Hoi meiden, Ik heb geen meiden in mijn omgeving die bekkeninstabiliteit hebben of deze pijn herkennen, dus ik plaats het maar even hier.. Momenteel ben ik 31 weken zwanger. Er Is bekend dat ik bekkeninstabiliteit en ischias heb. En nu heb ik net het volgende meegemaakt. Ik ging net even grote boodschappen doen met mn vriend. Ik heb niks getild of wat dan ook maar ongeveer 30 minuten gelopen, in de winkel en terug naar de auto. In het begin (eerste 5 minuten) ging het nog wel met de pijn. Ik begon alleen een beetje pijn in mn onderbuik te krijgen. De verdere 20 minuten werd de pijn wel iets erger en trok ook naar mn rug en de rest van mn buik. Maar de laatste 5 minuten toen ik naar de auto moest lopen nou dat was hel. Ik kon midden op straat in huilen uitbarsten zo een pijn had ik. Zo hevige pijn in mn onderbuik, trok helemaal door naar mn bovenbuik en rug. Mn buik was ook kei en keihard. Leek net alsof mn benen ook niet meer vooruit wilde komen.. Ik moest echt muizenstapjes nemen en heb denk ik 5 minuten gedaan over nog geen 80 meter.. Nu ik eenmaal thuis ben en lig/zit gaat het wel weer heb ik alleen nog soort van menstruatiepijn in mn onderbuik.. Wel voel ik de kleine goed bewegen.. Is zo een extreme pijn "normaal" in mijn geval? Of Is dit toch een telefoontje waard? Of zal ik het aankaarten als ik aanstaande maandag weer op controle moet komen? Groetjes, WaZa
Ik zou even bellen voor de zekerheid, pijn in je bekken lijkt me iets heel anders dan pijn in je buik...
Is het kindje al ingedaald? Want het klinkt een beetje als indalingsweeen. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon je vk even bellen! Ga voor nu even rustig zitten en evt even met een warme kruik/pittenzak zitten. Sterkte!
Ik herken dit niet bij bekkeninstabiliteit, was het eenmalig of daarna nog een keer gehad? Zou voor de zekerheid toch even bellen.
Pijn in je buik kan zeker uit je bekken komen. Heb er ook veel last van gehad. Maar zou als ik jou was toch voor de zekerheid even bellen! Op jou termijn niet afwachten tot maandag met zulke klachten, beter een keer te veel als te weinig gecontroleerd.
Bedankt voor de reacties. Vorige week ook al naar het ziekenhuis geweest na gebeld te hebben.. En daar konden ze zien dat hij al Was ingedaald, maar hij heeft nog ruimte om weer omhoog te gaan. Maar de vaginale steken ed die ik toen Had heb ik nu niet..Ik kan deze pijn totaal niet vergelijken met wat ik vorige week Had.. Ik kijk het nog even aan, ga wat proberen te eten en als de menstruatiepijn/ pijn in de onderbuik daarna nog aanhoudt bel ik wel even.. Bedankt