Hoi dames, Mijn vriend kwam met een ontzettend leuk idee. Hij wil namelijk een poll maken voor vrienden en familie met wat zij denken wat voor geslacht onze kleine heeft. Zijn er meer mensen die dat gedaan hebben? En hoe reageerde je omgeving? Fijne zonnige namiddg nog Liefs
ik heb dat gedaan op facebook maar meer als geintje ik zou het niet doen als een serieus iets, weet niet wat de insteek is van de pol ? ff off topic wat leuk we zijn bijna even ver zwanger
Poll voor geslacht hebben wij niet gedaan, wel voor de datum dat ie geboren word, iedereen heeft op mijn babyshower een kaartje ingevuld. Degene die wint/er het dichtst bij zit, is ons een pak luiers verschuldigd ^^ (heeft vriendin van me geregeld)
Ja ik heb het wel aan iedereen gevraagd maar iedereen behalve ik en 1 vriendin denkt hetzelfde. Over 2 weken de uitslag.
dan klopt je onderschrift niet zeker? want 05-06 heb je je 20 weken echo en dat is nog wat langer dan 2 weken toch
Pfff, iedereen zegt dat we een jongentje gaan krijgen... Ik ben benieuwd of 'iedereen' straks gelijk krijgt
Hier deden vrienden het bij onze oudste. Ze konden geld inzetten op geboortedag en geslacht. Iedereen legde geld in en de winnaar kreeg een kleinigheidje van de rest van het geld werden kraamkadootjes gekocht voor haar hihi.
Wat leuk dat we niet de enigen zijn. Het is bij ons gewoon voor fun bedoeld. We zijn benieuwd wat de mensen in onze omgeving denken haha. Btw blackrose, wat leuk. Scheelt maar 1 dag zie ik. Hoe voel je je?
Buiten om de moeheid die ik helaas nog steeds heb en helaas bekken instabiliteit voel ik me goed, Heb geen moment tot nu toe misselijkheid gehad, daar ben ik wel blij om alleen baal erg van de moe heid en baal dat ik pech heb dat ik al zo vroeg bekken instabiliteit heb. hoe gaat het verder met jou dan?
Hier een beetje een uit de hand gelopen pol over de naam . Vriendengroep heeft een lijst met 15 namen opgeschreven nadat ze van ons de hints kregen dat de naam 4 letters heeft en een meisje is (en ze kennen natuurlijk de naam van onze dochter dus weten waar we van houden). Als de goede naam er bij staat, nemen we ze mee uit eten . Anders mogen wij mee . Ben zeeeer benieuwd of het een erg duur grapje gaat worden