Heeft iemand een goede tip? Mijn zoontje krabt nog steeds veel op zn hoofd (ondanks dat de warmte en het zweten toch een stuk minder is), vooral voor het slapen gaan doet hij dit. Zoveel dat hij zelfs hier en daar wat open krabt... Ik heb het idee dat zn hoofdhuid wat droog is, ziet er ook wat droog uit. Maar olie erop smeren wordt zn haar weer zo vet van. Heeft iemand een idee wat ik ermee kan? Of een goed product als tip?
Bij mijn dochter doe ik regelmatig kokosolie op haar hoofdhuid voor het douchen. Laat het lekker half uur in trekken, dan even masseren en daarna onder douche met milde shampo uitwassen. Dat werkt erg goed. Met andere olie kan het ook alleen dat was je minder goed eruit en blijft dan vet
Mijn dochter had dit ook met periodes en wat hier dus goed hielp, en tja en was een beetje vettig, maar ik deed gewoon balneum badolie in het bad en doopte haar hoofd daar in een paar x per week in. Het hielp echt goed. Volgens mij is er ook een balneum badolie variant die jeukverlichtend werkt. Succes