Slaat ook nergens op. Doen wat je hartje je ingeeft, alleen jij en je kids zijn belangrijk.. Heel veel succes!
En juist dan had hij er moeten zijn ik geef je groot gelijk. Zeker als de kinderen er ook onder lijden. Probeer lekker een nieuw leventje met je kids op te bouwen. Het zal zeker niet gemakkelijk zijn maar het zal zeker lukken. Vrouwen kunnen heel goed zonder man terecht komen. Mijn ex dacht in het begin dat ik niets zonder hem was.. had hij het even mis Ik heb heel veel geleerd uit de relatie die ik met mijn ex had vooral over dingen hoe het NIET moet in een huwelijk en deze dingen zal ik ook niet meer laten gebeuren. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend en me zoontje en hoop dat er gauw nog een kleine bij komt Groetjes Nadine
Hoi Nadine, Daar ben ik het zeker mee eens... als een vent het bij belangrijke dingen af laat weten, dan is het geen vent en ben je beter af alleen!
Ook ik moet hier toch even op reageren hoor Ik wil ook niet lullig zijn, maar wat je zegt is allemaal een beetje tegenstrijdig he Zij zou zich moeten aanpassen (veranderen voor) aan haar man terwijl je zelf zegt dat een mens niet zomaar kan veranderen? Waarom niet andersom? Ben eigenlijk wel benieuwd naar een toelichting. Mijn mening over een huwlijk en/of relatie is dat je je SAMEN aanpast. Niet de een wel en de ander niet. Ik lees ook nergens dat de TS op zoek was naar Perfectie...maar eerder op zoek was naar een gulde middenweg. Dit heeft ze helaas niet voor elkaar gekregen met dit als resultaat. Vind zo en zo dat je dit hierboven eigenlijk niet kan zeggen zonder de HELE situatie te kennen. Je typte ook dat vaak de kinderen de dupe zijn. Nou niet vaak hoor...maar ALTIJD in dit soort situatie's. Maar wat moeten we dan....bij elkaar blijven voor de kinderen? Geloof me...dat zou nog erger zijn. Je kinderen voelen het beste aan hoe hun ouders zich voelen. Er zouden snijdende spanningen zijn als de ouders niet glukkig zijn. Er zouden ruzie's komen die voorkomen hadden kunnen worden. Nee, de kinderen zouden er niets aan hebben als pa en ma bij elkaar blijvn voor hun terwijl d'r geen liefde meer in het spel is. Zo werkt het niet.
Linda10280, daar sluit ik me volledig bij aan! Natuurlijk is het erg voor zo'n kleintje.. maar beter 1 liefhebbende ouder dan 2 ouders die elkaar de nek om kunnen draaien... daar lijden ze veel en veel meer onder!
Hoi, Dat was ook mijn idee ja! Ik hoop echt dat mijn ex zijn leventje weer kan oppakken en een betere vader zal worden voor ze dan hij ooit voor ze geweest is. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk! En ik hoop dat we op afstand beter met elkaar kunnen opschieten dan dat we op elkaars lip zaten. Groetjes Jessica
Respect , dat je het zo helemaal alleen kan. Toen mijn moeder ging scheiden was ik 8 en me broertje 5 , en dat as al heel moeilijk. Jij heb en 2 kids en nog eens in verwachten , klasse dat je dat kan! En ook nog eens een studie erbij , jij meot echt wel veel moed en kracht hebben om dat te kunnen.
Hoi, Gisteren was echt een waardeloze dag! Vette ruzie gehad met mijn ex. Hij wil alle "kostbare" spullen die ik meeneem, gelijk nieuw kopen, waardoor onze schuld enorm gaat oplopen en er misschien geen geld meer is om het appartementje op te knappen. Hij dwingt me zo om alles daar te laten en goedkope spulletjes te kopen... Ja, zegt ie, JIJ kiest voor de bijstand, dan moet je ook maar genoegen nemen met spullen op bijstandsniveau! Ik was gisteren zooooooo kwaad! En ik heb hem de deur uitgezet! Hij beseft niet dat hij zijn kinderen dit ook aan doet... Maar vandaag heb ik mezelf een beetje bij elkaar gepakt en besloten dat hij alles mag houden (wasmachine, droger, tv, bed, bank enz..) Maar dat ik al die dingen zlef wel regel, niet zo duur als hij zou doen. Ik hoop zo de schade een beetje te beperken...En ach, het zijn maar spullen! Even een grappig detail, hij heeft in de afgelopen 2 maanden 2 keer zijn was hier gedaan! Waarom heeft hij dan de Miele wasmachine en droger nodig? Wij doen straks elke dag 1 of meer wassen met drie jonge kinderen! Wat een @#%$#&%$! Sorry dat moest ik even kwijt! Groetjes Jessica
Mannen :S Hij denkt gewoon puur en alleen aan zichzelf en doet dit puur om dwars te bomen, irritant zeg! Ik herken het wel.. mijn ex is ook zo'n ''schatje''
Vrouwen kunnen anders ook behoorlijk trutten zijn in echtscheidingen hoor. Niet dat ik zeg dat jij dat bent, maar ik wilde het toch even gezegd hebben Geen goede ervaringen mee... Maar wat een heftige situatie zeg! Ik hoop echt zoo ontzettend dat mijn vriend en ik nooit in die situatie terecht komen. Mijn ouders zijn gescheiden en ik ben daar heel erg op tegen. Ik heb zelf het idee dat mensen tegenwoordig het veel sneller opgeven... Naja, scheiden is hoe dan ook gewoon heel erg vervelend. Zeker voor de kinderen! Ik was opgelucht toen mijn ouders gingen scheiden, maar mijn zusje heeft er echt hele erge emotionele problemen aan ondervonden. Heel sneu voor haar... Veel sterkte!
