Zijn mooie testen hoor en 2-3 op de clearbleu met nu 20 dpo volgens mij is ook super netjes. Gefeliciteerd je bent echt zwanger!
Hoi allemaal, Ik had nog 1 test over, die ik vandaag heb gedaan. Ik had gehoopt dat de streep dikker/feller zou zijn, maar dat is niet zo. Moet ik me nu zorgen gaan maken? (Ik ga morgen op vakantie en hoopte dat ik relax op vakantie kon..) Groetjes, Dory
Bij mij werden de testen nier donkerder als de onderste twee van kv. Afgelopen maandag het hartje mogen zien kloppen, dus ik zeg lekker genieten en niet meer testen! En geniet van je vakantie! Hoop dat je weinig last heb van kwaaltjes!
Ik vind het mooie testen en sowieso kan je de middelste en de laatste niet met elkaar vergelijken omdat de middelste al helemaal is opgedroogd. De onderste is vers en kleurt in de uren vaak nog bij. Gefeliciteerd!
Hoe lang na het doen van de test heb je de foto genomen? Ze komen namelijk enorm traag op kleur. Helaas zijn het sowieso niet meer de testen die het geweest zijn. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
Wat fijn dat het bij jou de goede kant is opgegaan. Op naar een goede eerste echo!!! Gefeliciteerd!!!
Wat fijn zeg! Hopen op een goede echo en proberen te stoppen met testen (vond ik ook lastig, je wilt toch een soort bevestiging!) maar het gaat je echt rust geven. Geniet van je vakantie en natuurlijk GEFELICITEERD!