vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blijven hopen, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo

ik vraag me af hoe jullie de familie hebben verteld dat jullie zwanger waren, zelf wil ik het namelijk op een leuke manier doen en niet gewoon met een bakkie koffie van o ja jullie worden opa/oma oom/tante ofzo.

ben benieuwd!

2. Wij gingen, zodra de test duidelijk was, naar m'n moeder toe. Zij weet van ons hele traject en wanneer we ongeveer iets zouden weten, dus bij haar was het verrassingseffect sowieso al weg.. Ik heb heel snel een paar Nijntje-koekjes besmeerd met boter en er roze en blauwe muisjes overheen gestrooid. In het broodtrommeltje van onze zoon gedaan en hem laten zeggen dat hij koekjes had gebakken.. Niet heel spectaculair, maar daar was ook niet echt gelegenheid voor :p

3. ingesh

ingesh Nieuw lid

4 mrt 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben mokken gekocht met daarop liefste opa/oma/tante/oom, mijn fam vond het fantastisch. Zijn familie hebben we kleine sokjes gekocht en klein ingepakt. Ieder dus een kadootje gegeven, heel leuk die reacties op die gezichten te zien! Succes!

4. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL

dat vind ik ook wel een leuk idee. had op internet ook gelezen dat je een foto lijstje kon kopen en daar een tekst in kon doen van mag ik over .. maand in dit lijstje vond ik ook een leuk idee!

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wij hadden rompertjes en truitjes maat 50 gekocht en cadeau gegeven met de tekst daarop 'opa/oma is de liefste'. Mijn zus en zwager gewoon zo verteld, omdat ik het gelijk na de test verteld heb en mijn vriend zijn broer en schoonzus willen we nog iets voor kopen om het te vertellen.

6. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
  7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier ligt een buiband boven met de tekst: In samenwerking met g... En dan een plaatje van een foetus. Hoewel het hier niet makkelijk gaat en ik het de vorige keren wel al eerder heb verteld, hoop ik dat het nu een keer goed gaat en ik mijn zus een geweldig verjaardagscadeau kan geven.

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wij hebben mijn ouders een fles champagne met daarom heen een slab met de tekst: Jullie worden opa & oma gegeven. Mijn schoonmoeder een rompertje met voor de liefste oma, mijn schoonvader een rompertje met dezelfde tekst. Mijn zusje een boekje ''handboek voor een tante'' en mijn schoonzusje een slab met de tekst de tofste tante heb ik !

(en ook de vriendinnen heb ik gekleurde chocolaatjes gegeven met een gedichtje erbij)

9. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    We hebben groot nieuws
    iedereen mag het weten
    over een paar maandjes
    gaan jullie oom en tante heten!

dat hebben we aan mijn broertje en vriendin gegeven op een mooie slab!

vader/schoon vader: slab met zou ik net zo flieberen als mijn opa?
    moeder/schoon moeder: rompertje met ik later net zo zeuren als mijn oma? Alleen dan deze teksten in het Fries!!

10. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke ideen allemaal!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

12. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wij hebben mijn schoonouders een lijstje gegeven met daarin de 12 weken echo.

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Wij hebben t gewoon gezegd haha
    Helemaal niet saai juist enorm verrassend om t opeens te zeggen zonder poespas

14. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Wij namen ze allemaal in de maling haha.
    Kwamen aan met een doosje van een mobiele telefoon, en zeiden dat we die gevonden hadden, moet je kijken wat erin zit.

Haha je had de gezichten moeten zien:D!! 2 streepjes huh is die van jullie?? Oh wat geweldig haha. Was zo grappig

15. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Wij hebben het gewoon verteld. Zelfs de derde keer vonden ze het geweldig en was er echt geen poespas nodig, wat overigens ook niet past bij ons!

16. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Wij hadden op mijn vader zijn 50st verjaardag een schoenendoos en daarin 2 kleine rompers kleine zus en kleine broer. Hele leuk reactie mijn ouders moesten huilen van blijdschap! De rest gewoon verteld en die reageerde helaas niet zo leuk. Kant van mijn man dan. Gewoon o gefeliciteerd. Ja 2de is toch minder speciaal. Nou dat is geen leuke reactie maar goed haha.

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Bij mijn ouders heb ik een grote lijst gekocht bij de action, een a4 uitgeprint met babyfotos en fotos van nu van mijn zoontje en in het midden een foto van de cb digital zwangerschapstest. Aan de andere kant van de foto een romper en babysokjes.
    Bij mijn sv hebben we alleen die zelfde foto in een lijst gegeven.

18. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    We hebben het mijn ouders verteld met een kinderfotolijstje met het gedichtje erin die hier al eerder voorbij is gekomen:
    Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik in juni wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien.
    Mijn vader had het gelijk door bij het zien van het lijstje, maar mijn moeder had het pas door nadat ze 2x de tekst had doorgelezen haha.
    En mijn schoonouders hebben we een knuffel gegeven met daarop de tekst, jullie worden opa en oma! Daar zaten van die handjes met klittenband op die je dicht kon maken, waardoor ze de tekst niet gelijk konden zien. Bij het uitpakken hadden ze dus eerst zoiets van, o leuk een knuffel en pas na een paar seconden maakten ze de handjes los en zagen ze de tekst staan. Was ook erg leuk!

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik had voor de opa's en oma's boekje van Nijntje opa en oma Pluis, muntje viel meteen. Erg leuk die reacties!!

Deel Deze Pagina