Nja vind het toch moeilijk vooral omdat mijn vriend zich meer zorgen maakt dan ik. Mijn borsten zijn een stuk gegroeid maar zit nog steeds aan het gewicht waar ik altijd al aan zat nl die 57kg. Ik voelde net ons kleintje precies weer dus voor mij een teken dat het er toch goed mee gaat
Ik ben nu bijna 19 weken en heb mijzelf met 16 weken voor het laatst gewogen bij de VK. Met 16 weken was ik 4 kilo aangekomen en ik verwacht nu ook wel iets zwaarder te zijn. Ik ben klein 1.59 en heb altijd 49 a 50 kilo gewogen en was daarbij erg slank. Dus mijn huidige gewicht maakt me niet eens voller maar ik zie er juist beter uit. Ik verwacht wel nog meer aan te komen, ik hou namelijk erg van lekkere snackjes tussendoor!. Ik laat mij niet tegenhouden, ik zorg er na mijn zwangerschap wel voor dat het eraf gaat.
Hier tegenover gestelde probleem. Dat ik me soms afvraag of mijn buik niet te groot is voor mijn termijn... Mijn zusje is drie weken verder en krijgt nu een klein buikje met 21 weken. Ik loop al vanaf veertien weken met een buik. Toen begon het de buitenwereld op te vallen. Maar sommigen zijn wat later met de buik. Ik zou me er niet druk om maken zolang de kleine op schema ligt.
Oke, bedankt. Ja m'n vriend is wel heel ongerust maar tot nu toe nog altijd super fier dat ie kan pronken met een slanke vriendin haha.. waarschijnlijk zullen de kilootjes wel volgen dan..
Nu ong 7kg. Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik 20 kg aan. Maar na 6 weken paste ik weer in mijn gewone maatje 36. Ik hoop dat dat dit keer weer lukt.
Ik ben nu 17 weken zwanger en ben 6,5 kg afgevallen...door extreme misselijkheid kan ik weinig eten :x
Ik was met 17,5 week 1 kg aangekomen, vorige zws was dat pas met 20 wk dus geeft niks hoor, alleen maar prettig wat er niet aankomt hoeft er ook niet af!!