18 weken zwanger en weer ziek.. :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi dames, ik ben nu 18 weken zwanger, en ben sinds 1,5 week niet meer ziek.
    Nu werd ik gisteren wakker, en was vanaf dat moment weer ziek. Heel de tijd misselijk en ook soms overgeven.. Zo ook weer vandaag :(
    Bah bah, ik was zo blij dat ik daar van af was! Hebben hier meer dames last van (gehad)?
    Waardoor komt dit weer terug? Ik hoor graag goede tips!

2. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend! Ik heb dat nu ook een paar keer gehad, rond die zogezegde "12 weken grens". Het duurde dan wat korter bij mij, 2 of 3 dagen, maar was dan zo opgelucht! En dan kwam het opeens (of erger) weer terug. Ik heb me wat meer ingelezen en blijkt dat de misselijkheid bij een gedeelte van de vrouwen simpelweg de gehele zwangerschap aanwezig blijft. Nou hoop ik dat natuurlijk niet, maar ik ga er maar gewoon vanuit. Beter dan steeds "hoop krijgen" en dan de volgende dag toch weer enorm beroerd te zijn..

Tips heb ik verder niet, ik heb zelf veel geprobeerd maar eerlijk gezegd werkte vrijwel niks tegen de misselijkheid. Vandaag heb ik een goede dag en daar geniet ik dan ook echt van, maar ik ben me er bewust van dat het morgen (of zelfs binnen een uurtje) zo weer omgeslagen kan zijn, helaas.

Veel beterschap!

Deel Deze Pagina