Hoi, Mijn ouders zijn nog bijelkaar en de ouders van mijn man ook, op zich hebben we dus het "goede" voorbeeld gehad. Het verschil is dat zij een "goede" relatie hebben en niet zoveel problemen in de eerste 8 jaar van hun relatie. Hun leventjes hebben vanaf het begin een beetje gekabbelt. Ik denk dat dat echt een verschil is. Ik ben helemaal niet PRO-scheiding, maar wel tegen een huwlijk waarbij je bijelkaar blijft voor de kinderen. Ik denk dat dat alleen maar slechter is voor de kinderen. Groetjes Jessica
Soms denk ik dat je je een relatie veel eenzamer kunt voelen dan wanneer je echt alleen op jezelf aangewezen bent. Ik hoop voor jou dat het binnenkort allemaal weer wat makkelijker zal gaan en wens jou en je kids heel veel sterkte!
Ik zat het verhaal telezen en kreeg er gewoon tranen van,.echt een rot situatie! Maar wat ik me afvroeg is zijn jullie in gemeenschap van goederen getrouwd? En hij is in feite verplicht om het huis uit tegaan(huurhuis) en jij met je kids er in blijven wonen,dat is wat mijn advocaat toen tegen me zei. Ik ben anderhalf jaar geleden ook gescheiden,we leefden als broer en zus en deed alles alleen relatie was al 2jaar uit maar voor onze dochter bleven we nog gewoon in 1huis wonen,hele foute actie dus! Gaat nooit goed,.meer ruzie dan goed vooor je is. Hoewel hij ook moeilijk deed tijdens het scheiden,zijn we er uiteindelijk toch uitgekomen,ik wilde niet in het huis blijven waar we in woonden dus besloot ik om teverhuizen maar besloot ik om teblijven dan moest hij eruit. Ook hadik een advocaat waar ik zelf weing voor hoefde tebetalen omdat ik niet zoveel verdiende ik weet niet of dat wat voor jou is.... Maar anyway wens jou en je kids heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
Hoi, Ja, we zijn in GVG getrouwd, maar ik ben straks afhankelijk van bijstand, voor minimaal 2 jaar, dus kan ik het niet betalen. Het huis heeft onderwaarde, dus nze hypotheek is hoger dan de huidige verkoop waarde. Verkopen is dus niet slim, dus blijft hij er voorlopig wonen. Anders blijven we met een enorme schuld zitten.... Ik hoop dat hij het op kan brengen om daar te blijven wonen, anders moeten we het alsnog te koop zetten. We hebben een mediator die ons heeft geholpen. Ik hoop binnen 3 maanden wel een huisje/ flatje te hebben, ben nu bezig met urgentie. Thanks voor je steun! Heb ik echt nodig nu! Gelukkig voel ik me toch een beetje opgelucht nu de kogels door de kerk is, zeg maar... Als hij maar een beetje normaal blijft doen is alles ok, zodra hij weer vervelend gaat doen gaat het cht niet goed hier, veel harde buiken en vervelende kinderen enzo... Mijn oudste heeft nu een weekje vrij, dus hoeven we hem ook niet te zien, heerlijk! Echt zo'n rust gelijk! Groetjes Jessica
Hoi Jessica, Ik vind het knap van je dat je het allemaal alleen doet! Ik wou aan jou vragen of je derde kindje gewenst was of niet, want ik ben nu ook zwanger alleen het is niet gepland en onze relatie gaat niet zo goed! Groetjes
Hoi, Het derde kindje is wel gepland, was binnen 1 maand zwanger... Ik had gewoon nog hoop dat het wel goed zou komen en we er wel uit zouden komen. Maar het gevoel was op een gegeven moment echt helemaal weg. Ik had geen zin meer mijn best ervoor te doen. Ik had al teveel er aan gedaan, zonder resultaat... Sterkte! Want dit wens ik echt niemand toe... Groetjes Jessica