is dit menstruatie?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by claire, May 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    Beste,

Hier ben ik nog eens met een vraagje want ik ben nu echt helemaal in de war hoor

Mijn cyclus telt gemiddeld 29- 30 dagen
    Ik ben de laatste keer ongesteld geworden op 13 april
    Op 24 april had ik vruchtbaar slijm dus rond die tijd had ik mijn eisprong
    Nu verlies ik al sinds 5 mei, dus een dikke week voor mijn eigenlijke menstruatie, een paar drupjes bloed per dag (een inlegkruisje amper)en dit is al een hele week aan de gang tot op vandaag nog
    het bloed is afwisselend rood-bruinig-roze
    gisteren nog had ik een negatieve test

enkele vraagjes:
    kan dit een innestelingsbloeding zijn of zijn dit gewoon menstruaties ?
    kan een innestelingsbloeding zo lang duren en zo ja, hoe lang kan dat duren?
    als dit menstruaties zijn, vanaf wanneer moet ik dan beginnen tellen in mijn cyclus?
    als dit innestelingsbloeding is, vanaf wanneer kan ik best testen voor een positieve test?

Het is wrs moeilijk daarop te antwoorden omdat elk lichaam toch anders is maar ik zou het leuk vinden iets meer duidelijkheid te krijgen want nu sta ik echt nergens en ik vertrek over 4 dagen op vakantie :(

Ik dank je alvast voor je antwoorden en advies

groetjes
    claire

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi claire,

Ik weet niet of je het inmiddels al hebt gedaan maar ik zou de dag nadat je eigenlijk zou moeten menstrueren en het bloedverlies is neit doorgezet een test doen.
    HEt bloedverlies dat je hebt kan absoluut een innestelingsbloeding zijn geweest. Het is afwachten..........

Ik duim voor je! Imke

3. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    hoi Immie

heel erg bedankt voor je reaktie en sorry voor de late replay maar ik was op vakantie
    ondertussen is de menstruatie wel goed doorgebroken en ben ik dus aan een nieuwe cyclus

de volgende ronde beter

groetjes claire

Share This Page