180cc en moeilijk ontlasten?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Roosje08, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi damens,

Sinds 2/3 weken krijg mijn dochter 180 cc. Maar sinds 1 week kan ze heel erg moeilijk poepen. Het is gewoon hard. Kei zielig. Ze perst zich kapot maar lukt gewoon niet. Hierdoor heeft ze ook hele dikke buik. Voelt hard aan.

Kan het door het verhogen van het voeding komen? Geef ik haar te veel? Dat ze hierdoor niet kan poepen. Door advies van CB ben ik gaan verhogen..Soms drinkt ze het helemaal op soms laat ze staan.

Ik maak me best zorgen, zo kan ze door mij niet makkelijk ontlasten. Toen ze 150cc kreeg was het tussen elke voeding volle luier. Maar nu is het gewoon als ik haar temparatuur.

Ik heb VSM cinababy gebruikt. ( geen resultaat)
    water verhoogt ( geen resultaat)
    olie gebruikt ( geen resultaat)

Ik weet niet wat ik moet doen.. Ik ben nog niet na de HA geweest.

Kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

Hilal

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi,

Zielig voor je meisje! Het lijkt mij niet dat het te maken zou kunnen zijn met ophogen van voeding hoor.

Als je alles hebt geprobeerd dan zou ik huisarts om raad vragen. Wat je beschrijft lijkt me niet goed. Ik zou de huisarts bellen.

Succes!

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dat verhogen van het water zou ik sowieso blijven doen en wat mijn tante adviseerde was een mespuntje roomboter dit "smeert" het door. Heb het 1x bij Jenna gedaan en sinds dien poept ze "normaal"

Deel Deze Pagina