Hallo, Ik heb een vraag. Ik ben nu 6,5 week zwanger en heb vorige week en vandaag erg pijn onderin mijn buik gehad. Het is net of ik hele heftige menstruatiekramp heb. Het straalt ook door naar mijn bovenbenen. Het hele weekend heb ik er geen last van gehad en vanmorgen vroeg werd ik er wakker van en net heb ik het ook weer gehad. Ik maak me een beetje zorgen. Is dit normaal. Ik heb verder geen bloedverlies gehad. Groetjes Irene
HI Irene, Hoe gaat het nu met je? nog last van pijnklachten? De pijn die je beschrijft hoort bij het groeine van de baarmoeder. De baarmoeder duwt nu ook je darmen omhoog om meer ruimte voor zichzelf te maken ook dit kan wat gevoelig zijjn. Maak je je ongerust dan kan je altijd je verloskundige bellen, heb je al een eerste afspraak gemaakt, kan al hoor! Gefeliciteerd! Imke
Bedankt voor de reactie. Ik moet zeggen dat ik me al een stuk beter voel. De laatste week heb ik geen kramp meer gehad. Ik heb as donderdag mijn eerste afspraak bij de verloskundige en die week erop de eerste echo. Ben benieuwd!