Hallo, Ik heb een babycook, maar deze gebruik ik bijna niet. Als ik hem gebruik, dan is het enkel om iets te stomen. Pureren doe ik namelijk al een paar maanden niet meer. Ik zou de babycook naar het zolder willen verhuizen. Maar ik wil wel graag groenten blijven stomen. Heeft iemand zoiets? STABIL Stoompaninzet - IKEA Hiermee zou ik een grotere portie kunnen stomen, en dan kunnen ik en men vriend ook gestoomde groenten mee-eten met dochterlief Is zoiets handig? Is het ook handig om af te wassen?
Gebruik ik al jaren voor aardappelen en groente. Ideal, geen aangebrande aardappelen meer en veel meer smaak aan groente.
Wij hebben een speciale stoompan en een oven met stoom functie maar zoiets moet volgens mij ook prima werken, gestoomde groente vind ik ook zelf veel lekkerder
Wij hebben die ook gebruikt toen hij klein was, maar toen bij IKEA een grote pan met een stoomopzet gekocht. Dus dat is een stoomgedeelte dat je op de pan zet en daarom past dan gewoon de deksel van de pan. Kunnen nu mooi grote hoeveelheden stomen. Super!
Bedankt voor de reacties! Ik heb het gisteren al bij Ikea gekocht. Vanavond voor het eerst gestoomde groentjes