auw mijn ribben , nu al?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fokje, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Ik ben 1.68 lang en heb een kort boven lichaam
    zit nu in de 25 ste week van onze zwangerschap, als ik lang zit dan begin mijn ribben erg pijnlijk te worden moet dan ook echt gaan liggen.
    ik lig dus groten deels van de dag :( , vooral 's ochtends na mijn werk
    hebben meer vrouwen dit?
    en ga ik niet liggen en de kleine is actief dan gebeurd het zo maar dat ik een mondje vol spug in mijn mond heb (sorry voor de vieze details)

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik heb het ook, als je gaat liggen het gevoel hebben dat je eten omhoog komt, en last van me ribben vooral aan de achter kant,

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik heb hier af en toe ook last van, echt zo´n drukkend gevoel en als je dan recht op gaat zitten doet het gewoon zeer. Ga het volgende week eens aan de vk vragen.

Succes er mee.

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    oke bedankt voor jullie antwoorden dan lijkt mij het vrij normaal. :D

5. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Ik herken het ook! Het is bij mij zelfs zo erg dat ik maar 5 uurtjes werk per dag. 5 uur zitten en als ik dan thuis kom moet ik eerst een uurtje liggen of hangen. Als ik zit, dan binnen een uur komt heel lanzaam de pijn opzetten, heel irritant. Ik kan de pijn ook niet omschrijven. En als ik teveel zit op een dag, dan heb ik 's avonds zelfs moeite met gewoon staan. Volgens de verloskundige komt het omdat ik het kindje hoog draag en dat alles dan wat in de knel komt. Erg lastig en er is eigenlijk maar weinig aan te doen!

Sterkte ermee!

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier ook.
    Lig er door nu hele dagen op bed :(
    Is vreselijk de pijn en ben al bij de dokter geweest maar je kan er niks voor krijgen als je zwanger bent.
    Het is gekneusd en de spieren zijn overbelast.
    Mevrouw ligt er ook nog is telkens te schoppen.

Ze zeggen dat als de kleine gaat indalen dat het dan minder moet worden.

7. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Hoi meiden,

Ik kan deze klacht niet met jullie delen, volgens mij ligt ons meisje juist heel laag want ik krijg heel vaak een trap tegen mijn blaas wat voelt
    alsof ik opeens zooooo moet plassen, het gevoel is ook gelijk weer weg hoor als mevrouw klaar is met trappen.

Ben wel erg moet, ga zo even een dutje doen denk ik.

Nog 7 weken werken.............

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ons kindje ligt wel laag vaak op mijn blaas moet heel vaak naar de toilet.
    en toch zo'n pijnlijke ribben dat ik vaak moet liggen, ik ben blij dat ik hier erkennning krijg dan weet ik tenminste dat het normaal is.

Deel Deze Pagina