Is dat er? Want sinds 14 wk zeer regelmatig migraine en ben nu al twee wk de maximale dosering aan t overschrijven van m'n medicatie (die is veilig te gebruiken maar max 2 x pw) Er moet toch wel iets zijn wat t minder heftig maakt/aanvallen kan voorkomen/verminderen Kan gwn Nie steeds naar bed en er aan toegeven heb vnml de zorg voor m'n twee zoontjes van drie en twee alleen.. Wordt al regelmatig ontlast maar kan niet altijd op deze mensen terugvallen vaak moet ik gwn door.. Ik heb al n afspraak gemaakt bij de osteo Verder is niet veel wat mij helpen kan Ook als ik Nie zwanger ben hebben preventieve medicatie of niks gedaan of ik moest stoppen door de bijwerkingen.. Kamp er al mee vanaf m'n 18e en ben nu 33 Maar dit leek m'n eerste migraine vrij zwangerschap te worden(dacht daardoor ook dat ik n meisje zou krijgen) maar helaas toch vanaf 14 wk gaat t compleet los
Ai vervelend hè migraine! Ik heb dr ook regelmatig last van. Wat bij mij goed helpt is dit https://m.drogisterij.net/P4213412?partnercode=418 Mag je gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap, op tijd beginnen met smeren en niet te dicht bij je ogen. Eventueel samen met 2 pcm,werkt bij mij goed. Veel water drinken om t sneller uit je systeem te krijgen helpt bij mij ook
Wat vervelend voor je! Wow hier heb ik nog nooit van gehoord Waar smeer je dit allemaal precies? Lijkt me lastig om t op plekken de rollen waar je haren zitten of kan dat gwn? Of is t voldoende langs je slapen voorhoofd ed? Is dit bij de Etos of Kruidvat te halen? Ga ik er gelijk morgen om
De etos heeft ze soms, de gezondheidswinkel bij ons wel! Wel opletten dat het deze is, je hebt ook migranestick, super fijn maar mag je niet gebruiken tijde s je zwangerschap. Het is een roller, je smeert het bij je slapen, voorhoofd net onder de haar en iets eronder en in je nek
Bedankt heb m besteld via bol.com komt morgen binnen Hoop dat ik er net zoveel baat bij heb als jou Als er nog meer tips zijn zijn die van harte welkom
Ellendig is dat die migraine, heb er helaas ook last van en dan vooral nu ik bevallen ben, niet fijn als je ook nog voor je kleintje moet zorgen Ik heb recent een artikel gelezen waarin staat dat vitaminde B2 bij migraine patienten het aantal aanvalen met meer dan 50% laat afnemen. Het effect treedt wel pas op na enkele weken tot maanden gebruik, maar t is veilig dus zeker het proberen waard. Daarnaast zou propranolol (een betablokker die preventief gebruikt wordt om aanvalen te voorkomen) ook veilig zijn om tijdens de zwangerschap te gebruiken, maar daarvoor zou ik mij laten verwijzen naar een neuroloog omdat die middelen ook effect hebben op je bloeddruk en dat dus zeker tijdens zwnagerachap gecontroleerd moet worden. Hopelijk gaat t snel beter!
@zina; sumatriptan injecties en dit in overleg met m'n neuroloog @winddanser; doe k; t komt vnv binnen @fluss; vervelend voor je.. Heb kwa pijnbestrijding veel aan sumatriptan injecties, bekend mee? Ben zo van m'n aanval n alle bijkomende kwaaltjes af Die bètablokker heb ik gehad in t verleden en werd er erg moe van, vertraagde hartslag en hartkloppingen Heb n tijdje topamax gebruikt ook dat hielp beter maar werd ik ook dood moe van zo moe dat ik de zorg van m'n zoontjes heel zwaar ervaarde plus moest na verloop van tijd omhoog wat die klachten versterkten T valt Nie mee he..
Geen idee of het aan de orde is, maar heeft je neuroloog wel eens gesproken over medicatie afhankelijke hoofdpijn?