.

Nu heb ik net in mijn bol gekregen dat we eigenlijk nu wel de optie hebben om iets leuks te doen. Dus voor mijn ouders, mijn broers, mijn zwagers en mijn beste vriendin die momenteel in Ecuador verblijft. Dat wordt het meest lastige. Ze heeft door haar verblijf onze trouwdag moeten missen én het nieuws dat ik zwanger was heeft ze via e-mail moeten vernemen. In maart komt ze terug, ik wil niet dat ze het kamertje of kleertjes ziet en het dan weet. Ze is al zo lief om een shower voor mij te organiseren als ze terug is! Dus voor haar wil ik ook iets speciaals doen natuurlijk.

Voor mijn ouders wilde ik ze graag verrassen door een pakje te kopen voor bij hun thuis. Mijn ouders hebben geen vaste oppasdag i.v.m. de ziekte van mijn moeder, maar ze staat wel open om eens op te passen. Voor de broers weet ik het ook nog niet, misschien ze op bezoek laten komen met zo'n gender - reveal taart.

Maar misschien willen jullie meedenken betreffende mijn vriendin. Ik dacht misschien aan een verrassingsdoos o.i.d. Bedankt alvast!

2. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las net bij iemands onderschrift dat ze een "gender reveal party" gaat geven. Dat vond ik wel een leuk idee.

3. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees er ook meer over Lilou, lijkt mij ook wel grappig. Al wil ik het dan niet te groot doen aangezien ik al een shower ga krijgen en ik niet wil dat vriendin wéér het idee krijgt wat te missen. Dan dacht ik meer aan zo'n taart met een kleurtje (of cupcakes) en koffie.

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Als je het klein wilt houden gewoon een lekkere cake bakken met kleurstof erin!
    Of cakepops? Of van die boekjes: eerste hulp bij kleindochter/kleinzoon (desnoods zelf maken).

5. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben helaas geen knutsel - of bakwonder HuiBooBee... :( Normaal zou ik dat mijn beste vriendin laten doen, die doet dat voor de hobby. Als ik een taart zou nemen, dan laat ik het door een bakker doen denk ik.

6. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Je zou een mooie taart kunnen laten maken bij een bakker ;)

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Waarom versier je t huis niet blauw of roze als ze komt? Hoera het word een meisje/jongen bekertjes en bordjes. Slingers en ballonnen. Bij de action niet duur maar wel een leuke verrassing als ze binnenkomt!

Deel Deze Pagina